Ik denk dat er ook zeker wat is, maar dat dat pure lust is. Denk dat Fab er vooral weer is om ‘te winnen’. En dat het daarna snel over is. Mattie en Raf zijn geen topkoppel, maar wel echt denk ik!
Bij de jongens lijkt het meer een soort Temptation Island.
‘Hun zitten daar’. ‘Hun krijgen een feestje’. Pff, vreselijk dit. Ze doen dit ook allemaal fout.
Bleeeeegh videoland doet t weer eens niet bij mij
Ik wil kijken maar Videoland doet het niet
Feline die de hele tijd aan dr haar zit en die duckfaces trekt blijft irritant om te zien maar ZO eens met haar opmerkingen over die andere meiden, wat een drama zeg.
Ik vind het aan de ene kant heel sneu voor Imen en Raphaella dat ze zich zo voelen maar bij Imen is het gevalletje bord voor je kop en Mattheüs kan je het ook niet kwalijk nemen eigenlijk, die jongen kan echt niks goed doen bij Raphaella
Ik vind het wel jammer dat het dan met Fabienne “moet” zijn, denk niet dat zij oprecht is maar idd puur om van Raphaella te winnen. Had liever gezien dat het gewoon een heel nieuw iemand is waar Mattheüs voor gaat, dat die Marit Raphaella ook weer bleek te kennen… Beetje too much allemaal
Blijft ook echt pijnlijk om Imen over Remco te horen praten, hoe langzaam en voorzichtig hun relatie gaat en dat ze dat respecteert want dat wil hij en dat hij in die andere villa bovenop een ander zit
Hoop ook eigenlijk echt dat Joan switcht, vind het wel sneu voor Mert maar krijg nog steeds de kriebels van hem
Twijfel nog of Gianni switcht, hoop het niet want vind hem en Eilish best een leuk koppel (nooit verwacht dat ik dat zou zeggen!!)
Omg die Jaimy zit echt in mijn irritatiezone. Die stem… en zo zweverig ofzo
Ehm Gianni lijkt niet heel erg bezig te zijn met Eilish, snap niet waarom ze dan zo’n goed koppel zouden zijn. Eilish lijkt mij meer bezig met hem te zijn dan andersom. En ja Remco gaat los, maar ik had ook niet anders verwacht. Raffie heeft issues met haar zelfvertrouwen denk ik, ze is een speelbal van andermans handelen.
Ik zit heel de tijd te denken dat ze beelden van elkaar gaan zien, teveel temptation gekeken denk ik…
Dat is met UK vaak wel hoor, dus hopelijk nu ook
Zo Mattheus stond wel uitgebreid te bekken in het voorstukje voor morgen
Ik hoop ook echt dat ze een krantenbericht krijgen vanuit casa amor
Ik vind Marit heel leuk, lekker nuchter.
Loop 3 afleveringen achter dus nu alles aan het terugkijken. Maar als ik Mattheüs was dan had ik voor geen van beiden gekozen. Man Fab is nog steeds fucking irritant en ze loopt als een hondje achter hem aan. Maar volgens mij heeft ze wel wat grotere bikini’s in der koffer gestopt En ik snap niet dat die Marit zo’n plakkaat aan foundation op haar gezicht smeert, zag er veel mooier uit toen ze bij stukje tijdens het ontbijt nog niks op had.
Marit is toch die snitch? Of was dat een ander
Zij is inderdaad de snitch
Dat is ook een tactiek. Ik kijk daar dwars doorheen maar Mattheus is hier blijkbaar gevoelig voor. Soort van spartelend in het water op zoek naar iets wat je kunt aangrijpen om te blijven. Ik zou gekozen willen worden om wie ik ben en niet omdat ik over een ander zit te roddelen om er zelf beter uit te komen. Alsof ze dat doet met best interests voor Mattheus… geloof ik niet.
@Xiomara @Trenchcoat Hahaha oké ik vond haar niet echt een snitch maar jullie hebben wel een punt. Denk wel dat Mattheus deze reality check nodig had, hij had toch al twijfels.
Fabienne zou echt beter in temptation island passen. Op de manier van die verleiders probeert ze nu ook Mattheus voor zich te winnen haha.
Haha wauw Imen valt bijna in slaap als ze met die kerel praat zegt ze… zal ze dat ook bij ehhh Remco ehhhh hebben ehh ja dus eh