Whaha jaa ik heb ook niks met surfen.
Wie zou jij kiezen?
Van de vrouwen:
- Fabienne
- Josephine-Charlotte
- Lisa
- Joan
- Raphaella
- Imen
0 stemmers
Van de mannen:
- Mattheus
- Giuliano
- Axel
- Remco
- Mert
0 stemmers
Sorry voor het ontbreken van de leestekens in de namen, het zijn er nogal veel dit keer
Die tattoo van Axel
Ik vind van de meiden eigenlijk alleen Lisa leuk zo in de eerste aflevering, bij de rest zit ik alleen maar met opgetrokken wenkbrauwen als ze praten. Zo overdreven en gillend ofzo, word al moe als ik ernaar kijk/luister
Vooral die Joan irriteert me, en dat met 45 minuten haha waarom kijk ik dit
SEXPUPIL
Heb zoân gevoel dat ik dit seizoen niet leuk ga vinden
âLOOOOOF ITâ
âZOOOOI MOOOIâ
âLEKKER LEKKERâ
âLEKKER VIBENâ
âGURRRWWLâ
âWIJFJEâ
âIk ben een fuckboy met respectâ
Voel me altijd meteen heel oud als ik mensen dit hoor gillen.En ben nog niets eens 10 jaar ouder dan die mensen.
Ik zou alleen meedoen voor die beker met mijn naam erop.
Wat een domme schapen allemaal Erger dan het NL seizoen van vorig jaar vind ik
Ik vind de deelnemers ook niet zo leuk helaas! Hoop dat het nog wat leuker wordt, vond het een beetje saai voor de eerste aflevering
Hahaha die kun je ook gewoon kopen hè!
Volgens mij zag ik vorig seizoen idd zoiets voorbijkomen op Instagram! Misschien toch maar eens bestellen,jatten mensen mijn fles ook niet meer
Ik vind het wel een goede aftrap moet ik zeggen, ik vond het de vorige twee keer zo braaf en langzaam allemaal. Nu is men lekker direct. Maar ik vind dat Amsterdamse accent wel echt naar. En ik vind Josephine Charlotte zich veel te bewust van de camera.
Ik probeer me op de aflevering te concentreren, maar krijg zelf al pijn bij het aanzien van dit jurkje
Ik vind de deelnemers opzich wel leuk! Uiteraard allemaal niet de slimsten, maar denk dat het wel een leuk seizoen kan worden. Heb sowieso elke seizoen van LI uit welk land dan ook dat ik aflevering 1 denk âmehhh vind de deelnemers niet zo leukâ en dat je dan door het seizoen heen toch mensen leuk gaat vinden.
Ook de villa vind ik 1000 keer beter dan de vorige, deze ziet er veel gezelliger uit!
Ja daar keek ik ook elke keer naar. Lijkt ook alsof de cups leeg zijn, geen goed jurkje voor haar, denk dat er veel mooiere jurkjes zijn
De leukste verrassing vond ik de stem van Sander Lantinga. Even een yess-momentje, vind hem zo leuk. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Verder miste ik wel een heel belangrijk component van dit programma: De Opgespoten Lippen. Gelukkig maar.
Ik hoop dat ze de naam van Josephine Charlotte snel gaan afkorten.
Zij is toch degene die helemaal niemand koos? Ze staat bij mij meteen te boek als enorm passief typetje maar wie weet⌠ben benieuwd hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen.
Oja en Joan wordt de nieuwe Britt.
Pininhetweb, 1 september 2020.
Kunnen we er al mensen uit stemmen? Joan staat echt op 1 dan, zo popi jopi doen irriteert me echt, komt zo gemaakt over