Love Island (Deel 1)

Oh ik hoop ook dat ze er in blijft hoor!

Zou het ook raar vinden om haar eruit te stemmen want in de Britse variant worden degene die echt een stel zijn er ook nooit door de andere eruit gestemd.

2 likes

Ik hoop ook dat Feline erin blijft, vind haar juist prettiger om naar te luisteren, ze heeft een heldere stem en verwoord zaken ook scherper dan sommige andere kandidaten. Ze is ook niet zo extreem emotioneel als haar partner met iemand anders praat oid. Lisa vind ik heel erg saai. Yoram ook.

Ik snap ook echt niet dat Imen niet doorheeft dat Remco niet into haar is. En dat de rest van de islanders dat haar ook niet vertellen ofzo. Heel raar.

Oh en Filip, daar komt écht helemaal niets uit he?

5 likes

Dat is toch geen reden? Het hoeft niet perse zoals de Britse te verlopen. En in de Britse zijn koppels ook wel eens uit elkaar gehaald bij een dubbele nominatie dus dat schuwen ze ook niet.

Nouja ik vind het wel een beetje het concept van het spel dat in de finale mensen staan die al langer bij elkaar zijn of in ieder geval langer in het spel. Ik vind het ook stom als er iemand wint die net drie dagen een koppel zijn.

1 like

Huh wat een gekke redenering? Wat is dan het nut van een finale. Ik snap dat je niet voor het geld moet gaan, maar dan zou bijvoorbeeld een Lisa lekker een beetje kunnen lanterfanten de hele zomer tot het einde en dan in de laatste week ff een koppel vormen en winnen zegmaar.

Ik vind het juist leuk als een koppel in de villa steeds sterker wordt. Als dat er niet is, waar kijk ik dan naar.

6 likes

Ik vind niet dat Lisa aan het lanterfanten is want ze wil wel heel graag, en ja wat je zegt is bij andere seizoenen wel gebeurd en ik denk dat dat voor een groot deel ook te maken heeft met de gunfactor. Je komt bij de minst populaire koppels terecht en dat kan meerdere redenen hebben, maar de kijker bepaalt ook en die mist blijkbaar iets bij Feline en Giuliano. Ook bij Lisa en Yoram dus, maar dat zal een andere reden hebben.
Ik ben het er ook wel mee eens dat er sterke koppels in de finale “horen”, maar niet ALLEEN MAAR sterke koppels. Dat je alleen in de finale mag staan als je al x dagen bij elkaar bent ofzo, ik vind het juist ook mooi om te zien als er groei van een persoon plaats vindt en zou ook zeker op zo’n koppel stemmen
En nja prima natuurlijk als we daarover van mening verschillen haha maar als ik Joan of Mert was zou ik het wel (deels) zo benaderen ja

Hoe awkward was de date van Guliano en Feline. Ze hadden toch wel even stoelen kunnen neer zetten :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Haha toen iemand in de villa (weet even niet meer wie) tijdens een gesprek over baby’s tegen Imen zei “Jij bent zo volwassen!” moest ik hardop lachen en dacht ik: oei, daar denken ze op FF toch echt anders over😂

2 likes

Imen heeft haar onzekerheid over de situatie wel met Remco besproken een tijdje geleden, maar daar kwam ook zo’n nietszeggend antwoord van Remco uit. Ik heb volgens mij niet gezien/gehoord dat Remco met anderen het erover had. Maar misschien heb ik dat gemist. Lijkt me toch vreemd dat niemand het doorheeft, of even met hem bespreekt? Lijkt wel een toneelstuk dat opgevoerd wordt zo.

1 like

Haha daar dacht ik inderdaad ook aan! Ik vind Imen ook niet zo volwassen overkomen. Ze lijkt zo naïef in de situatie met Remco.

Ik vind wel dat ze er dit seizoen veel schaars gekleder bij lopen dan het vorige. Toen hadden ze vaak van die chill/sport/yoga kleding aan. Hier lijken ze bijna heel de dag in bikini te lopen.

Vorig seizoen was het een stuk kouder op het eiland. Vandaar.

Wat grappig, Charlotte deed mij ook aan mijzelf denken. Maar ik vond haar daarom juist leuk :joy:oeps misschien mis ik wat zelfreflectie haha.

Ik snap niet dat Remco en Imen niet bij de koppels met de minste stemmen hoorden. Wie zijn die stemmers? En Feline en Giuliano vind ik juist een heel goed koppel.

En verder vind ik het sneu dat Mert en Joan die keuze moeten maken. Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat het vorige seizoen ook zo hard was.

1 like

Volgens mij wel hadden toen Daniel en Floor? Luca naar huis gestuurd die was toen heel boos haha.

4 likes

Oja! Maar dat was pas veel later volgens mij. Het volgt elkaar nu ook allemaal zo snel op voor mijn gevoel.

Maar ik klaag niet hoor, zou anders erg saai zijn

Aha, dat klinkt logisch!

Ik vind echt dat veel nieuwe mensen in de villa hier weinig de kans krijgen en er gelijk uitgegooid worden! Logisch ook dat een net nieuw koppen een van de minst favorieten is ten opzichte van de oudere koppels. Snapte ook echt niet van de week waarom Imen en Lisa bij de favorieten zaten, kan hun echt niet aan. Ik vind dat Imen, Remco en Lisa maar eens plaats moeten maken voor anderen, zie daar toch niet veel meer van komen.

2 likes

Vind aftersun inhoudelijk nooit echt boeiend, maar vind het zo leuk om dan meer van Holly en Victor te zien, die dynamiek tussen hen is heel leuk en vind het leuk hoe ze de islanders vaak een beetje voor paal zetten :joy:

3 likes

Word het nou nog echt leuk ik ben pas bij aflevering 6 maar ik raak steeds spontaan afgeleid door het huishouden en dat is een nieuwe ervaring en best handig maar geeft wel aan dat ik een aflevering gewoon niet succesvol kan uitzitten

2 likes

Ik kijk vooral graag naar Victor :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes