Love Island (Deel 1)

Oh dit vind ik ook zo stom! Janken na 2 dagen om een vent. Waarschijnlijk niet persé om die vent zelf, maar omdat ze dan niet zeker zijn van een koppel/plek in de villa. Maar toch, zo irritant.

Vind bij Imen zo duidelijk dat ze echt nog heel jong is, in haar gedrag enzo

Snap er niks van, ik googelde Annic ten Duis. Is heel de video van Boos weg en ook alle artikelen? Hoe kan zoiets.

Volgens mij zit je in het verkeerde topic

Pff kan die met die grote krullen aub wat minder in beeld? Typisch voorbeeld van ‘van een mooi bord kan je niet eten’

1 like

Fabiënne vind ik ook zo irritant. Beetje met iedereen flirten, boobs showen, met die paardenwimpers knipperen. Beetje part of the game misschien, maar ze komt niet oprecht over.

12 likes

Hoe oud is Imen?

Ik erger me juist dood aan dat Brabantse gezever :stuck_out_tongue:

En ze is 25. Dat is toch niet zo jong?
@Natiui

6 likes

oh ik vind 25 echt niet heel jong nee, dacht dan eerder aan 19 ofzo haha

1 like

Die veren in Lisa’s haar trouwens, dit was hip in 2005?

9 likes

Ff eerlijk mijn tetten zouden ook zo zitten als ik een bikini met de bandjes over 1 schouder zou dragen

3 likes

#ibizavibezzz

1 like

Maar als je grote borsten hebt zoals zij heeft, kun je ze toch nergens anders laten? Als ik haar was zou ik ze lekker laten hangen.

Ik vind het wel echt fijn dat Sander Lantinga nu de voice over doet.

Edit: Ik zie nu je latere post!

Hahaha ik wist ff niet meer zeker wie Sander Lantinga was, ik had steeds Sander van Campinglife in m’n hoofd

1 like

Ik vind Sander juist niet zo fijn, vind zijn stem best wel irritant. Vind die voice over sowieso best wel nutteloos.

Ja maar dat is het love island concept, denk dat ze er zelf niets aan mogen veranderen. Daarom vind ik het wel fijn dat er een betere voice over is, de vorige 2/3 (?) waren echt waardeloos!

Zij is dus al 25, heb het even opgezocht want was benieuwd. Vind dat niet per se super jong! Maar vind haar gedrag ook heel typisch inderdaad.

Edit: zie dat dit hierboven ook al is gezegd, oeps

Ik erger me ook aan dat Brabantse accent, terwijl ik zelf van oorsprong een Brabo ben :sweat_smile: verder vind ik haar wel een van de leukere dames.

Daarnaast erger ik me ook kapot aan Fabiënne, heb het idee dat zij totaal niet oprecht is en veel te veel geniet van de sensa die ze zelf creëert. Hoe ze dan vraagt of alles nog goed is tussen haar en Imen aan Imen, kwam op mij totaal niet oprecht over haha. Raphaëlla vind ik ook vervelend. Ze zeurt om alles, maar ik zie haar totaal geen moeite doen verder??? En Remco, wat een afgevlakt persoon. Zit totaal geen inhoud in volgens mij.

1 like

Oh echt! Ik dacht echt dat zij hoogstens 20 was, oeps

Hoort wel echt bij het programma. De Engelse (originele) Love Island heeft ook een behoorlijk hysterische voice-over maar dat is juist ook een groot onderdeel van het succes. Het zijn makkelijke, voorbedachte grappen, It’s part of the show… Ook niet my cup of tea hoor