Love Island (Deel 1)

Je hebt helaas niet in de hand op wie je verlief wordt :woman_shrugging:t2:

Ik snap ook niet waarom niemand van die meiden zegt dat hij niet zo in haar geïnteresseerd is.

3 likes

Wat cringe dat gezang ineens van Giuliano lol

13 likes

En die monoloog van Lisa ertussen door ook :sweat_smile:

4 likes

Vind Mattheus en Raphaella een beetje zum kotzen. Nu Fabiënne weg is, is hij ineens helemaal verliefd en kan hij niet zonder haar, en zij trapt er nog in ook…

2 likes

Dat stuk duurde me echt te lang, zo ongemakkelijk tegen zichzelf zingen en zij tegen zichzelf lullen

1 like

Die nieuwe jongen is zó ongemakkelijk. Vooral toen hij over z’n tanden begon. Hij hoefde het niet eens te vertellen, Lisa zei alleen dat hij een mooie lach had en hij antwoordde: “JA BEDANKT IN TURKIJE LATEN DOEN IS NEP EN NU HEB IK STOMPJES”.

18 likes

Haha en Mert die vraagt of haar kamer een beetje netjes opgeruimd is

Omg hahaha ik had helemaal niet door dat hij zat te zingen?? Ik ga dat stuk zo opnieuw kijken :joy:

Kreeg er echt romeo en julia vibes van, ook met dat balkon.

Vind de nieuwe jongen echt niks, heel lelijk kapsel en zo sloom. En dan Raphaella maar zeggen dat hij er goed uitziet, volgens mij alleen om Mattheüs jaloers te maken.

2 likes

Dat haar van die nieuwe boy, wow wat lillek.

Edit: ordinaire kleding ook

6 likes

Lisa heeft echt d’r eigen graf gegraven, wat een drama om niks

En ik geloof idd ook niet dat Mattheus Raph echt leuk vindt, maargoed beter in een koppel met hem dan dat nieuwe jochie denk ik, wat een engerd

2 likes

Ik zit me steeds meer te ergeren aan de mond van Feline die maar niet open gaat
En ik vind dat Giuliano het slecht heeft aangepakt en hoe ie achteraf praat over Lisa erg kinderachtig. Ik vind van de mannen eigenlijk alleen Kai nog leuk maar ja die zal er wel snel uit gaan want die heeft met niemand een romantische klik
Kijken naar Joan en Mert vind ik ongemakkelijk, alsof het r kleine broertje is. Zij irriteert me nog steeds zo, ze probeert echt te hard
Ik heb sowieso het idee dat ze enkel casten aan de hand van Instagram feeds. Knappe mensen, maar op video erg saai
Team Lisa :two_hearts:

Dat was mijn observatie weer haha

2 likes

Ik vind het juist echt weer krom van Giuliano.
Hij en Lisa waren best wel close en als hij dan zegt interesse in Feline te hebben, snap ik dat Lisa daar van schrikt. Dat hij haar volgens ook helemaal geen aandacht meer geeft, geeft toch al aan dat hij totaal niet oprecht interesse in Lisa had. En nu wendt hij het zo dat zij degene is die sorry zegt, heel vreemd!
Het klopt dat dit bij het spel hoort, maar als je iemand “dumpt” own het dan ook gewoon.

Zelfde met Joan en Mert een paar afleveringen terug. Hij begon zelf over dat hij een meisje zoekt die hij aan zijn ouders wilt voorstellen. Joan vraagt vervolgens of zij dat zou kunnen zijn en Mert vindt dat een rare vraag en dat ze te snel gaat.

Die jongens zijn daar zo overduidelijk niet voor de liefde en de meiden wel iets meer en stellen zich open, waardoor je iemand in zo’n setting best wel snel leuk gaat vinden.

Maar wellicht denk ik ook veel te serieus na over deze realityshow. Uiteindelijk is het natuurlijk alleen maar bedoeld voor entertainment en is het één grote poppenkast :crazy_face:

2 likes

Mja, allebei de kanten zijn niet echt heilig haha. Maar ik meen me te herinneren dat Giuliano in een van de eerste afleveringen al meteen aangaf “Als er iemand anders in de villa komt die ons interesseert dan moeten we dat gewoon kunnen onderzoeken (blabla)” en Lisa toen “Mjooaah sowiesooo”. Snap inderdaad ook wel dat ze ervan schrok toen het erop aan kwam, maar ze kon het verwachten, ze heeft gewoon veel te snel gevoelens ontwikkeld eigenlijk. Dat Giuliano daarna in negeermodus ging is wel lelijk van hem.

(Ik moet de aflevering van gisteren nog zien, dus geen idee hoe het echt is afgelopen :stuck_out_tongue: )

Ik kan alleen maar naar het pleeborstel haar van de barber in opleiding kijken.

2 likes

Die Feline vind ik zooo trashy.

Je ziet met die bikini de littekens van haar borstvergroting nog zitten en ik vind die ogen te strak aangetrokken.
Zo overduidelijk fake dat het imo echt niet mooi meer is.

Ben benieuwd hoe ze er voor die tijd uit zag want ze lijkt nu wel 40+. Heel erg zonde.

11 likes

Eens, echt zonde! Op haar Instagram staan alleen foto’s van 2019 en nieuwer dus daar is het helaas niet op te zien. Mijn broertje van 14 vroeg gisteren tijdens het kijken ook hoe oud ‘die vrouw’ was. Hij geloofde het niet toen ik zei dat ze 24 was haha.

Edit: hij vroeg dat dus omdat hij het gek vond dat de rest jonger zou zijn

2 likes

Elke keer als ik Raphaëlla zie, moet ik zooooo aan iemand denken maar ik wist niet wie. Nu wel. Ik vind haar soms echt sprekend op een vrouwelijke versie van Evan van Temptation USA lijken. Het zijn de ogen denk ik. Mijn vriend gaf me gelijk haha.

37 likes

Is ogen straktrekken een chirurgische ingreep? :scream: Ik verbaasde me al een aantal dagen over de stand van haar ogen namelijk.

Ik vond dit met Feline uit 2015, vind haar er hier ook al veel ouder uit zien als ze hier dus 19 is. Hier nog geen ploftieten. Ogen lijken mij eigenlijk gewoon hetzelfde

Samenvatting