Ik vind USA ook verrassend leuk! Maar ik vind Caro wel verschrikkelijk irritant haha, bah. Dat die mannen haar niet doorhebben? Ze huppelt van de één naar de ander.
En jammer dat Michael weg moest, hij was de leukste.
Ik ben eindelijk net klaar met Love island Aus, vond hem echt leuk eigenlijk! Seizoen 2 is ook al gefilmd en afgelopen, dus hopelijk komt die ook op videoland.
Nu ga ik ook beginnen aan USA
Ik vind USA ook leuk! En ben juist blij dat Micheal eruit werd gestemd want hij voegde echt niks toe aan de villa, zo saai. En hij was arrogant dan vind ik je al meteen niet meer leuk.
Ik vind Elizabeth en Zac (?) wel heel cute samen! Al zoenen ze wel heel wild
Jaaa ik vind usa ook leuk! Had ik niet verwacht aangezien ik temptation island usa echt verschrikkelijk vind.
Nog steeds verliefd op cormac
Ik vind Elizabeth en Zac zooooo saaiiii. Echt zo’n koppel dat sinds dag 1 bij elkaar is en dan voor niemand meer open staat. Beetje de Vicky en Ziggy zegmaar.
Wat een verrassing
wauw zomaar zegt ze dan eerst dat er ‘spannend nieuws’ was. Dit is nou niet echt spannend, dit was nogal voorspelbaar
Is er iemand die het USA seizoen al vooruit heeft gekeken en een linkje heeft van waar ik het seizoen kan kijken? Ik ben te ongeduldig voor 1 aflevering per dag op videoland, maar durf ook niet te googelen want ben bang dat ik dan allemaal spoilers ga zien…
Welk seizoen van love island is het leukst? Ik heb mijn vriend eindelijk over weten te halen om samen een love island aflevering te kijken hahaha maar wil dan natuurlijk wel het beste van het beste zien hahaha
UK seizoen 3 of 4!
UK Seizoen 3.
Ik kijk nu ook UK S3 naar aanleiding van dit topic maar man, wat erger ik mij aan Chris. Hopelijk gaat hij snel weg (Verder wel een leuk seizoen tot nu toe ja! Maar ben nog maar bij afl 9)
Muhhh dat was Cormac alweer
Ik ben nog maar bij afl 3 van USA en ik vind Caro zoooooooo irritant. Ik snap echt niet dat mensne haar leuk vinden haha.
Ohh ik vind Caro ook heeel irritant. M’n irritatie word ook alleen maar meer haha.
Ik zou nog steeds graag het seizoen online verder willen kijken dus mocht iemand een linkje hebben let me know duurt me veel te lang met 1 aflevering per dag haha
Daniel en Floor zijn ook uit elkaar!
Ze zijn het nog aan het “uitvogelen”
Tering wat een irritante video trouwens
Ik kijk Love Island usa verder via internet want videoland duurt me te lang haha, maar het liedje van Duncan zit in aflevering 13!! Hoe cool
Ik was gister bij die nieuwe drogist Normal en blijkbaar bestaan er 3 Love Island douche gels? Haha!
Edit: Vic en Ziggy zijn een koppel!
Verrassende wending wel in Love Island USA, zou Emily voor Kyra gaan?