Love Island (Deel 1)

Hahaha inderdaad. Ik vind haar een beetje praten als Yara Michels.

1 like

Vind het zó stom van Gianni. Vond hem al niet zo leuk maar deze keuze is gewoon super dom van hem. Alsof Fabienne ook maar een beetje oprechte interesse in hem heeft. Heb het zo met Eilish te doen. Hoop echt op een leuke vent voor haar want dat verdiend ze. Ik vind Marit ook niet zo leuk maar hoop wel dat Gulliano haar kiest want gun hem ook liefde en vind het sneu als hij alleen is. Al denk ik dat hij wel trouw is gebleven aan Feline. Mattheus heeft denk ik ook voor Jaimy gekozen. Snap hem wel maar vind t wel sneu voor Raffi want die is echt smoor verliefd.

Die reacties onder de foto van Imen en Remco zijn wel heftig hoor…

Wat walgelijk :face_vomiting:

1 like

Ik kijk echt uit naar de aflevering van vanavond hahah. Wordt smullen. Ga wel teleurgesteld zijn als Mattheus toch voor Raphaella gaat.

5 likes

Same, zin in! En denk het echt niet, in die weekaflevering van gisteren hadden ze aan het eind meer voorstukjes getoond dan zaterdag en je zag Raph overstuur huilen op een bank

1 like

Ja dat was Eilish inderdaad. Raphaella hebben we nog niet gezien in het voorstukje!

Aah oke! Dacht echt Raphaella eerst haha, maargoed ik keek het heel laat :joy: Ze weten het alsnog spannend te houden dus.

Die zie ik ook nog wel gebeuren ja. Vooral omdat we geen voorstukje over hen hebben gezien

Over de andere die nog moeten toch ook niet?

Ja klopt maar daarvan kunnen we het al een beetje gokken. Nja ik heb gewoon zo’n gevoel, want normaal spoilen ze altijd wel veel :stuck_out_tongue:

Zo, Videoland opgestart. Zin in

5 likes

Ik ben begonnen… Spannend

1 like

Dat sneaky lachje van Fab toen Mattheus de deur uit kwam

25 likes

Aaah mert & joan :heart_eyes:

4 likes

Omg Fabienne indd echt sneaky bitch, die zat duidelijk te genieten

7 likes

Jeetje ik vond Eilish best wel leuk, maar dit ‘er zijn 3 jongens voor mij gekomen he!!??!’ :confused:

Oh ik snap wel dat ze daar mee wilde aangeven van ik ben oook niet zomaar met een ander gegaan/makkelijke weg gekozen ipv dat ze bedoelt kijk mij eens gewild zijn.

12 likes

Bah Fabiënne is inderdaad echt een smiecht. En Raph houdt zich nu echt nog sterk (ben pas op een kwart maar vind het wel knap hoe ze zich nu staande houdt)

3 likes

Vind het ook echt rot voor Eilish, zwakke uitleg van Gianni ook. Zij verdient echt zoveel beter

2 likes