Hahah jaaa dat ook
Heb zijn vlogs ontdekt, leuk om een kijkje te krijgen achter de schermen en vind hem ook super grappig. Net in een deuk gelegen om de vlog waarin hij door een toeristenburo wordt uitgenodigd naar de duinen van Maspalomas te gaan
Hahah jaaa dat ook
Heb zijn vlogs ontdekt, leuk om een kijkje te krijgen achter de schermen en vind hem ook super grappig. Net in een deuk gelegen om de vlog waarin hij door een toeristenburo wordt uitgenodigd naar de duinen van Maspalomas te gaan
Die ga ik ook eens opzoeken
Hmm zou kunnen maar als je hem zelf soms hoort praten in die tussenstukjes… Misschien zijn die andere ook teveel met zichzelf bezig haha.
Ojee dit had ik niet moeten weten… Hij lijkt mega erg op een ex waar ik nog niet helemaal overheen ben
Ik had gekozen voor Lisa en naam kwijt. Feline en Guilliano hebben elkaar toch al ‘gevonden’. Maar volgens mij is het meer vriendjespolitiek.
Remco lijkt wel een robot soms. Alsof ‘ie in de beachhut al die stukjes voorleest
Ik ben wel blij met hun keuze. Vind Feline en Giuliano wel leuk samen en vind het zelf leuk als zij als koppel die elkaar echt leuk vinden tenminste in de finale terecht komen. Lisa had al genoeg kansen gehad en het programma is ook al op de helft, weinig kans dat ze nog iemand had ontmoet waarmee ze het programma had kunnen winnen. Wel jammer voor Yoram(?), maar van de huidige meiden had volgens mij ook niemand echt interesse in hem.
Ik ben wel toe aan wat drama, kom maar door met Casa Amorrrrrr.
Mijn gebeden zijn verhoord.
Hahhaa ja die duinen:rofl:
En die met de.rondleiding door de crew toiletten was ook leuk.
Hij lijkt me ook iemand die tegen het hele team oprecht aardig is(zoals het hoort natuurlijk)
Huh zo snel al, of zijn we nu alweer op de helft? Voor mijn gevoel zijn de koppels nog niet sterk en is er nog niet zoveel gebeurd
Dat komt hopelijk nu
Oeh ben heel benieuwd naar morgen!
Ja volgens mij ehhhh gaat het wel goed ehhh met Imen dus ehhh ja wel chill dus ehhh
Erger me dood aan hoe hij praat
Oeeh ben echt zeer benieuwd naar morgen! Ben benieuwd of Remco nog voor iemand anders gaat.
Hahaha ehhhh inderdaad
Maar erger me ook aan hoe Imen praat
Snap jeeee? OH. MIJN. GOOOOD. Echt zoooo!
Ik ben echt bang dat niemand gaat switchen in casa amor. Oke is ook niet echt per se de bedoeling natuurlijk maar het brengt wel wat leven in de brouwerij
Zo eens hiermee! Snap ook niet dat niet meer mensen dit vinden haha
Holly zegt letterlijk “wie gunnen jullie nog eens kans op ware liefde?” En ze kiezen voor een stel waar het meeste potentie in zit. Tuurlijk zie ik ook wel dat er meer potentie zit in Feline en Giuliano, maar volgens mij is dat niet waar deze keuze om zou moeten gaan, dat gaat namelijk om liefde vinden. En als je dan kiest voor een koppel dat al liefde gevonden heeft… ja mijn inziens snap je het dan niet helemaal, maar ok
Overigens vind ik Joan en Mert echt geen sterk koppel dus dat zij de favoriet zijn irriteert me mateloos. Dat matcht voor geen meter
Ik snap dat ze los van elkaar populair zijn (niet mijn type mensen maar kan wel snappen waarom ze populair zouden zijn) maar als koppel vind ik het niks
Maar heb nu pas 10 minuten van de aflevering van vanavond gezien dus wie weet gaat het nog mis
Ik hoop dat Matteüs er met iemand anders vandoor gaat
Heeft Remco al ooit 1 hele zin gezegd waar geen “ehm” in voor komt, wat een irritante slome manier van praten heeft hij zeg.