Love Island (Deel 1)

Die Filip heeft echt een raar accent ofzo, kan ‘t niet plaatsen. En volgens mij is ‘t ook echt een leeghoofd.

4 likes

Ja hij komt dus bij mij uit de buurt, hoop echt niet dat ik zo klink. Gelukkig woon ik een dorpje verder op, misschien scheelt dat :joy:

Ja vind ik ook! En hij zegt in elke zin het woord ‘gewoon’

Ik vond Filip in die Aftersun wel ineens heel leuk maar daarna weer niet, vreemd.

en oprecht

1 like

Ik mis wel een bromance zoals vorig seizoen hoor. Achter elke zin BROOOOO!!! Brooooo!

2 likes

Het valt me trouwens op dat ze nog niks anders gedronken hebben als uit die waterflessen en soms een fles champagne op een date, maar in de avond wordt helemaal geen alcohol gedronken lijkt wel?

nee dat mag niet! volgens mij mogen ze tot 2 glazen per avond?

1 like

Ik zie iemand op een post op insta reageren of Raphaella en Mattheus elkaar al kende vantevoren omdat hij al foto’s van haar heeft geliket in mei. Even opgezocht en klopt inderdaad. En ze zitten natuurlijk zonder internet sinds ze elkaar kennen, dus kan niet van nu zijn. Opvallend. :thinking:

2 likes

Maar de mensen van Love Island beheren dat account nu toch? Dus wellicht hebben zij dat gedaan. Tenzij 't ook reacties zijn…

Dat was bij het eerste seizoen toch ook dat een aantal van die meiden elkaar al kenden.

Ja maar dan werd er geen geheim van gemaakt? Nu doen ze alsof ze elkaar pas net kennen?

2 likes

Gehehe ik kwam Ziggy net tegen op Tinder

12 likes

En heb je geliket??

1 like

Dat is wel vaag.

@Trenchcoat ah ik vind hem zo zielig. Heb je hem geliked?

1 like

Haha ja, maar geen match

1 like

Sinds het me opvalt let ik er steeds meer op en hij zegt het in dit stukje gewoon (hehe) ELF keer :joy: elke twee seconden

6 likes

Ik skip alle stukjes met Imen en Remco. De cringe. Ik kan het gewoon écht niet meer aanzien. Het is dat ik een dertiger ben met een relatie en een plofkop, anders had ik mezelf vandaag nog opgegeven voor Love Island om de wereld te verlossen van dit koppel.

(Edit: Er dan dus vanuitgaande dat Remco mij net zo heet zou vinden als ik hem :p)

Ik vind dit zo’n vreemd verhaal!
Het komt mijn toch al niet aanwezige sympathie voor hen niet ten goede :stuck_out_tongue:

En wat ik ook zo vreemd blijf vinden: Raphaella koos hem niet bij de kennismaking. Ze koos helemaal niemand, ze keek nog wel even. :thinking:

Hahaha ik zeg doen!
Ik snap ook niet hoe je verliefd kunt worden op iemand die je totaal niet ziet staan…