@Kees Ja ik weet dat het erbij hoort haha maar vind het alsnog wel irritant. Ik kan die Engelse ook wel beter hebben. Maar in het Nederlands klinkt het extra cringy. En ik vind Sander zijn stem ook gewoon echt niet fijn om naar te luisteren.
Ojoh ik dacht ook dat Imen 19 of 20 was ofzo. Ook doordat ze in de aflevering van gisteren zei dat ze ‘hier pas echt zichzelf leerde kennen’ kreeg ik het idee dat ze veel jonger was.
Ik erger me elke keer zo aan dat gekrijs van die mensen zodra er iets gaat gebeuren. Ze gillen echt als een stel chimpansees wanneer er bijvoorbeeld bekend wordt gemaakt dat ze een challenge gaan doen ofzo. Als ik mee zou doen zou ik daar in vergelijking met de rest zo droog bij staan haha.
Ik denk dat ze moeten gillen? Net als dat ze bij ex on The beach moeten zeggen hoe kut die tablet is?
Ik vind het ook schijtirritant.
Vind die Remco juist super grappig, hij heeft geen zin in gezeik, je ziet gewoon aan hem hoe erg hij zich kapot ergert aan dat hysterische gedoe van de rest.
HEEEL GROF
Haha omg ze maakt wel ruzie als een tokkie
Axel en Mert komen cht bijna nooit in beeld
Who even are they
Raphaella ziet er echt uit alsof ze weeeeeeken in de zon heeft liggen bakken, kan niet precies zeggen wat het is maar haar kleurtje is zo gek
Wat vinden jullie van Kai?
Nmsvpe
Al deze drama queens lijken wel van een hele andere planeet te komen. Waar zit ik naar te kijken joh…
Oh mijn god.”Singapore ligt in India toch?” ”Oh ja Bali ligt in Thailand”.
Zoooo ik word alleen al moe van het kijken naar Fabienne en al d’r drama, laat staan als je daarmee in een huis zou moeten zitten pfoe
“Nee Bali is ook een land op zich”.
HET IS EEN INDONESISCH EILAND JONGENS JEZUS.
Haha ja zij is 21 maar ziet er uit als 31 ofzo.
Omg wat is Fabiënne een dramaqueen zeg. Hoop wel dat ze erin blijft om me aan haar te ergeren.
Nou het is tot nu toe wel de grote Fabiënne show jeetje
Ik vind het wel echt lief dat Kai met Lisa een gesprek begint.Volgens mij is het best een nuchtere en lieve jongen.
Joan en Lisa de leukste islanders… hoe dan haha.
Ohmy, ik irriteer me zo aan Fab. Zij is echt een spelletje aan het spelen en te klooien met de gevoelens van due jongens. En nu mensen het door beginnen te krijgen gaat ze zielig lopen doen zodat ze medelijden krijgt en niemand meer beseft wat ze eigenlijk aan het doen is. Bah.
Omg die jankende Fabienne, wat een kleuter.