Love Island (Deel 1)

Ahhh dat einde wat kut. Ik haat cliffhangers

2 likes

Omg ik zat bijna mee te janken met Eilish, zo sneu voor haar. En dan die smoel van Fab, oh bah.

Omg wat flaaaauw dat einde zeg

En wss denkt Raffie nu dat ze safe is hehehehe :upside_down_face:

4 likes

En die Koen vind ik echt fake, volgens mij ziet hij het echt als een spel om maar in de villa te blijven. Hele tijd 'ja ik heb echt hard m’n best gedaan en ‘t is me gelukt’

7 likes

Yeppp wat ik gister al zei, we moeten weer tot maandagavond wachten

Denk dat Raffie nu echt 50/50 denkt, want Mattheus is niet met Fabienne maar ze weet ook meteen dat het foute boel moet zijn als ze als laatst op de bank zit.

Ja eens, ugh.

Heerlijk deze aflevering!

Dat van Gianni is wel dieptriest eigenlijk. Ik denk dat hij zich helemaal gek heeft laten maken door de beelden van Eilish uit de villa.

En Eilish had net nog gezegd dat ze erachter was gekomen dat ze gek op gem was geworden
 Auw :cry:

1 like

Ik ga echt stuk om Thijs van vorig seizoen die zich steeds genoodzaakt voelt om te reageren op instagram. En dan steeds mega veel likes op zo’n nietszeggende reactie :joy:

11 likes

Ja dit viel mij ook al op haha, krijg bijna ‘t gevoel dat hij hiervoor is ingehuurd want ‘t ziet er zo dom uit steeds

1 like

Snap sowieso niet wat iemand in Gianni ziet. Eilish zag er trouwens echt prachtig uit in dat pak.

18 likes

Die idioot Gianni, vind hem er ook echt creepy uitzien met zijn haar en neptanden. Kan mij niet voorstellen dat iemand dat aantrekkelijk vind. Eilish vind ik juist leuk, hopelijk kan zij nog koppelen met iemand anders. En vreselijk dat Fabienne terug is, irriteer mij echt aan haar, vind haar echt een onoprechte uitstraling hebben.

6 likes

Haha ja zo triest. Doet er alles aan om nog een beetje in the picture te blijven.

Ik vind Joan trouwens zo leuk en puur.

1 like

Eindelijk drama, echt smullen. Had die van Feline niet zien aankomen hoor!

1 like

Ik zit net op het Instagram account van Lisa te kijken, maar ze heeft gewoon op de cover van de playboy gestaan en doet best veel van dat soort fotografie! Had ik nooit achter haar gezocht.

1 like

Hele aparte aflevering gisteren. Het lijkt wel alsof er e.a. is ingegrepen door de productie. Feline die het steeds had over de band met haar en Guiliano , en dan in een dag of twee ineens kiest voor Koen? En Gianni die na 1 dag ineens kiest voor Fabiënne? Klinkt meer alsof ze meer nieuwe mensen in de villa willen die voor drama gaan zorgen. Oh, en ik moest wel lachen om Raffi, die leek zo opgelucht dat Fabienne ineens bij Gianni zat, terwijl Matti misschien nog wel eens met iemand anders zou kunnen komen. Leefde wel mee met Eilish, vond het oprecht verdrietig voor haar.

En ik las bij de reacties bij de instagram van Love Island Vlaanderen dat Remco thuis al een vriendin zou hebben zitten. Verklaart wel zijn onverschillige gedrag, maar geen idee of het waar is.

Kan me toch niet voorstellen dat er een meid thuis zit die zegt: Geen probleem, Remco. Ga daar maar rondsletten en ik wacht hier thuis op mijn afgelikte boterham :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik denk niet dat laatste inderdaad maar wel “ik accepteer zoenen, doe je best en win dat geld” want dat zit er natuurlijk wel bij aan het eind. Is in een versie van een ander land wel eens voorgekomen

Eilish is inmiddels mijn favoriet, had zo met r te doen! Wat een sukkel die Gianni, die denkt echt niet logisch na, met Fabienne nota bene
Ik hoop dat hij onwijs veel spijt krijgt en er voor Eilish nog een veeeeell leukere vent binnen komt
Van Jaimy krijg ik een beetje de kriebels, komt ook door de manier waarop ze praat en lacht denk ik. Zie haar nog wel ineens omslaan naar zo’n psycho girlfriend

Bij Joan heb ik ook het idee dat ze zich bewust is van de populariteit van haar en Mert als koppel en zich daar iets te veel door laat leiden. Ik vind het niet oprecht overkomen maar kan de vinger er niet helemaal op leggen

Bij de Australische versie is dat ook een keer geweest haha.

1 like

Bizar! En dan moeten ze maar hopen dat ze het winnen

Is daar toen wel gelukt haha, maar het was ook voor de reclame van zijn eigen merk ofzo.