Love Island (Deel 1)

Irritantste woord in het leed dat daten heet: viben

13 likes

Ze lijkt en doet echt precies als haar zusje weer ik ooit mee in de klas zat :upside_down_face:

Fab mag van mij ook linea recta het vliegtuig in

6 likes

Zo die Remco is wel echt heet!

1 like

Ik vind het zo jammer dat Fabienne zo geforceerd en fake lacht, want ik vind haar prachtig. :sob:

Wat een domme cliffhanger zeg, gister deden ze ookal alsof ze vandaag zou vertellen wie ze gaat kiezen.

Ik vind Remco echt vreselijk. Zo zelfingenomen en zogenaamd nonchalant

7 likes

Ik vind echt al die mannen niks en die Remco al helemaal niet.

9 likes

Ik geniet echt van alle drama om niks. Mensen kennen elkaar amper 24 uur en dan al zo intens reageren, pfoe

2 likes

Oh toch opgespoten lippen!
Remco: die nep lippen man. Kan ik echt niet naar kijken. Lijkt net Donald Duck ofzo. :rofl:

4 likes

Ik vraag me echt af waarom de stylist dacht dat dit een goed idee is :sob:

3 likes

Ik word wel een beetje zenuwachtig ervan als Remco op zijn blote voeten in alleen een zwembroek aan het touwtjespringen is.Of ik kan gewoon niet zo goed touwtjespringen,maar ik had mezelf allang wat striemen bezorgd.

1 like

Ik vind haar ook echt niet zijn type maar hij wil gewoon af van Imen.

FabiĂ«nne toen ze lag te kletsen met Remco
 kon alleen maar denken ‘doe een grotere bikini aan, nipslip is bound to happen’

1 like

Is ugly

Dussss m’n eerste BEC is een feit; Imen :wave:

1 like

Ik kan het woord ‘vibes’ echt niet meer horenđŸ€ą

1 like

Oh man die Remco, ik vind hem zo verschrikkelijk.

Ik vind guiliano echt leuker dan verwacht haha

En axel doet me denken aan roy van eotb

1 like

Die Fab wil echt iedereen lijktwel?

Oh yes morgen drama.

Volgens mij zei ik dit vorig jaar ook, maar:
Wat zijn die meiden allemaal aan het zeuren en janken om mannen die ze twee dagen kennen en proberen anderen te kennen? Als je nou gewoon lekker meedoet ipv te janken met je bff’s die je ook pas twee dagen kent dan gaan ze jou misschien wel leuker vinden.

Ik snap die Fabienne wel, je wil toch weten hoe iedereen is? Ik snap dat je in een koppel wil om jezelf veilig te stellen, maar dan wil je de rest toch leren kennen? Sowieso praat iedereen in vaste groepjes, waarom gaat niet iedereen lekker bij elkaar zitten, dat is toch veel gezelliger en dan hoor je ook meer over elkaar.

7 likes