Ik vind die food challenges altijd zo stom, zo zonde van 't eten man
en ook gewoon saai om naar te kijken, ik wil roddels en juice
Heb hem net aangezet hoor, maar wie zei ook alweer dat Fab vast met Koen zou aanpappen? Haha, douze points.
Oh ik vind deze twee echt helemaaaaal niks.
Vond het een saaie aflevering, wil weer meer actie!
Waarom komen al die chicks voor Mattheüs? Echt wat zien ze in die jongen? Snapnie.
Nou dat ze voor Mert komen snap ik ook totaal niet, je kan net zo goed een baksteen kiezen, daar zit net zo veel inhoud in.
En die Alycia: āja ik vond de reactie van Mert wel een beetje teleurstellend toen ik hem koos om met mij te slapen vannachtā.
Ja meid wat denk je dan? Lol je komt binnen en een uur later moet een jongen die jou helemaal niet kent met je gaan slapen in ƩƩn bed
Ik vind die Koen eigenlijk wel verrassend leuk! En ook goed bij Feline passen. Leuk wat hij zei over die handleiding en ook nog in het Chinees. Zo leuk als iemand zoiets raaks over je zegt, dat ie dat ziet. Dat werkt bij mij altijd heel goed, ik zou daar meteen voor gaan haha.
Bij Giulliano kan ik nog niet echt peilen hoe het met de seksuele aantrekkingskracht zit. Ze hebben het steeds over goede gesprekken maar ze hebben ook echt wel veel gezoend, dat lijkt nu wel vergeten ofzo?
En Fabienne⦠hoe vinden we haar nu? Ik vind haar best wel sportief eigenlijk. Maar met die 2 nieuwe meiden moet ze weer hard aan de bak
Mert wil ik nog wel een kans geven ofzo, ik weet niet. Je merkt aan alles dat ie nog heel jong is en totaal geen ervaring heeft met een relatie/verliefdheid. Ergens wel schattig maar leren praten over dingen moet hij wel echt duidelijk, Joan moet echt dingen uit hem trekken. Zou me daar zelf op een gegeven moment wel aan storen, denk dat hij ook heel aanhankelijk is in een relatie.
Misschien moeten ze een ander seizoen eens iets oudere kandidaten kiezen, in de categorie 25 tot 30 ofzo.
Er is trouwens nog geeneen donkere jongen geweest toch? Best vreemd. Die doen het altijd wel goed bij veel meiden (als ik dat zo mag zeggen).
Jawel, hij heette iets met een y(annick??) en zat er echt een dag kf 3 in lol, was nog een koppel met lisa?
Oja! Nouja zeg helemaal vergeten vond hem wel guitig juist.
Yoram!
Zo misselijkmakend die eet challenge. Gadverdamme
Ja gatver. Ik vond die ene dat ze dingen via elkaars mond moesten doorgeven nog viezer. En zo zonde van al dat eten
Wat een saaaaaie aflevering. En wat een saaie nieuwe meiden
Meh ben ook niet zoān fan van die nieuwe meiden inderdaad. Maar lijkt me ook wel een lastig moment om de villa in te komen, als er al zoveel āvasteā koppels zijn
Je hebt idd later echt zo weinig kans nogā¦
Ja precies, en zou ook zonde zijn als straks een āechtā koppel uit elkaar wordt gehaald en iemand naar huis moet doordat een nieuw iemand voor de partner kiest (neem aan dat dit gaat gebeuren? Heb het nog nooit eerder gezien haha)
Ik denk dat Feline straks alleen overblijft. Voor Koen is het klaar en ik denk dat Giuliano voor Naomi gaat. Of er komt een plottwist en Marit komt nog binnenlopen haha.