ZIN IN
Ik zit ook echt af te tellen hahaha
Ehhh ik open Videoland en zie in de thumbnail volgens mij al Fabienne.
Fucking dom van Videoland als dat klopt.
Remco is zo sloom met praten
Ennnnn Fabiƫnne is terug
What a surprise, Raphaƫlla is weer boos/verdrietig/teleurgesteld
Het is eerder een wonder als ze dat niet is
Lol in Aftersun zei Fabienne dat ze klaar was met Matti en hij haar ook niet hoef te teksten na Love Island. En nu komt ze weer voor Matti
Hoop dat ze net als in de Britse versie een ākrantenberichtā versturen aan de vrouwen en dan met een foto van Matti en Fabienne samen. Raphaela wordt leip dan
Wie gaat de āfoutā in?
- Mattheus
- Raphaella
- Mert
- Joan
- Giuliano
- Feline
- Imen
- Remco
- Gianni
- Eilish
0 stemmers
Zo dom he. Ben meteen geĆÆrriteerd en geen zin meer om te kijken. Vond haar zo vreselijk irritant.
Ik heb op Imen gestemd omdat ik dat hoop, meer dan dat ik t echt denk. Maar zal wel niet
Ik vind dat ze Raphaella nu wel echt een beetje te kakken zetten. Tuurlijk huilt ze veel en ik vind nog steeds dat ze zich niet had moeten opgeven als je dit echt zo moeilijk vind, maar Fabienne terughalen vind ik kinderachtig ofzo. Ik vraag me af of ze dit ook hadden gedaan als het een āexā was van een ander koppel
Ook dat je kan stemmen voor wie Mattheüs moet gaan, wtf? Uitkomst daarvan bepaalt ook vast hoeveel Raphaella te zien krijgt van ze
Ik vraag me ook oprecht af waarom er gestemd moet worden voor wie Mattheüs moet gaan, zal wel een addertje onder het gras zitten.
Ik vind het echt gaar dat de meiden zicht niet gaan openstellen (dat lijkt nu zo iig). En ook wel naĆÆef lol. Zo sterk zijn ze toch ook niet? Net 2/3 weken bij elkaar.
Volgens mij ziet Fabienne het gewoon als spel, dat ze Matti voor zich kan winnen en dan Raffie te kakken zet
Ik vond Feline aan het begin wel leuk, maar irriteer me zo aan haar āmij niet bellenā. Beetje jammer ook inderdaad dat de meiden zich totaal niet lijken open te stellen.
Wat kinderachtig dat die meiden gaan zitten gapen en verveeld kijken bij die nieuwe gasten. Vind die nieuwe mannen ook totaal niet knap trouwens, net een soort aliexpress versies.
Oh, en Remco gaat zeker voor de bijl.
Ik heb nog niet gekeken maar lig hier echt helemaal in een deuk om het feit dat Fabienne terug is. Ik vind helemaal mooi hahaha
Vind de nieuwe mannen wel minder. Bij de nieuwe vrouwen zitten wel leukere types vind ik. Hoop dat de vrouwen zich wel een beetje openstellen.
Ik irriteer me nu al weer zo kapot aan Fabienne. Mag ze weer terug naar huis aub? Remco gaat sowieso voor een ander.
Ik vind het wel goed dat Fabienne terug is. Maar ik erger me echt dood aan Raphaella, overal om janken en zo onzeker. Ik was al lang weggerend.
En ik denk dus dat er tussen Fab en Mattheus een serieuze aantrekkingskracht is sinds het begin, maar dat hij voor veilig kiest, maar hij meer voelt voor Fab.