Een gewone! Volgens mij is terugblik altijd op zondag
Lol Imen kan wel janken bij de herkoppeling
Oh beter!
Wat voorspelbaar deze aflevering, zo saai. En jammer van Axel, vond hem wel leuk, lekker zichzelf en normaal.
Wat stom dat Fabiënne en Remco bij elkaar moesten blijven. Daardoor liepen ze een hoop drama, waar ik op had gehoopt, mis en werd de herkoppeling mega voorspelbaar. En jammer van Axel idd, maar komt meer omdat ik hem de knapste van alle jongens vond hahaha.
Ahh ik vind het ook jammer dat Axel weg is, vond hem verreweg de leukste van de mannen.
Ik zag dat Love Island USA seizoen 2 nu ook net begonnen is. Hopelijk komt die ook snel op Videoland. Niet zo leuk als UK, maar altijd nog leuker dan de Nederlandse
Omg ik vond Axel ook de leukste en hij kwam heel oprecht over.
Dat stukje over Mert die van zichzelf houdt hahaha, love it
Ik weet niet of iemand ook Het Thuisfront kijkt? Maar jezus die vriend van Remco met die krullen mag er ook wel zijn
Misschien moet ik eens vaker naar Zandvoort gaan als het weer om te surfen is.
Love Island is vandaag precies een week op tv/online. Heb jij nu een andere favoriet (man/vrouw) dan na de eerste aflevering?
- Ja, mijn favoriet (man) zat er in de eerste aflevering nog niet in.
- Ja, beiden zijn nu anders.
- Ja, bij de vrouwen heb ik wel een andere favoriet maar bij de mannen niet.
- Ja, bij de mannen heb ik wel een andere favoriet maar bij de vrouwen niet.
- Nee, zijn nog steeds hetzelfde.
- Ik vind ze allemaal stom.
0 stemmers
Lees net dat het vanaf vanavond al om half 9 op videoland staat! Super chill
Oh beter ja! Vond het al zo laat steeds
Haha ja ik ook!
Vic en Ziggy zijn ook al uit elkaar.
Oh dit tussen Remco en Imen is toch een flop.
Imen is echt een vervelende verliefde puber.
Dit spel is echt ongemakkelijk haha.
Jeetje Raphaella trekt zich echt alles zo persoonlijk aan. De meiden die Matheus kussen voor een spel, die taart in haar gezicht van Filip. Ff rustig meid
Die Josephine maakt zichzelf denk ik niet populairder door alleen maar te zeiken op de andere meiden