Love Island (Deel 1)

Wie denken jullie dat eruit gaat? Ik vermoed Josephine Charlotte of Imen. Ik hoop Fabiënne :joy:

Ik hoop Raphaella maar ik denk JC of Fabienne

1 like

Ik denk JC, maar ik hoop zo Raphaella, wat een gezeik.

3 likes

Ik denk ook Imen.

Raphaëlla heeft net als Lisa van seizoen 2 een te smalle neus in verhouding tot haar gezicht. Mislukte neuscorrectie?

JC geeft me echt meangirl vibes (om maar even in de termen van het programma te blijven).

4 likes

Is mij ook opgevallen, ziet er niet natuurlijk uit vind ik.

1 like

@Griselda Die zonnebril benadrukt het ook alleen maar, ik vind het ook een heel scherpe neus

Edit: heb haar instagram even opgezocht en ze heeft een kleine bobbel op haar neus, dus denk toch dat hij echt is? Anders zou je dat ook laten weghalen vermoed ik…

1 like

Ja dat zou ik ook denken. Als ze nu is wat blijer kijkt en plezier gaat maken zou al een stuk beter zijn…

Niet op de insta van LI kijken als je geen spoilers wil, ze plaatsen een filmpje waarin je gewoon al twee van de koppels ziet na de herkoppeling. Heel dom.

Opzich is dat ook de enige spannende keuze want de rest is wel voorspelbaar haha.

Deels wel inderdaad, maar…

Gedachte inclusief spoiler over herkoppeling

Als Remco als eerste had mogen kiezen had hij misschien wel Feline gekozen en was Imen eruit gegaan? Dus toch een beetje jammer dat je dat al weet.

1 like

Remco praat echt precies zoals Daniël van het vorige seizoen!

10 likes

Haha oja, maar dan wel nog trager en inhoudslozer

Vindt de glitterwedges van Fab wel erg leuk

Ik vind Kai zo’n leuke jongen! Volgens mij toont hij super veel interesse in mensen. Weet precies de juiste vragen te stellen. Hij let ook op dingen bij mensen waar je in eerste instantie niet op zou letten.

9 likes

Noooo. Ik vond het juist zo gaaf dat ze deze keer van het script afweken (bombshell was niet safe) en Mattheüs als laatste lieten kiezen maar ooooooh die uitslag, grrrr!

Ik ben Fabienne echt gaan waarderen en begrijp echt níets van Mattheüs. Wat een kneus. En maar zeggen dat hij zo oprecht is. Huh? En wat vind hij eigenlijk leuk aan Raphaealla?
En daarbij… dit seizoen gaat op deze manier toch hartstikke saai blijven?
Bahbahbah.

4 likes

Ja he! Ik vind dat ook super.

Hij vindt haar niet leuk maar zij zal hem wel elke keer redden in tegenstelling tot fab.

1 like

Ik vind Mert een enorme droogkloot. Echt een jongetje nog. Snap niet dat Joan hem zo leuk vindt.

7 likes