Wat ik mij vanavond realiseer: Raphaella heeft ook echt 0 humor. Vreselijk om aan te zien, ze denkt zo vaak dat ze grappig is en dan denk ik alleen maar: cringeeee
Ik erger me steeds meer aan Feline. Ze lijkt zich zo bewust van zichzelf, hoe ze loopt en praat.
omg Raphaella houdt op man.
Dat heb ik dus ook met haar. Vind het best lullig van mijzelf maar ik zie ook echt niks moois aan haar. Ik denk gewoon niet mijn type haha.
En yess casa amor, dat heeft dit seizoen echt nodig!
Ik vind Feline zo irritant en ik vind dat ze eruit ziet als een personage in een game. Vooral bij die herkoppeling van vandaag.
Hahaha personage in een game, precies dat!!
Raphaella dr stemming bepaalt de sfeer in de hele villa, echt een kleuter die begint te stampen als ze dr zin niet krijgt. Ben het hierin eens met Feline: je weet toch waar je je voor opgeeft? Als je er echt zoân moeite mee hebt had je niet mee moeten doen
En vind het ook stom dat ze het zo hebben aangepakt dit keer: eigenlijk mogen de nieuwste altijd eerst kiezen om dit soort dingen te voorkomen
Maar ben aan de andere kant wel blij want Lisa
Het viel me op dat Victor of Holly niet tegen merel zeiden âje hebt 30 minuten om je spullen te pakken en de villa te verlatenâ zoiets. Ik heb het gevoel dat merel misschien naar Casa Amor mag! Ik hoop het iig want dit was niet echt een eerlijke kans voor haar zoâŠ
De stem van Merel lijkt echt zo erg op die van Britt Dekker. Ik kan er echt niet te lang naar luisteren haha.
jaaa vind Mert ook echt toxic, zijn commentaar tijdens het eten ook
waarom zegt niemand in die villa tegen Lisa dat ze haar oogschaduw eens moet blenden?
Idd hij lijkt soms een beetje een mommy complex ofzo te hebben en dit volledig te projecteren op haar
Dat was ookhet enige wat ik kon denken toen ikhaar hoorde praten hahaha
Beetje random, maar ik vind die zoengeluiden zo ranzig steedsâŠ
En ik overweeg soms te stoppen met kijken omdat ik Raphaella niet kan uitstaan. Alles aan haar irriteert me zo en is precies zoals ik nooit wil zijn.
Ja, vreselijk die zoengeluiden. Vooral gisteren tijdens die zoen van Feline en Giulliano.
Ik vind Mert ook totaal niet leuk. Non stop commentaar. Hij kan ook geen normale zin vormen lijkt wel, altijd âbroâ âmanâ âja gewoonâ.
Die zoen zag er zo gek (en niet lekker) uit, net 2 vissen.
Ik vind Lisa ook echt een saaie jankerd geworden
Was eerst mân favo, maar dat is nu Joan. Rest mag allemaal naar huis.
Ja ik word echt een beetje onpasselijk van dat ordinaire getong van hen.