Love Island (Deel 1)

Werd tijd.

Mmmm
 Ik weet nog niet zo goed wat ik van de USA versie vind. Ik blijf mij een beetje ergeren aan het overdreven blije gedoe. Ben benieuwd of ik dit hele seizoen ga kijken.

Ja ik vind vooral de vrouwen zo hysterisch. Vooral die meid met die bos krullen (weet dr naam ff niet), zij is echt all over the place en ik weet nu al dat zij voor veel drama gaat zorgen

Wel grappig trouwens, alleen nog maar regen daar op Fiji :stuck_out_tongue:

5 likes

Bij mijn AH staat een poster met “AH zoekt nieuwe werknemers” oid en dan een foto van Lisa in een AH blouse hahah. Ik weet niet of dit al eens eerder hier gedeeld is? Maar ik denk dan dat die poster/foto van Lisa heel oud is en nu ineens weer gebruikt wordt bij AH omdat zij bekend is? Of heeft ze recent nog bij AH gewerkt?

6 likes

Wow daar herken ik haar dus van!! Ik zat het me al een tijdje al af te vragen haha. Deze hing er voor m’n gevoel al heel lang voor love island bij mijn ah

1 like

Haar eerste sit-down video sinds de start van Love Island

2 likes

Haha ja ik dacht haar al te herkennen en toen ben ik even dichterbij gaan staan om te kijken wat er op haar naamplaatje staat haha

1 like

1 like

Spannend ook echt. Ugh.

5 likes

Wat denk jij geen koppel meer of samen?

Beide versta ik niet onder spannend, haha!

2 likes

Luca en gabriella zijn uit elkaar. Stond op haar insta in de stories

1 like

Ik las het idd! Mac en cheyenne zijn nu officieel een stel, dat had ik echt niet verwacht

1 like

Screenshot?

Er staat alleen dat ze verder gaan als vrienden. Gisteren of eergisteren hadden luca en gabriella dit ook al in hun stories geplaatst.

Ik heb bij gabriella nu nog sterker het gevoel dat ze echt voor het geld mee deed
 Vond haar niet oprecht lijken.

1 like

Holy fuck die Ierse jongen in USA :drooling_face: Cormac? Ofzo haha. Jemig kom maar doooor

2 likes

Luca toch ook.

Wat bedoel je?

Ik ga straks beginnen met USA, maar ik heb per ongeluk al gezien wie er wint. Dus ik weet niet of ik het dan nog leuk vind om te kijken haha.