Ja, vind ik ook wel echt heftig!
Voor het programma is dit natuurlijk wel echt genieten, dat hij met een ander terugkomt
Ahh dat Raphaƫlla met die meiden zit, waarom zit die Fabienne erbij. Had die schijnheil echt 't zwembad in geduwd
Gianni heeft zich inderdaad echt door die beelden laten misleiden, domme keus
Ik ga stuk om Jaimy die heel awkward op de bank zit bij het afscheid van Raffi
Ben benieuwd of Remco deze beslissing heeft genomen om meer kans te maken op de hoofdprijs of zal die Imen echt leuk vinden?
Ik denk dat Fabiënne ook nog steeds blijft kutten met Mattheüs, ook al is ze met Gianni.
Oef dat moment van imen en remco op het balkon⦠Voelde toch wel ongemakkelijk ofzo. Kan er de vinger niet op leggen maar er klopt gewoon iets niet met remcoā¦
Nee juist goed dat ze weggaat. Matti twijfelt veel te veel eerst met Fabienne toen opeens binnen een dag met die Jaimy.
Was leuker geweest als Eilish en Giuliano met nieuwe mensen op date hadden gemogen
Ik vind wel dat jaimy veel beter bij mattheus past, je ziet dat ze echt op hetzelfde level zitten qua levendigheid en positiviteit ofzo. Bij Raphaella had ik constant het gevoel dat ze mattheus omlaag trok.
Ja idd, vond dit ook een beetje gek
Nog onaantrekkelijker, voor zover dat kon wetende dat hij stompjes heeft.
En Fabienne die zegt dat ze een man wil die voor haar gaat ipv een die van twee walletjes eet. Hou op met me hoor, zij springt boven op de eerste de beste om erin te blijven
Ze vergeeft hem ook wel snel
Ik kwam hier om dit te posten maar idd. Ik zou haar echt door mijn scherm heen een klap willen geven
Zo veel ongemakkelijkheid in 1 aflevering
Die balkon scène van Remco en Imen, ik vond die echt heel vreemd, ik geloof het nog steeds niet vanuit Remco. Jaimy op de bank tijdens het afscheid van Raphaella haha wat een prachtige beelden en waarom zijn Mattheüs en Jaimy zo klef
De reactie van Mert op de hereniging met Joan vond ik ook wel erg heftig. Hij huilt veel, wat natuurlijk echt het probleem niet is, maar er komen zo weinig woorden uit? Wanneer heeft Joan nou echt een inhoudelijk gesprek met Mert. Zij praat, hij huilt/luistert maar vraag me af of ie er echt iets mee kan/doet.
Wel erg sterk dat Raphaella is weggegaan, ze is er idd vol voor gegaan en als je nog zulke gevoelens hebt is de ander zo zien alleen maar hartverscheurend.
Hmm ik vond het ergens ook wel respectvol van jaimy dat ze zich op dat moment afzijdig hield en niet aan mattheus ging plakken ofzo. Het was alleen wel erg awkward dat ze daar zat en niet gewoon even buiten ging zitten ofzo maar zou me niet verbazen als dat misschien door de productie is gezegd, van, dat ze wel in beeld moest blijven
Ik geloof ook echt niet meer dat hij 150 bedpartners heeft gehad.
Oh dat geloof ik wel. Hoezo zou je daar over liegen?