Love Island (Deel 1)

Hmm dan ga ik ze bewaren voor in de ochtend tijdens ontbijt en makeuppen denk ik, haha!

Half 10 :scream:. Veel te laat voor deze oma. Dan maar met een dag vertraging kijken! Hoop dat het meer pit heeft dan de afgelopen twee seizoenen, anders haak ik snel af.

https://www.girlscene.nl/artikel/31791-love-island-victoria-ziggy-uit-elkaar Wooow

1 like

Vond al dat ze het lang volhielden :joy:

5 likes

Hoorde op de radio dat Sander Lantinga de voice-over doet, leuk wel!

1 like

Doet ‘ie t bij jullie wel?..

Nee hij stond erop en nu issie weg :roll_eyes: what’s newww

Nee, ben maar naar tv over gestapt. Straks in de reclame maar even opnieuw proberen.

Pffff waarom wil ik dit zo graag zien dat ik steeds de pagina zit te refreshen? :joy:

Oh, ik kijk het altijd via tv, ipv videoland.

Is iedereen model ofzo?

Iedereen is ‘model’. Boring. Vindt altijd wel jammer dat ze totaal geen verschillende meiden/jongens hebben uitgekozen maar de ‘standaard’ ‘modellen’ (lichaams)figuren

Ik ken een meisje dat meedoet en zij is helemaal geen model. Pas sinds een paar weken doet ze shoots, dus lijkt echt voor het programma te zijn.

Denk dat dat misschien ook wel komt omdat je zoveel in bikini moet/loopt. Ik vind het concept heel leuk, maar zoveel in bikini op tv? No way.

Edit: Videoland doet het!

Vind de mannen veel op elkaar lijken, zijn er echt een paar die ik amper uit elkaar kan houden.

Vind de vrouwen ook heel veel op elkaar lijken, allemaal hetzelfde figuur en dezelfde haarlengte en middenscheiding. Qua karakter lijken ze ook wel wat op elkaar, maar dat zal zich nog wel ontwikkelen denk ik.

1 like

Haha ja maar iedereen is tegenwoordig ‘model’,ook al hebben ze alleen nog maar een keertje een shoot gehad met buurman Henk die toevallig een camera heeft.Net als ‘DJ’.

2 likes

Oh jeetje mina dat “Italian stallion” is ook zo afgezaagd, elke vent die minstens 1/64 Italiaans is zegt dat tegenwoordig

Ik vind het ook nu al saai eigenlijk, herken wel wat jullie zeggen ze lijken allemaal op elkaar qua type
Ik vraag me ook echt af wat voor aanmeldingen ze allemaal binnen krijgen. Ten tijde van het eerste seizoen heb ik me ook opgegeven haha zie mezelf echt never daar staan

6 likes

Ik vind Remco en Axel t leukst van de mannen denk ik. Die Remco lijkt ook best wel op mijn ex :grimacing:

1 like

Ik vind de mannen echt veel leuker dan de vrouwen.

Ja Remco omg,veeg me op.Alleen ik vind surfen echt kut man.