Jeetje wat een dramatisch gejank ja. Zelfs die mannen zijn helemaal overstuur.
Ze zullen wel een band krijgen in een week tijd ofzo, maar zo overdreven??
kan aan mij liggen hoor.
Jeetje wat een dramatisch gejank ja. Zelfs die mannen zijn helemaal overstuur.
Ze zullen wel een band krijgen in een week tijd ofzo, maar zo overdreven??
kan aan mij liggen hoor.
Beetje onsmakelijk die preview van vanavond Guliano eet Feline nog net niet op
Guilliano zn gejank oeiiiii, wat een afknapper zeg hahaha!
Hahaha wannneer je na elke aflevering op het forum komt lezen
Heb het gevoel dat ze vergeleken met vorig seizoen de ânieuwelingenâ wel iets meer beschermen. Dat ze bijv. eerst mogen kiezen, of vrijgesteld zijn, etc. Want anders blijven de OGâs maar voor elkaar kiezen. En mag iedereen vrijwel meteen weer naar huis. Vergeleken met UK is het allemaal wel braafjes en voorspelbaar tot nu toe. Vanavond weer nieuwe islander!!!
Ik ben net aan het kijken en kwam speciaal naar dit topic om te kijken of iemand er iets over had gezegd . Het leek wel zo
Die Gianni lijkt heel erg op een alpaca
Ik vind het schattig hoe enthousiast Eilish is over Gianni, ik hoop dat het iets kan worden tussen die twee. En Yoram ziet er ook wel een toffe jongen uit!
Mattheus lijkt meer op een alpaca toch?
En die vervolgens weer terugkeerde in een helikopter
Ik kan die Raphaella echt niet meer aan, wat een zeikwijf
Hij doe me meer denken aan een chihuahua
Ik vind Merel echt zoân standaard Nederlands meisje. Hoe ze eruit ziet, hoe ze praat, echt basic.
Raphaella moet nou echt ff zichzelf bij elkaar rapen want dit gaat echt te ver: waarom is ze zo emotioneel elke keer? Het is of SUPER SUPER leuk of is ze is in tranen, maar MattheĂŒs is tot nu toe alleen maar bevestigend geweest. Is toch ook vermoeiend voor hem dit
Ik hoop eigenlijk dat ze bij de volgende herkoppeling naar huis gaat, dit is niet het programma voor haar en ik denk ook niet dat met MattheĂŒs gaat werken op de lange(re) termijn
Ik vind Joan zo heerlijk verfrissend tussen die andere meiden. Zij heeft ook wel haar dingetjes maar herpakt zich steeds zo snel. Ik vind haar zo leuk om naar haar te kijken, heb echt een beetje een girlcrush
Ik heb bij haar juist het idee dat ze zich alleen âherpaktâ omdat Mert bij elke opmerking van haar over zijn gedrag begint te klagen dat ze drama maakt. Niet dat haar opmerkingen onterecht zijn, ik vind Mert nog echt een kleuter, maar ik krijg niet het idee dat dat soort gesprekken helemaal naar dr zin gaan.
Eindelijk!!! Hopelijk bewaren ze wel échte bombshells voor Casa Amor⊠want bij sommige UK seizoenen vond ik het echt tegenvallen. Vaak vooral extra ordinaire mensen.
Als Rafaella het nu al niet trekt, dan overleeft ze het met Casa Amor al helemaal niet. Hoop inderdaad wel dat zij er binnenkort uit gaat
omg yeheessss ik zei gister nog dat ik het stom vond dat NL nooit een casa amor heeft YEEESSSS
yes dramaaaaa
Ik denk dat er nu ook meer mensen zich hebben opgegeven vanwege corona zodat ze toch wat te doen hebben? Want ik denk dat er eerst nooit casa amor was omdat er te weinig mensen zich opgaven haha.
Ik denk dat er zeker wel genoeg aanmeldingen zijn maar niet genoeg die voldoen aan de fysieke eisen. Anders zouden alle mensen die zich hebben opgegeven ook allemaal knap en slank/gespierd zijn? Toevallig
Ik denk vooral dat ze dit jaar gewoon iets doen met de kritiek op vorig seizoen, dat was zo saai.
Ben heel benieuwd naar casa amor, hopelijk komt er wat drama!