Ja zo’n eye lift, zoals bij Bella Hadid etc.
Ik vind dat Raphaella altijd zo ontevreden kijkt haha.
Ogen lijken idd wel!!
Damn
Aah ik vind Victor en Holly leuk presenteren samen. En ik vind Feline wel tof, tenminste een wat pittiger karakter. JC vind ik echt heel saai en Imen ook.
Ja he! Ik heb het gevoel dat Viktor ook wat comfortabeler is geworden zegmaar. En vind z’n achter de schermen vlogs ook heel tof
(Edit: off topic maar love je profielfoto! Zo’n mooie film )
Jaa vind Viktor echt leuk! Lekker wat humor er tussendoor. Hij lijkt nu idd wat losser te zijn.
En dankje! Jaa zo’n mooie film he! Heb ook echt een crush op Adele en Noemie.
Ah Viktor zag Feline wel zitten.
Hebben jullie Het Thuisfront al gezien? Mert is zo overduidelijk de golden child hahah
Omg zou echt de barber in opleiding echt niet aan mijn haar laten komen
Omg Imen hoe naief. Open je ogen, a u b
Of hou je mond. Dom wijf.
Jezus wat is iedereen overdreven aan ‘t janken zeg
En jammer van Kai hoor
Nou, mooi dat ze weg zijn, vond ze echt heel erg saaaaaaii
Ik snap die speeches alleen niet. Remco en Imen komen letterlijk niet vooruit terwijl JC wel wat meer ontpopt leek sinds Axel?
Ja nee nu zitten we nog met remco & co opgescheept, dat is fijn.
Mja zij zijn ook wel saai ja. Maar ik vind Remco leuker om naar te kijken.
Ja dit sloeg echt nergens op, puur vriendjespolitiek. Je zag Raphaella daarna ook in tranen bij Imen omdat ze zo bang was dat Imen naar huis moest maar als je echt zulke goeie vrienden bent dan schud je Imen wakker mbt Remco.
Ik vind Remco inmiddels ook echt gewoon een lul, hij gebruikt Imen om erin te blijven. Als zij dit ooit terug ziet en hoort hoe hij over haar/hun koppel praat dan schaam je je toch kapot
Zodra ie z’n mond open doet zit ik me al te ergeren, de manier waarop ie praat, ik krijg er echt de rillingen van. Zo bedachtzaam ofzo
Het zit me hoog blijkbaar hahaha
Ik snap dus ook echt niet dat je als vriendin zijnde niet zegt dat Remco echt so not into her is. Zien ze het dan zelf ook niet?
Dat laatste geloof ik dus echt niet, ik snap wel dat ze niet weten wat hij zegt “achter de schermen” maar je ziet toch ook de ongemakkelijkheid en stilstand, of is er zoveel wat wij niet te zien krijgen?
Ik denk dat er sowieso iemand is die weet hoe ie erin staat (Mattheüs zou dat zijn) en dat die in het “complot” zit. Lekker negatief dit haha maar heb echt geen goed woord meer voor m over en ik vertrouw Mattheus ook niet dus dit klinkt plausibel
Die Imen zei ook zoiets van ‘ja, als ik naar Remco kijk dan denk ik dit is het, hier wil ik voor vechten’
Haha ja ik kijk nu tegelijk UK seizoen 4 en dat is zoveeeel beter en leuker. Zelfs mijn BEC’s daar zijn minder irritant, maar goed. De Nederlandse versie blijf ik toch wel weer kijken he