Ik ben wel toe aan wat drama, kom maar door met Casa Amorrrrrr.
Mijn gebeden zijn verhoord.
Hahhaa ja die duinen:rofl:
En die met de.rondleiding door de crew toiletten was ook leuk.
Hij lijkt me ook iemand die tegen het hele team oprecht aardig is(zoals het hoort natuurlijk)
Huh zo snel al, of zijn we nu alweer op de helft? Voor mijn gevoel zijn de koppels nog niet sterk en is er nog niet zoveel gebeurd
Dat komt hopelijk nu
Oeh ben heel benieuwd naar morgen!
Ja volgens mij ehhhh gaat het wel goed ehhh met Imen dus ehhh ja wel chill dus ehhh
Erger me dood aan hoe hij praat
Oeeh ben echt zeer benieuwd naar morgen! Ben benieuwd of Remco nog voor iemand anders gaat.
Hahaha ehhhh inderdaad
Maar erger me ook aan hoe Imen praat
Snap jeeee? OH. MIJN. GOOOOD. Echt zoooo!
Ik ben echt bang dat niemand gaat switchen in casa amor. Oke is ook niet echt per se de bedoeling natuurlijk maar het brengt wel wat leven in de brouwerij
Zo eens hiermee! Snap ook niet dat niet meer mensen dit vinden haha
Holly zegt letterlijk “wie gunnen jullie nog eens kans op ware liefde?” En ze kiezen voor een stel waar het meeste potentie in zit. Tuurlijk zie ik ook wel dat er meer potentie zit in Feline en Giuliano, maar volgens mij is dat niet waar deze keuze om zou moeten gaan, dat gaat namelijk om liefde vinden. En als je dan kiest voor een koppel dat al liefde gevonden heeft… ja mijn inziens snap je het dan niet helemaal, maar ok
Overigens vind ik Joan en Mert echt geen sterk koppel dus dat zij de favoriet zijn irriteert me mateloos. Dat matcht voor geen meter
Ik snap dat ze los van elkaar populair zijn (niet mijn type mensen maar kan wel snappen waarom ze populair zouden zijn) maar als koppel vind ik het niks
Maar heb nu pas 10 minuten van de aflevering van vanavond gezien dus wie weet gaat het nog mis
Ik hoop dat Matteüs er met iemand anders vandoor gaat
Heeft Remco al ooit 1 hele zin gezegd waar geen “ehm” in voor komt, wat een irritante slome manier van praten heeft hij zeg.
Ik hoop dat iedereen voor een ander gaat, ik vind eigenlijk geen enkel koppel goed bij elkaar passen.
Ik zet in op Remco en Mattheus, zij komen terug met iemand anders van Casa Amor. Ik vind het wel erg sneu voor Imen, maar je kunt toch zien dat er geen toekomst in zit met Remco? Heb het zo met haar te doen toen ze zei dat hij misschien wel de ware was En Raphaëlla… daar is al genoeg over gezegd
Ik vond Mert eigenlijk wel aandoenlijk: onhandig met Joan (vooral dat commentaar), maar hij probeerde wel te leren. Tot de aflevering van gisteren. Ik kreeg echt een naar gevoel toen hij zei ‘‘ze is van mij’’.
Ik vind Mert echt een eng ventje met zijn jaloezie/bezitterigheid en continue stroom van kritiek. Ik snap ook niet wat Joan in hem ziet. Hij lijkt me nog veel te onvolwassen voor haar (en zo volwassen gedraagt zij zich ook nog niet eens
).
Iemand die kan uitleggen wat casa amor inhoud? Nooit buitenlandse versies gekeken dus het is mij nog wat onduidelijk.
Dat is een andere villa waar in dit geval de jongens nu heen gaan en dan komt daar een groep nieuwe meiden. En in de gewone villa komen dan nieuwe jongens en dan hebben ze een paar dagen om elkaar te leren kennen. En op het laatst moeten ze beslissen of ze iemand leukers hebben ontmoet of bij hun oude koppel willen blijven.
Dankjewel! Dat klinkt als een goed idee, beetje leven. Ik denk dat Joan en Remco weleens kunnen wisselen.