Love Island (Deel 1)

Ik dacht Canarische eilanden en inderdaad met meerdere malen testen vooraf en wellicht ook tijdens?
Temptation island usa wordt op dezelfde manier gefilmd momenteel, zitten op Hawaï dacht ik, alleen daar komen niet continu nieuwe mensen natuurlijk

Misschien in quarantaine (daar of in NL) en daarna laten testen. Als je verder weinig mensen ziet kun je er denk ik wel vanuit gaan dat je niks hebt als je negatief test.

O wow Feline had de bombshell moeten zijn :face_with_hand_over_mouth:

Ik vind Mert steeds irritanter worden en Joan eigenlijk steeds leuker

6 likes

Ik vind het tot nu toe echt super saai. En toch blijven kijken😅 Bij andere seizoenen vond ik het begin leuk en tegen het einde aan juist saai omdat de meeste koppels dan zo sterk zijn.

1 like

Ik vind Feline echt leuk overkomen.

1 like

Goh meent Fabiënne dit?? Jeeee

Vind Filip en Feline echt leuk samen. Volwassen mensen eindelijk haha.

9 likes

Ja ze komt volwassen en relaxed over, die anderen lijken allemaal veel jonger terwijl sommigen ook gewoon ouder zijn
Ze houdt r mond alleen erg gesloten als ze praat en nu kan ik nergens anders meer op letten
Ik vind het wel heel leuk om te zien hoe erg Filip onder de indruk is van haar, hoop dat dat een setje wordt
Voor de rest vind ik van de meiden eigenlijk nog steeds alleen Lisa leuk, Joan is me echt te popi jopi en de rest kinderachtig
En Remco tijdens die date met Feline??? Ik zat zo te cringen, hoe hij praat klinkt echt als een act, dat “eeh” en “chill” de hele tijd :nauseated_face:

3 likes

Ik kom ongeveer uit dezelfde regio als Filip, hoop niet dat ik ook zo klink.

Hoe the fack kan Imen niet zien dat Remco so not into her is. Jezus christus

27 likes

Dat die Giuliano ging zingen hahahahahhaha zo aandoenlijk

4 likes

Fabienne is wel het allergrootste slachtoffer ooit zeg

3 likes

Wie denken jullie dat eruit gaat? Ik vermoed Josephine Charlotte of Imen. Ik hoop Fabiënne :joy:

Ik hoop Raphaella maar ik denk JC of Fabienne

1 like

Ik denk JC, maar ik hoop zo Raphaella, wat een gezeik.

3 likes

Ik denk ook Imen.

Raphaëlla heeft net als Lisa van seizoen 2 een te smalle neus in verhouding tot haar gezicht. Mislukte neuscorrectie?

JC geeft me echt meangirl vibes (om maar even in de termen van het programma te blijven).

4 likes

Is mij ook opgevallen, ziet er niet natuurlijk uit vind ik.

1 like