Love Island (Deel 1)

Ze is haar deelname wel echt aan het uitmelken.

1 like
uk meest recente aflevering

Ik heb me toch een tranen gelaten bij die laatste aflevering, dit is altijd al 1 van m’n favoriete afleveringen maar deze was ZO leuk!! De ouders van Luke T, de outfits van de ouders van Ched, de vader van Paige, omg iedereen en alles was zo leuk😭ik vind het zooooo een leuk seizoen geweest en als Siannise en Luke T niet winnen vreet ik m’n schoen op, wat een mooie mensen zijn dat zeg, voor elkaar en anderen.
Ik denk dat alles daaronder nog best dicht bij elkaar kan zitten. Ik ben heel benieuwd naar de percentages uiteindelijk daar. Ched en Jess mogen van mij tweede worden, ik vind die ook heel goed bij elkaar passen en het oogt alsof ze elkaar echt aanvullen. Denk alleen niet dat dit m wordt want volgens mij is de populariteit van Luke M heel groot (hoe ie op z’n moeder reageerde!!! Tranen) en Finn is ook wel echt een schatje maar ik denk dat hij en Paige niet gaan werken uiteindelijk, ik zie hun als eerste uit elkaar gaan eerlijk gezegd (wat ik wel heel jammer zou vinden!)
Ik ben ook zo blij met deze 4 koppels in de finale, vanaf t moment dat er 7 waren wou ik deze 4 dus yes🤩

1 like

Ik heb een account aangemaakt op itv.com en kan alle afleveringen dan gewoon kijken! Ze komen dezelfde dag rond 11 uur erop.

Ben wel benieuwd of ik vanavond de finale ook live kan zien, maar ga er niet vanuit

Met een VPN je locatie op UK zetten en je kunt live kijken!

1 like

Thnx voor de tip! Heb het net live zitten kijken en ben blij met de uitslag :smiling_face_with_three_hearts:

1 like
uitslag finale

Nou die schoen smaakte hoor, ben echt verrast. Ben nu nog meer benieuwd geworden naar die percentages. Ik had het elk stel gegund, dat is het niet, maar ik vind (de relatie van) Siannise en Luke op zo’n ander level zitten dan de rest. Ook had ik verwacht dat ze wat sympathy votes (beetje zoals Amber vorig jaar) zou(den) krijgen maar wellicht is Siannise toch minder geliefd dan ik dacht haha

Zo jammer dat het nu voorbij is :frowning:

Finale UK6

Oh wow, ik had deze uitslag echt niet verwacht! Ik ben enerzijds wel blij maar ergens ook wel teleurgesteld. :stuck_out_tongue: Maar ik denk dat Finn een hele grote gunfactor heeft en veel fans (omg zijn speech :sob:).

Vond dit echt een van de leukste seizoenen en heb ook best wel wat vertrouwen in alle koppels. Dat had ik eerder nooit zo. Al denk ik dat Demi en Luke niet lang bij elkaar blijven.

finale

Ik ben zo blij dat Paige en Finn gewonnen hebben!! eindelijk een Schotse kandidaat :joy: Ik vind hen zoooo leuk, als koppel maar ook als persoon

En ik vond Siannise juist helemaal niks eigenlijk. :flushed:

Had wel echt een zwak voor die Justin Bieber haha vind hem echt zo’n lieve jongen.

2 likes
finale

Haha ik was ook teleurgesteld, beetje chagrijnig erdoor zelfs! Erg eigenlijk
De winst komt voor het grootste deel door Finn denk ik, hij heeft echt de gunfactor. Ik vind z’n geduld met Paige af en toe echt bewonderenswaardig, z’n speech was ook heel aandoenlijk
Maar ik vind ze als stel juist niet zo boeiend, maar heb t gevoel alsof we ook weinig van ze gezien hebben ofzo, weet niet waaraan dat ligt
Terwijl ik Siannise en Luke echt een soort Camilla en Jamie vind :heart_eyes:

1 like

Het valt me op dat er dit seizoen bijna geen dates zijn en weinig gestemd wordt, of ligt dat aan mij?

Ik ben nu bij aflv 25 (irritant dat dat de Engelse nummering niet gelijk loopt met de nummering op Videoland). Ik heb te doen met Luke M., ik vind hem echt een leuke gast. En hoop dat er nog iemand leuks komt voor Shaugna.

Oh ja ik vind Siannise nog steeds niet leuk, ze is echt mijn BEC.

2 likes

Ik ben nu bij aflevering 32 (volgens de uk nummering, dus loop iets voor op videoland) en ik vind het echt een leuk seizoen!!
Shaughna is echt hilarisch echt jammer dat ze eruit is :frowning:.
Oh en ik word echt gek van dat gekrijs van Demi, ik doe zelfs soms even m’n geluid uit door haar. Helaas heb ik al gezien wie er hebben gewonnen, maar het is nog steeds leuk om verder te kijken.

Edit: Ik ben trouwens echt blij dat Rebecca eruit is, ik vond haar echt saai en negatief steeds. Volgens mij was zij sowieso niet zo geliefd bij het publiek. Als je op instagram haar aantal volgers vergelijkt met het aantal van de rest die er ongeveer even lang in zaten is het echt veel lager.

1 like

Curtis en Maura van het vorige seizoen zijn uit elkaar.

2 likes

Ik vind het echt zo’n leuk seizoen! Had het de eerste afleveringen niet verwacht maar ik vind het echt hele leuke mensen!

2 likes

Same! Vind vooral de band tussen luke en Luke heeeel erg leuk

1 like

Jaaa same! Terwijl ik hun in het begin niet zoveel aan vond haha

3 likes

Ik vind de afleveringen met de familie altijd zo aandoenlijk maar ook zo ongemakkelijk. :sweat_smile:

Ik moest zo hard janken :joy: vooral toen Finn begon te huilen.
Kan iemand me vertellen waar ik een kopie van Finley kan vinden? :weary: jaar of 7 ouder zou handig zijn.

6 likes

Haha ja in je sexy badpak je schoonouders ontmoeten :upside_down_face: Op tv zien ze het natuurlijk ook, maar zo in real life zou me wel ongemakkelijk lijken

1 like

Leukste aan de finale: eindelijk iedereen op insta opzoeken zonder spoilers :joy:

4 likes

Hahha ik deed precies hetzelfde!
“And the winners areeee… “ opent Instagram

Ik ga het missen om elke dag naar Finley te kijken :sob:

3 likes