Love Island (Deel 1)

Ik ben net gestart met de eerste aflevering dus loop een beetje achter, maar ik moest even kwijt dat ik die Remco echt een afschuwelijke kerel vind.

6 likes

Ik vond het trouwens ook heel onverwacht/snel dat Alexandra ineens weg was?

4 likes

Klopt, maar wel integer vond ik. Ze zal vast niet zomaar weggaan.

Ik kan wel genieten van de drama rondom fabienne. Brengt een beetje leven in de brouwerij.

4 likes

Omg maar echt. En ook dat stukje dat ze wil dat mensen nu kunnen zien dat corona helemaal niet zo heftig is. Meidddd het hele probleem is dat het bij lang niet iedereen zo onschuldig is :sweat:

Nee is ook zo! Maar als je even niet oplette had je het gemist haha

Ja ben ik ook met je eens!

1 like

Afleveringen zouden wel iets eerder mogen komen ipv 21:30, 20:30 zou veel fijner zijn.

11 likes

Ik weet niet of er een geoblock op zit maar op vijf.be kan je normaal gezien al kijken vanaf 20u35

1 like

Kaj/Kai heeft iets aan zijn gezicht wat me niet aanstaat en ik kan het echt niet handelen.

Volgens mij ā€˜moet’ dat haha.

Wegens privƩ/persoonlijke omstandigheden

1 like

Vind Mert eigenlijk wel een leuke jongen! Remco vind in steeds minder leuk.

1 like

Ik dacht: ā€œoh eindelijk iemand met gewoon een normale baan!!ā€.
En toen: ā€œen daarnaast doe ik modellenwerkā€.
OkƩ,lama.

3 likes

Ja vind ik ook jammer, leek me een leuke meid!

Ik vind het zo veel leuker dan verwacht! Er zit meer actie in, eerder vond ik dat ze zo weinig deden daar, nu zijn er ook al best wat nieuwe mensen gekomen in die paar dagen
Met name Fabienne en Imen vind ik erg irritant, Joan praat af en toe ook zonder accent dus vind haar nog steeds nep en Remco heeft de persoonlijkheid van een visstick maar verder vind ik het leuk
Jammer dat er een jongen naar huis gaat want vind die allemaal leuk, ook Axel. Hoop dat Remco naar huis gaat maar met Imen in de villa zal dat voorlopig niet gebeuren, hoe ongemakkelijk was die date, hij draait er zo omheen. ā€œJa chill toch ja leuk om te horen ok super chillā€ :expressionless:

Hoe zit dat met dat stemmen? Net de app gedownload om eens te kijken maar zie er niks over staan. Vroeg me sowieso af of veel mensen dat doen? Ik kijk voor het eerst haha

Tijdens de introductie of tweede (not sure) aflevering kon je stemmen voor je favoriete islander. Als je kunt stemmen wordt dat aangegeven tijdens de aflevering.

1 like

Ja dat vond ik ook zo lief! Zo opmerkzaam, en goede vragen stellen. Best wel uniek voor een man vind ik. Of in ieder geval voor een man in Love Island.

Grappig om hier iedereens BECs te lezen. Die van mij zijn Mattheüs en Rafaella. Vooral die laatste… pff kom op meid. Worden al haar leuke momentjes eruit geknipt of zijn die er gewoon echt niet??
Ik vond dat Alexandra haar een goede, beetje strenge, peptalk gaf. Zo jammer dat zij weg is!

2 likes

Mijn BEC: Mattheüs.Wat een irritant mannetje zeg.Hij zweeft een beetje tussen RaffaĆ«lla en FabiĆ«nne in.Toen de nieuwe jongen gister binnenkwam zei die: ā€œja mijn meisje zei vandaag nog dat ze een witte broek sexy vindt,als ik dat wist had ik er ook eentje aangedaanā€.En hij bedoelde dus RaffaĆ«lla,maar ā€˜je meisje’? Huh.Dacht die het niet met haar zag zitten? En tegen haar zegt hij ook dat hij haar zou kiezen maar tegen FabiĆ«nne zegt hij hetzelfde.En dan vervolgens ligt hij te knuffelen met RaffaĆ«lla?! Ik snapnie.Volgens mij wil hij gewoon op safe spelen en wil hij zijn koppel behouden zodat hij niet naar huis hoeft.Hij wil gewoon Fab maar is bang dat ze op een ander duikt dus lekker safe spelen.

En Fabiƫnne en Imen zitten ZO erg in mijn irritatiezone.Fab: doe ff rustig ja,net een fucking vlinder die van hot naar her vliegt.En Imen is 25?! Ik dacht echt dat ze 18/19 was,dan zou ik haar gedrag nog enigszins snappen.

3 likes

Is het vandaag zo’n terugblik (oid) aflevering of een gewone?