Omg zou echt de barber in opleiding echt niet aan mijn haar laten komen
Omg Imen hoe naief. Open je ogen, a u b
Of hou je mond. Dom wijf.
Jezus wat is iedereen overdreven aan ât janken zeg
En jammer van Kai hoor
Nou, mooi dat ze weg zijn, vond ze echt heel erg saaaaaaii
Ik snap die speeches alleen niet. Remco en Imen komen letterlijk niet vooruit terwijl JC wel wat meer ontpopt leek sinds Axel?
Ja nee nu zitten we nog met remco & co opgescheept, dat is fijn.
Mja zij zijn ook wel saai ja. Maar ik vind Remco leuker om naar te kijken.
Ja dit sloeg echt nergens op, puur vriendjespolitiek. Je zag Raphaella daarna ook in tranen bij Imen omdat ze zo bang was dat Imen naar huis moest maar als je echt zulke goeie vrienden bent dan schud je Imen wakker mbt Remco.
Ik vind Remco inmiddels ook echt gewoon een lul, hij gebruikt Imen om erin te blijven. Als zij dit ooit terug ziet en hoort hoe hij over haar/hun koppel praat dan schaam je je toch kapot
Zodra ie zân mond open doet zit ik me al te ergeren, de manier waarop ie praat, ik krijg er echt de rillingen van. Zo bedachtzaam ofzo
Het zit me hoog blijkbaar hahaha
Ik snap dus ook echt niet dat je als vriendin zijnde niet zegt dat Remco echt so not into her is. Zien ze het dan zelf ook niet?
Dat laatste geloof ik dus echt niet, ik snap wel dat ze niet weten wat hij zegt âachter de schermenâ maar je ziet toch ook de ongemakkelijkheid en stilstand, of is er zoveel wat wij niet te zien krijgen?
Ik denk dat er sowieso iemand is die weet hoe ie erin staat (MattheĂŒs zou dat zijn) en dat die in het âcomplotâ zit. Lekker negatief dit haha maar heb echt geen goed woord meer voor m over en ik vertrouw Mattheus ook niet dus dit klinkt plausibel
Die Imen zei ook zoiets van âja, als ik naar Remco kijk dan denk ik dit is het, hier wil ik voor vechtenâ
Haha ja ik kijk nu tegelijk UK seizoen 4 en dat is zoveeeel beter en leuker. Zelfs mijn BECâs daar zijn minder irritant, maar goed. De Nederlandse versie blijf ik toch wel weer kijken he
Jeetje wat een dramatisch gejank ja. Zelfs die mannen zijn helemaal overstuur.
Ze zullen wel een band krijgen in een week tijd ofzo, maar zo overdreven??
kan aan mij liggen hoor.
Beetje onsmakelijk die preview van vanavond Guliano eet Feline nog net niet op
Guilliano zn gejank oeiiiii, wat een afknapper zeg hahaha!
Hahaha wannneer je na elke aflevering op het forum komt lezen
Heb het gevoel dat ze vergeleken met vorig seizoen de ânieuwelingenâ wel iets meer beschermen. Dat ze bijv. eerst mogen kiezen, of vrijgesteld zijn, etc. Want anders blijven de OGâs maar voor elkaar kiezen. En mag iedereen vrijwel meteen weer naar huis. Vergeleken met UK is het allemaal wel braafjes en voorspelbaar tot nu toe. Vanavond weer nieuwe islander!!!
Ik ben net aan het kijken en kwam speciaal naar dit topic om te kijken of iemand er iets over had gezegd . Het leek wel zo
Die Gianni lijkt heel erg op een alpaca
Ik vind het schattig hoe enthousiast Eilish is over Gianni, ik hoop dat het iets kan worden tussen die twee. En Yoram ziet er ook wel een toffe jongen uit!