Ik ook, maar vind het ook een beetje laag. Maar smul wel mee. Soort van wel je rond eten met kerst, maar niet willen aankomen.
Seizoen 3,4,5 van UK voor mij
Ja seizoen 3 is echt mijn favoriet met Kem en Chris bromance!! En Camilla
Ik kijk nu seizoen 3 en ben op de helft maar Camilla vind ik echt vreselijkkkk loopt de hele dag te janken en heeft een irritante stem. Ik vind best veel mensen irritant maar toch vind ik het een leuk seizoen haha
Die Daniel die love island heeft gewonnen gaat nu met een verleidster van Temptation. Danielle (die toen met Thomas ging). Ik denk dat menig kijker nu wel spijt heeft dat ze hebben gestemd op hem haha. Hij lijkt nu zo anders. Ook die reacties onder z’n foto met danielle zijn niet best hahah
Ik heb inmiddels wel echt het idee dat wij als kijker wel erg sterk zijn beïnvloed door de editing van het programma. Als ik nu zie dat Victoria en Ziggy nog samen zijn… en ik hoorde bijvoorbeeld in de vlogs van Victoria dat ziggy zijn eind speech bij de finale aflevering 2 pagina’s lang was en heel lief maar dat ze dan op tv alleen uitzenden dat hij zei ‘er zijn nog geen verliefde gevoelens’. Voelt het wel alsof ze hun bewust zo twijfelachtig hebben doen overkomen.
Ben begonnen aan seizoen 3 UK en het is tot nu toe echt een heel leuk seizoen. Bedankt voor de tips!
Volg alle LI deelnemers op instagram () en ik vind Daniël echt zo onsympathiek overkomen nu. Alles voor de bekendheid bij hem. Echt zonde dat hij en Floor gewonnen hebben want blijkbaar was het al heel snel weer over.
Ja inderdaad, vanaf dat hij thuis was van li was zijn hele instagram al één grote sponsordeal, hij nam echt letterlijk elke aanbieding aan.
Maar ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat hij en Floor echt iets zouden krijgen.
En eigenlijk heb ik een beetje medelijden met hem. Ik heb het idee dat hij heel graag bij de rest wil horen maar dat hij gewoon anders is. En dat hij zelf ook niet zo goed weet wie die is en wat voor houding hij moet aangeven en vooral heel erg onzeker is.
Ik vind dit zo’n random/raar koppel?
Ik ook joh. En ze daten pas net en gaan nu samen op vakantie? Ik val van de ene verbazing in de andere.
Had iemand dit al gedeeld hier? Martin heeft nou een relatie met Yasmin uit Ex on the Beach.
Vanavond begint in UK de winter versie!! (Of ja winter, zij zitten gewoon in de zon natuurlijk haha maar voor ons)
Zin in, komende weken weer lekker elke dag terug kijken
Jaaaaa, zo excited! Ben heel erg benieuwd. Ga het ook lekker iedere dag kijken want voordat het eindelijk in Nederland wordt uitgezonden
Jaaaaa, heb er ook echt zin in! Ben benieuwd naar de contestants, die tweeling staat me nu al tegen, maar aan de hand van foto’s en een stom promofilmpje kun je nog niet heel veel zeggen natuurlijk.
Moest ook heel hard om deze lachen:
@kika ja mij ook haha, volgens mij komt er ook steeds meer kritiek omtrent de keuzes die ze maken qua deelnemers. Ik heb ook echt het gevoel alsof ik deze mensen al een keer gezien heb, maar ik ga toch wel kijken
Waar kijk je dit? En moet ik dat gewoon zien als UK S6 of is de wintereditie iets anders, specialers?
Ik heb wel zin om weer een nieuwe te volgen nu ik net klaar ben met UK S3
Is gewoon S6, het is in Zuid-Afrika dus gewoon zomers weer, niet zoals Ex on the Beach: Peak of Love in de sneeuw.
Ik kijk het overigens altijd via een streamingsite, de itv player doet het niet vanuit het buitenland. https://watchmovie.movie/ wel even je ad blocker aan zetten
Ah thanks, wel zonder ondertiteling dan zeker? Hopelijk is ‘t een beetje te volgen dan, ga iig een poging wagen!
Ja, idd wel zonder ondertiteling. Misschien dat je met een vpn wel via de itv player kunt kijken en dat die (Engelse) ondertiteling biedt? Voor NL ondertiteling moet je vrees ik sws op Videoland wachten.