Love Island (Deel 1)

Mattheus lijkt meer op een alpaca toch?

4 likes

En die vervolgens weer terugkeerde in een helikopter :joy::sweat_smile:

4 likes

Ik kan die Raphaella echt niet meer aan, wat een zeikwijf

10 likes

Hij doe me meer denken aan een chihuahua :sweat_smile:

Ik vind Merel echt zo’n standaard Nederlands meisje. Hoe ze eruit ziet, hoe ze praat, echt basic.

Raphaella moet nou echt ff zichzelf bij elkaar rapen want dit gaat echt te ver: waarom is ze zo emotioneel elke keer? Het is of SUPER SUPER leuk of is ze is in tranen, maar Mattheüs is tot nu toe alleen maar bevestigend geweest. Is toch ook vermoeiend voor hem dit
Ik hoop eigenlijk dat ze bij de volgende herkoppeling naar huis gaat, dit is niet het programma voor haar en ik denk ook niet dat met Mattheüs gaat werken op de lange(re) termijn

15 likes

Ik vind Joan zo heerlijk verfrissend tussen die andere meiden. Zij heeft ook wel haar dingetjes maar herpakt zich steeds zo snel. Ik vind haar zo leuk om naar haar te kijken, heb echt een beetje een girlcrush :heart_eyes:

11 likes

Ik heb bij haar juist het idee dat ze zich alleen ā€œherpaktā€ omdat Mert bij elke opmerking van haar over zijn gedrag begint te klagen dat ze drama maakt. Niet dat haar opmerkingen onterecht zijn, ik vind Mert nog echt een kleuter, maar ik krijg niet het idee dat dat soort gesprekken helemaal naar dr zin gaan.

2 likes

Eindelijk!!! Hopelijk bewaren ze wel Ć©chte bombshells voor Casa Amor… want bij sommige UK seizoenen vond ik het echt tegenvallen. Vaak vooral extra ordinaire mensen.

1 like

Als Rafaella het nu al niet trekt, dan overleeft ze het met Casa Amor al helemaal niet. Hoop inderdaad wel dat zij er binnenkort uit gaat

10 likes

omg yeheessss ik zei gister nog dat ik het stom vond dat NL nooit een casa amor heeft YEEESSSS

2 likes

yes dramaaaaa

Ik denk dat er nu ook meer mensen zich hebben opgegeven vanwege corona zodat ze toch wat te doen hebben? Want ik denk dat er eerst nooit casa amor was omdat er te weinig mensen zich opgaven haha.

Ik denk dat er zeker wel genoeg aanmeldingen zijn maar niet genoeg die voldoen aan de fysieke eisen. Anders zouden alle mensen die zich hebben opgegeven ook allemaal knap en slank/gespierd zijn? Toevallig

Ik denk vooral dat ze dit jaar gewoon iets doen met de kritiek op vorig seizoen, dat was zo saai.

1 like

Ben heel benieuwd naar casa amor, hopelijk komt er wat drama!

1 like

Wat ik mij vanavond realiseer: Raphaella heeft ook echt 0 humor. Vreselijk om aan te zien, ze denkt zo vaak dat ze grappig is en dan denk ik alleen maar: cringeeee

3 likes

Ik erger me steeds meer aan Feline. Ze lijkt zich zo bewust van zichzelf, hoe ze loopt en praat.

1 like

omg Raphaella houdt op man.

1 like

Dat heb ik dus ook met haar. Vind het best lullig van mijzelf maar ik zie ook echt niks moois aan haar. Ik denk gewoon niet mijn type haha.

En yess casa amor, dat heeft dit seizoen echt nodig!

1 like

Ik vind Feline zo irritant en ik vind dat ze eruit ziet als een personage in een game. Vooral bij die herkoppeling van vandaag.

9 likes

Hahaha personage in een game, precies dat!!

1 like

Raphaella dr stemming bepaalt de sfeer in de hele villa, echt een kleuter die begint te stampen als ze dr zin niet krijgt. Ben het hierin eens met Feline: je weet toch waar je je voor opgeeft? Als je er echt zo’n moeite mee hebt had je niet mee moeten doen

En vind het ook stom dat ze het zo hebben aangepakt dit keer: eigenlijk mogen de nieuwste altijd eerst kiezen om dit soort dingen te voorkomen
Maar ben aan de andere kant wel blij want Lisa :two_hearts:

7 likes