Zal het blurren zodat @Blush niet alle spoilers al meekrijgt. Heb vandaag even bijgekeken, had een beetje drukke week.
Mike is echt ultieme cringe
Siânnise en Luke T zijn zo cute samen! Net als Paige & Finn trouwens. Zat helemaal blij voor mn tv toen die jongens allebei alleen terugkwamen! Zoals het er nu voorstaat mogen die twee stelletjes van mij direct door naar de finale en maakt het me niet uit welke van de twee wint.
Ik hoop echt dat Shaughna blijft en er een hele leuke man voor haar komt, beetje Ć la Amber & Greg vorig jaar (alhoewel dat uiteindelijk niet zoān succes was, maar iig tijdens het programma wel). Snap ook echt niet wat er zo leuk is aan Callum, hij komt zo saai en vooral zo dom overā¦
Die chicks van Nas & Luke M zijn echt alleen met hen om in de main villa terecht te komen volgens mij, er is echt nul chemie tussen ze. Ik hoop vooral dat die van Luke M snel oprot, en dat hij dan voor Demi gaat, die twee zouden elkaar volgens mij echt supergoed aanvullen, en ik wil niet dat Demi weg gaat want ik vind haar zo leuk