Love Island (Deel 1)

Zo jammer van Connagh, vond hem de leukste
Rebecca vind ik echt behoorlijk sneaky, ze had op z’n minst Connagh wel even kunnen laten weten dat ze zo open stond voor anderen, want echt een 1 op 1 daarover hebben ze niet gehad volgens mij
Ik vind Rebecca ook zo iemand die nooit genoeg heeft, het gras is altijd groener elders
Vind Luke T wel tof tot nu toe maar vind geen 1 van de meiden leuk genoeg voor hem, stom zijn ze
Ik vind Paige en Finn het leukste dan als stel, voor de rest kunnen ze me gestolen worden
Vooral die Sophie, zij is echt mijn BEC, ze lacht Connor ook steeds uit voor m’n gevoel, die 2 passen echt niet bij elkaar.

Ik denk overigens dat de islanders dan niet een compleet koppel eruit stemmen, maar 1 man van de geselecteerde koppels en 1 vrouw, en dat ze dan op het andere geslacht stemmen
Love die constructie want dan gebeuren er vaak onverwachte dingen, ging Arabella er in een eerder seizoen niet ook zo uit? Fantastisch

1 like

Dit heel erg. Ik vind ze beide op hun eigen manier eigenlijk best leuk, behalve als Connor zijn onzekere en daaruit voortvloeiende bezitterige kant laat zien, en als Sophie weer eens grapjes maakt waarvan ze weet dat die bij hem verkeerd vallen. Ik zou ze beide graag met iemand anders zien, alleen vind ik momenteel in de villa ook niemand zitten die wél bij een van hen zou passen. Ergens hoop ik dat ze blijven en er bij casa amor iemand bijzit voor allebei, maar dan ben ik bang dat Paige en Fin dus het andere stel zijn en zij weg moeten.

Idealiter zouden Mike en Leanne wat mij betreft weg mogen. Ik vind haar op zich wel ok, maar vrij saai, en hij is zich veeeeeeeeeel te bewust van de camera’s met al zijn extreme gezichtsuitdrukkingen telkens als er iets gebeurt, en zijn “diepzinnige” spreuken tegen/over haar en hun relatie, vind hem heel erg nep overkomen.

Dit ging precies zoals gehoopt :sunglasses: ben wel benieuwd naar de aflevering van morgen. Hoop stiekem dat ze gewoon samen vertrekken want vind ze beiden niet echt leuk haha.

Lisa is nu samen met Nick, en hij is al bij Victoria en Lisa ingetrokken.
:no_mouth:

Ooh echt? Ik dacht dat dat een grapje was maar not sure

Ik dacht van wel, bij 10:00 gaat het erover maar in de beschrijving staat sarcastisch? Waarom zou je daar sarcastisch over doen, wat is daar de lol van. Ik vind Lisa trouwens vreselijk in de YouTube video’s. Onaardig en ik erger me aan hoe ze haar lippen steeds tuit.

2 likes

Ja ik had het ook uit die video, maar dacht dit kan nooit serieus zijn. Zie er verder ook niet de lol van in :stuck_out_tongue:
Ik vind lisa ook maar niks, beetje arrogant ofzo. Vind vic wel leuk dus ik kijk meestal voor haar

1 like

Nee joh dit is hartstikke sarcastisch haha

Ik vond het ook al zo raar, maar ik snap niet waarom je in hun positie zoiets voor de grap zegt? Juist omdat dat hele programma over relaties gaat en iedereen het maar steeds wil weten. En ik vind Victoria totaal geen type die sarcastisch is dus ik dacht dat ze het meende.

Omg, die droge ogen bij Sophie toen ze zat te “huilen” in de beach hut. Snap dat ze niet meteen huppelend door de villa kan nu, maar dit was echt te fake :roll_eyes:
En Leanne en Mike is ook einde verhaal lijkt het gezien de preview. Hoop dat hij een Amy doet en vertrekt, ben hem wel zat.

1 like

Ik kan op watchmovie niet verder kijken dan episode 15. Hebben meer mensen daar last van?
Of heeft iemand misschien 'n andere link?

https://therealityarchive.com/115/love-island-uk/

Hier moet je wel even aanmelden, maar geen reclames/pop-ups!

2 likes

Ik vind shianisse (nog steeds geen idee hoe je het schrijft :joy:) echt zo leuk inmiddels haha. Eerst vond ik haar heel saai. Maar nu ga ik echt stuk om haar samen met luke. Ze gaan echt goed samen vind ik!

1 like

Ik vind het inmiddels ook echt leuk! Die gezichtsuitdrukkingen van Siannise haha fantastisch, ze zorgt wel voor drama. Ik denk ook wel dat dat een goeie match is met Luke, hoop ik wel! Rebecca irriteert me nog steeds (saai, onsympathiek) en ik hoop dat Paige en Finn het einde halen samen. Ik vind het zo leuk om te zien hoe hij haar weet te “ontdooien”
Nas en Demi matchen zo goed, 2 stuiterballen
En Mike z’n gedrag is een beetje gênant, want hij zet t gewoon door in de aflevering van vanavond volgens mij, terwijl Jess zijn versierpogingen juist goed wist af te wimpelen

Het begint nu “op gang te komen” heb ik t idee, wordt steeds leuker

2 likes

Wtf kiest Mike Sophie? :’) sneu mannetje wel. Jammer, ik vond Leanne grappig. En Sophie behoorlijk manipulatief.
Blij dat Nas gewoon voor Demi is gegaan.

Oh en ik vind Shaughna echt leuk, ook dat ze ook zo tegen Sophie in gaat. Zin in morgen

1 like

Mike voelt zich echt het mannetje in die aflevering van vandaag. En aan de aflevering van morgen te zien gaat 't 'm nog lukken ook. Gadver, blijft 'ie er nog langer in

1 like

Natuurlijk kiest hij Sophie, Leanne heeft hem minder dan 24 uur ervoor gedumpt, op een vrij onsubtiele manier. Ik vind Mike echt afschuwelijk, maar dit begrijp ik helemaal.

Volgens de roddels begint casa amor op zondag! In de aflevering van vanavond moeten de koppels zelf stemmen welk koppel ze het minst compatible vinden, ik vermoed dat daarna het publiek uit de twee koppels met de meeste stemmen 1 iemand mag redden, dus gaan er zondag twee mensen naar huis. En daarna dus meteen door naar casa amor. Ben benieuwd van wie hun “head will be turned”. Ik hoop dat Fin & Paige en Luke & Siânnise het overleven, vind bij die beide koppels de interactie zo leuk!

Vond dit ook een hele leuke video, ze zijn zo cute samen

2 likes

Jaaa ik vind ze ook zo leuk samen!

Ik was eindelijk eens begonnen aan Love Island UK, seizoen 3, maar vandaag staan ineens alleen seizoen 4 en 5 online :confused:

Jezus ik snap echt niet waarom sommige koppels op Jess & luke hebben gestemd en niet op Mike & sophie?! Mike doet toch vet raar en sophie heeft al meerdere kansen gehad? En daarnaast zijn ze een vriendschappelijke koppel en Jess en luke niet?! Ik was echt pissed haha. Gelukkig mogen de kijkers ook stemmen :grimacing:

En idd volgende week komt casa amor… Zin in. Ik denk dat siannese & Luke, paige & fin wel sterke koppels zijn, ik heb een kleine twijfel bij shaugna en Connor.

1 like