Love Island (Deel 1)

Nu wil ik ook zo’n Destiny’s Child legerpakje.

1 like

Hebben ze het ergens bevestigd?

Op youtube zei ze onlangs nog dat dat niet waar was?

Hoe doen ze dit seizoen eigenlijk? Waar zit de villa? Want dit gebeurd allemaal nu, en bijna heel Europa staat weer op code oranje. Hebben ze een eigen vliegtuig van RTL die ze heen en weer vliegen ofzo? En zitten de nieuwe kandidaten daar dan ergens in hun eentje langere tijd te wachten voor ze de villa in gaan? Want neem aan dat ze op elke manier willen voorkomen dat iemand met corona de villa in gaat, dan kunnen ze de show cancellen.

Iedereen wordt getest begreep ik, verder geen idee.

Ja maar met alleen testen ben je er niet toch? Want dan kun je alsnog later wel positief testen… Ben echt benieuwd hoe ze dit doen haha

Check haar laatste Q&A daarin geeft ze aan dat ze niet meer samen zijn.

Ik dacht Canarische eilanden en inderdaad met meerdere malen testen vooraf en wellicht ook tijdens?
Temptation island usa wordt op dezelfde manier gefilmd momenteel, zitten op Hawaï dacht ik, alleen daar komen niet continu nieuwe mensen natuurlijk

Misschien in quarantaine (daar of in NL) en daarna laten testen. Als je verder weinig mensen ziet kun je er denk ik wel vanuit gaan dat je niks hebt als je negatief test.

O wow Feline had de bombshell moeten zijn :face_with_hand_over_mouth:

Ik vind Mert steeds irritanter worden en Joan eigenlijk steeds leuker

6 likes

Ik vind het tot nu toe echt super saai. En toch blijven kijken😅 Bij andere seizoenen vond ik het begin leuk en tegen het einde aan juist saai omdat de meeste koppels dan zo sterk zijn.

1 like

Ik vind Feline echt leuk overkomen.

1 like

Goh meent Fabiënne dit?? Jeeee

Vind Filip en Feline echt leuk samen. Volwassen mensen eindelijk haha.

9 likes

Ja ze komt volwassen en relaxed over, die anderen lijken allemaal veel jonger terwijl sommigen ook gewoon ouder zijn
Ze houdt r mond alleen erg gesloten als ze praat en nu kan ik nergens anders meer op letten
Ik vind het wel heel leuk om te zien hoe erg Filip onder de indruk is van haar, hoop dat dat een setje wordt
Voor de rest vind ik van de meiden eigenlijk nog steeds alleen Lisa leuk, Joan is me echt te popi jopi en de rest kinderachtig
En Remco tijdens die date met Feline??? Ik zat zo te cringen, hoe hij praat klinkt echt als een act, dat “eeh” en “chill” de hele tijd :nauseated_face:

3 likes

Ik kom ongeveer uit dezelfde regio als Filip, hoop niet dat ik ook zo klink.

Hoe the fack kan Imen niet zien dat Remco so not into her is. Jezus christus

27 likes

Dat die Giuliano ging zingen hahahahahhaha zo aandoenlijk

4 likes

Fabienne is wel het allergrootste slachtoffer ooit zeg

3 likes