Love Island (Deel 1)

Ik zat uit verveling de reacties op de insta van Love Island NL te lezen, schijnbaar is de ex van Monica Geuze met Feline vreemdgegaan terwijl Monica zwanger was.

1 like

Lars bedoel je??? Dat vind ik wel heel erg shockerend eigenlijk…

2 likes

Ik denk dat ze Lars bedoelen idd. Het is natuurlijk gossip, maar de reactie staat onder het filmpje van de entree van Feline.

Één heeft het hier over, geloof je die meteen dan? Vind dat wel beetje kort door de bocht.

Volgens mij is het ook geen geheim dat hij een vreemdganger is

Ik las dit ook ja, zou tijdens de zwangerschap van Monica zijn geweest.

Ik zeg nergens dat ik het geloof, ik deel alleen een roddel die ik heb gelezen.

Zou wel jammer zijn als het waar is. Vind Feline wel een interessante vrouw, volwassen reactie ook op die nieuwe meid die voor Guiliano koos. Vind het niet helemaal chique hoe ze met haar 2 mannen omgaat.

Ik vind die Jaimey echt zo ergerlijk, iedere keer als Mattheus wat zegt herhaalt ze de laatste paar woorden uit die zin.
Oh en Imen vind ik zo kinderachtig en claimerig reageren op Remco. Hij praat 5 min met die nieuwe dame en ze vraagt er gelijk naar. Doe even rustig joh. Ze reageert bijna net zo als Raffi deed.

Oh en Fabienne hoor je ook niet meer he.

3 likes

Staat Lars Veldwijk serieus bekend als vreemdganger? Dat verbaasd me oprecht.
Feline lijkt me nou ook weer niet het type dat het met iemand doet die thuis een zwangere vrouw heeft zitten.
Ik benieuwd waarom ze zo moet huilen bij een jeugdfoto… ergens verbaasd het me ook niet als ze wat issues blijkt te hebben en bijv al heel jong haar eigen boontjes moest doppen, iets in die richting.

1 like

Ze is gewoon ook lastig te peilen. Heeft meerdere kanten. Wie weet is zij iemand die zich vanbinnen heel anders voelt dan ze zich voordoet.

Ik kijk ook echt uit naar de aflevering van vanavond. Uit die jeugdfoto’s komt vaak wel iets verhelderends, zoals bij Mac vorig seizoen.

Love de combo goedkope reality tv en psychologie :grin:

Zo nou heb heel veel bijgekeken (en nog steeds niet bij) maar wat ik even kwijt wil: ik vind het wel supertypisch dat waar Raphi dan de hele tijd bang voor was, uiteindelijk ook gebeurt. Alsof dat bange gevoel dan toch wel ergens terecht was de hele tijd.

En ik blijf Remco zo vreemd vinden. Ik dacht de hele tijd: misschien is hij wel gewoon zo, zo’n halftamme die heeel traag op gang komt. En misschien is het wel helemaal niet zo erg dat je niet in 3 weken Love Island er gelijk aan toe bent als een Mert. Maar tijdens Casa Amor maakte hij ineens een opmerking over het prijzengeld naar iemand. Weet niet meer hoe precies maar iets in de trant van: als je switcht maak je ook minder kans op ‘t geld. Zoiets? Sindsdien betwijfel ik nog meer zijn intenties

Edit: oke nu helemaal bij en ik vind Remco nu wel oprecht lijken nou goed verhaal weer en lekker kort

1 like

Ik ga stuk om die voice-over van Sander over Koen haha :joy:

6 likes

Huh ben ik nou gek of kwam Gianni niet voorbij met de foto’s?

Ik ga echt stuk om het feit dat ze dan ‘iets liefs’ willen doen en dat ze dan steeds komen met een smoothie maken voor de ander. Toppunt van romantiek wel een smoothie.

18 likes

Mattheüs die niet doorhad dat hij dat was? :joy:

1 like

Nja fabienne gaat zeggen dat ze eruit stapt. Die wil een tweede afgang voorkomen :joy:

10 likes

Hahaha sorry :joy:

Ik dacht hierdoor even dat Feline en Mattheus in die eindscene zouden gaan zoenen, dat zou pas juicy zijn

1 like

Missie Mattheus is mislukt voor Fabienne, dan is het indd niet leuk meer voor haar

Feline: “ik ga echt niet aan jouw voeten liggen of je mij alsjeblieft leuk wilt vinden, want ik ben echt wel leuk genoeg.”

You either love it or you hate it, maar ik vind het echt fantastisch om te zien hoe sterk haar gevoel van eigenwaarde is. Ik denk dat een hoop vrouwen daarvan kunnen leren.

26 likes