Ik hoop dat iedereen voor een ander gaat, ik vind eigenlijk geen enkel koppel goed bij elkaar passen.
Ik zet in op Remco en Mattheus, zij komen terug met iemand anders van Casa Amor. Ik vind het wel erg sneu voor Imen, maar je kunt toch zien dat er geen toekomst in zit met Remco? Heb het zo met haar te doen toen ze zei dat hij misschien wel de ware was En Raphaëlla⦠daar is al genoeg over gezegd
Ik vond Mert eigenlijk wel aandoenlijk: onhandig met Joan (vooral dat commentaar), maar hij probeerde wel te leren. Tot de aflevering van gisteren. Ik kreeg echt een naar gevoel toen hij zei āāze is van mijāā.
Ik vind Mert echt een eng ventje met zijn jaloezie/bezitterigheid en continue stroom van kritiek. Ik snap ook niet wat Joan in hem ziet. Hij lijkt me nog veel te onvolwassen voor haar (en zo volwassen gedraagt zij zich ook nog niet eens
).
Iemand die kan uitleggen wat casa amor inhoud? Nooit buitenlandse versies gekeken dus het is mij nog wat onduidelijk.
Dat is een andere villa waar in dit geval de jongens nu heen gaan en dan komt daar een groep nieuwe meiden. En in de gewone villa komen dan nieuwe jongens en dan hebben ze een paar dagen om elkaar te leren kennen. En op het laatst moeten ze beslissen of ze iemand leukers hebben ontmoet of bij hun oude koppel willen blijven.
Dankjewel! Dat klinkt als een goed idee, beetje leven. Ik denk dat Joan en Remco weleens kunnen wisselen.
ohhh jongens ik zag net deze video op de insta van Love Island met de nieuwe meiden:
Zou die ene met krullen Fabiƫnne zijn?
Volgens mij wel? Ik kan niet goed zien of ze glitter wedges draagt haha. Tijdje geleden had ik wel gepost dat ik de glitterwedges van Fabienne leuk vond en ze lijken er wel op
Iemand in de reacties zegt dat diegene een tattoo heeft en dat FabiĆ«nne ook zoān tattoo heeft haha omg i cant wait
Uit mān hoofd de aflv van zaterdag maar ik weet het niet zeker.
Jaaa, heb het n.a.v. die comment ook opgezocht en ze hebben inderdaad allebei een tattoo op de voorkant van hun enkel. Sensatieeee
Aaah vandaar dat Fabienne toen met after sun er nog zat. Ze zeiden toen ook al dat ze al dagen uit de villa was en vond dit al een beetje vreemd. Of dat had met de vluchten/corona te maken.
Oeh ik loop al dagen achter (vind het tot nu toe echt saai) maar ik ga weer aanhaken als casa amor begint
Ik zou het wel gek vinden als Fabienne, Merel en misschien Lisa nu naar Casa Amor gaan. Ik bedoel, eerst was het ze niet gelukt om met deze jongens een connectie te maken, waarom nu dan wel?
Oh dat zou ik echt heel stom vinden, als Fabiƫnne erin zit (en nog erger als er meer afvallers inzitten zoals @Xiomara noemt). Dat heeft toch geen zin? Het zou me niks verbazen vanuit Fabienne want die doet het vast voor de fame
Ik denk alleen Fabienne
OkƩ de stalker die ik ben, heb bij de eerste aflevering het stukje opgezocht dat ze binnen komt nadat de Islanders koppels gevormd hebben, DAAR HEEFT ZE DEZELFDE SCHOENEN AAN Niet dat ik het leuk zou vinden, waarom zou ze nu wel klikken met iemand? Ze heeft gezegd niks meer met Mattheus te maken willen hebben
Goeie detective skills hoor!
Zitten er nu niet wat andere jongens bij dan toen zij wegging? Gianni bijvoorbeeld?
Alleen Gianni inderdaad, die heeft nu natuurlijk ook Eilish met haar mooie krullen. Al gun ik het Eilish wel heel erg om een goed koppel te worden met Gianni. Fingers crossed dat ik het fout hebā¦