Ik las laatst in de comments onder haar video dat ze vreemd is gegaan met Justin Kluivert.
Dat voorstukje op de uitzending van vanavond (Instagram LoveIslandNL)⦠De familie van Mattie had hem duidelijk liever met Raffie terug zien komen. Pijnlijk⦠Ik moet zeggen dat ik de gesprekken tussen hem en Jaimy ook echt nikszeggend vind. Ze zeggen alleen maar hoe leuk ze elkaar vinden en hoe blij ze zijn maar ik heb ze nog niet gehoord over iets anders dan dat�
Paar afleveringen terug moest ieder koppel stemmen op een koppel dat het niet zou redden. Maar is daar nog iets mee gedaan? Nee toch?
Ik denk dat de echte uitslag nog volgt: we konden tm gistermiddag stemmen op 1 van de 2 stellen die de meeste stemmen gekregen hadden van de Islanders. Mattheüs en Jaimy of Feline en Giuliano en ik denk dat het stel met de minste stemmen van het publiek in de aflevering van vanavond naar huis gaat
Oja dat is waar ook, was die stemming alweer vergeten dan zal de uitslag inderdaad snel volgen
Aaah lieve ouders heeft Feline!
Morgen gaan we eindelijk Mertās mama ontmoeten
Die kan je ook al zien bij āhet thuisfrontā ofzoiets
Ben zoooo klaar met mert jezus zeg
Hoe mert maar blijft benoemen dat hij iemand zoekt die op zijn moeder lijkt⦠Wat vreselijk haha
Ik snap de hype om Gianni en Eilish niet zo⦠hun gesprekken hebben zo weinig inhoud/diepgang? Ze praten alleen maar over hoe ze net broer en zus zijn
En Mert⦠ik vind hem eigenlijk best wel sneu, zo onzeker en echt nog zo onvolwassen. Gaat nooit werken met Joan in de āechteā wereld, zij heeft een veel sterker iemand nodig
In de preview van vandaag gaan Holly en Victor Remco vragen of de roddels op sociale media dat hij een vriendin zou hebben kloppen.
Ik kwam speciaal naar dit topic om dit te posten. Is zoiets ooit eerder voorgekomen in dit programma?! Ben nu wel heel benieuwd naar de aflevering vanavond.
Remco( eigenlijk diegene die het account nu beheert) heeft nu trouwens ook zn reacties op al zn insta posts uitgeschakeld .
Oh wow, ben zo benieuwd wat āie gaat zeggen. Wel heel sneu voor Imen als āt waar is.
@Plantengekkie Australia had ook zoiets maar die brachten āt niet zo. Ik denk dat als je het zo als programmamakers naar voren brengt dat āt wel waar moet zijn anders is āt wel heel kut
Wauwwww, ben zo benieuwd!
Denk dat de productie van niemand diepgaande gesprekken deelt. Dat zie je eigenlijk nooit, alleen gesprekken die goeie tv maken. Denk dat se echt wel veel praten op een dag maar miss ook over hyn favoriete pretpark ofzo nja dat is niet interessant om uit te zenden.
Doet me ook meteen denken aan dat seizoen van UK waarbij twee mensen (waaronder die Mike die later zelfmoord heeft gepleegd) nadat ze eruit waren gestemd seks met elkaar zouden hebben gehad, terwijl dat meisje nog iets met een jongen in het huis had en die jongen (ben zo slecht met namen) was ondertussen nog aan het huilen in het huis dat hij haar zo mistte.
Toen heeft de productie een constructie bedacht waarbij de ouders van een ander stel via een āgewonnenā facetimesessie die roddel weer het huis in brachten. Ik vond dat toen zoān doorzichtige actie.
Wel goed dat ze zoān kutte roddel nu direct op de man af vragen denk ik. Maar ik vraag me af of Remco er eerlijk op gaat antwoorden. Ben benieuwdā¦
Ik denk niet dat Remco hoeft te liegen. Hij zal die relatie toch wel even tijdelijk uitgemaakt hebben en afgesproken dat het na een aantal weken als de Love Island storm weer is gaan liggen weer aan is voor de wereld? Ze gaan dat echt wel op een doortrapte manier verkopen.
Met Imen zal het straks na Love Island zogenaamd niet gaan werken vanwege afstand en Corona ofzo.
Oooo ben benieuwd naar zān antwoord!