Love Island (Deel 1)

Wilde dat net zeggen, die twee aten elkaar bijna op. En het werd ook veel te lang gefilmd :joy:

Jammer voor Merel dat ze alweer weg moest, maar vond haar zelf maar een dom schaap eigenlijk :zipper_mouth_face:

En zit echt te wachten op het moment dat Mattheus Raph eindelijk gaat vertellen dat zij hem veel leuker vindt en hij niet genoeg in haar ziet.

1 like

Ja wow ik heb dit nooit maar bij dit stuk?! Heb doorgespoeld.

Ja gadver dat zoenen, ben ondertussen wat anders gaan doen zolang duurde het

Ik vond het trouwens wel opvallend dat Imen en Remco als koppel bij de 2 minst populaire zaten en Imen als persoon in de top 3 van meest populaire islanders
:fu:t2: Voor Remco
Je ziet ze nu wel meer positief in beeld (waar ik me paar dagen geleden nog afvroeg of er dingen zijn die wij niet zien… blijkbaar wel dus) maar ik denk nog steeds dat ie een act opvoert
Niks ten nadele van Imen en ik vind haar nu ook wel wat leuker dan eerst maar ik vind hem zo onoprecht overkomen

Nee ik vind het opvallend vaak leuk om zoenende mensen te zien, maar dit, brrrrr wat plat haha

Haha ik dacht dat ik gewoon zuur was want #foreversingle maar gelukkig ben ik niet de enige die het gezoen van Feline en Giuliani niet kon aanzien.

2 likes

Kan niet anders dan dat hij voor iemand anders gaat in Casa Amor.

1 like

Ik vind het altijd een beetje respectloos als iemand met “man” eindigt tegen een vrouw. “Ja ik vind het gewoon niet leuk wat je doet man”. Ik heb niet met je geknikkerd vriend!!

1 like

Imen doet me zo denken aan Samira van S4. Die had ook een soort gelijke tijd daar.

Neeeee Samira is leuk en grappig. Imen echt alles behalve. En hun situatie is ook niet echt vergelijkbaar toch

2 likes

Ik vind Mert echt steeds enger worden :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post:

13 likes

Wel goed dat Joan er iets van zei!

Vond het zo grappig toen de voice over Raffaella ‘huilmeisje’ noemde bij het voorstellen haha

15 likes

Waarom noemt Mert Joan steeds Jonna

1 like

Ja dat viel mij ook op, dat hij het gesprek stuurde naar Lisa. Vind hem nog steeds wel erg aantrekkelijk en hij heeft wel een bepaalde rust over zich.

Oh en ik vind de commentaren van Sander ook steeds beter worden.

1 like

Die vage ‘rap’ ook van CharFi. Waar heb ik naar gekeken?

5 likes

Ik ben begonnen aan Love Island USA seizoen 2. Al die meiden die meedoen hebben gewoon al duizenden of miljoenen volgers joh. En die ‘villa’ staat middenin Las Vegas, apart. Ik vind het tot nu toe allemaal een beetje trashy er wordt heel veel OMG geroepen (goh) maar ik ga denk ik wel verder kijken. Nog meer mensen die kijken?

Kon het echt niet aanzien :weary:

1 like

Is het een nieuw seizoen? Op videoland? Of waar kijk je het?

Ja is begin deze maand begonnen! Ik heb alles gedownload :grimacing: ben te ongeduldig voor Videoland. Denk dat je het ook wel ergens online kan kijken op een sketchy site

2 likes

Wauw dat stuk met Mert en Joan! Echt goed dat ze er iets van zei en ik vond dat ze het echt op een respectvolle en begripvolle manier deed ook. Lief dat ze zei “ik laat je niet vallen hoor”.
Mooi dat Mert er niet als een klein jongetje tegenin ging maar het zelf ook inzag. Vond hem eerst heel irritant en kinderachtig maar volgens mij is hij wel iemand die veel over zichzelf leert daarzo.

18 likes

Ik ben ook wel benieuwd wie Mert en Joan naar huis sturen. Ik zou Feline en Giuliano (los van het feit dat ik haar niet meer trek om naar te kijken) heel logisch vinden: zij hebben elkaar duidelijk gevonden, ze kwamen terug van die date en benoemden dat ze praatten over het leven na de villa. Nou dan heb je toch waarvoor je kwam?
Misschien loopt het alsnog stuk natuurlijk, maar ik zie hun binnen de villa niet nog voor anderen gaan. Terwijl Yoram en Lisa beide er nog voor open staan.
En ik heb het idee dat Joan een betere band heeft met Lisa maar daarop zouden ze hun keuze niet moeten baseren maar speelt vast mee