Love Island (Deel 1)

Onpopulaire mening maar ik vind Feline op de een of de andere manier een megaknappe vrouw :woman_shrugging:t3:

15 likes

Ik ook! Girlcrush! Mij mag ze bellen :slight_smile:

3 likes

Denk je dat dat een impopulaire mening is? Denk het niet hoor. Misschien alleen dat sommigen haar innerlijk stom vinden, maar haar uiterlijk niet lijkt me.

Nee niet gezien inderdaad! Vreemd

Ik denk dat de finale er zo uit gaat zien:
Winnaars: Mert en Joan
2e: Imen en Remco
3e: Matti en Yoga
4e: Ellish en Gianni

Het wordt in ieder geval super voorspelbaar en ik wist niet dat de finale al zo dichtbij is :unamused:

15 likes

Matti en yoga :joy::joy:

8 likes

Ik denk wel dat Eilish en Gianni hoger gaan eindigen, voornamelijk omdat er nog steeds heel veel mensen twijfelen aan de oprechtheid van Remco.

3 likes

Ik zie op Instagram eigenlijk alleen maar lovende reacties over Imen en Remco. Maar ook Mert, iedereen vindt Mert geweldig. Ik denk dat wij hier gewoon kritisch zijn (terecht) maar dat de mensen die stemmen (ik stem zelf niet), juist op die populaire, red flags koppels gaan stemmen

Ik vind Gianni denk ik geen haar beter dan Remco. Ook echt zo’n slappe vaatdoek

4 likes

Ik ben After Sun aan t terugkijken en ik ben een crush aan t ontwikkelen op Viktor merk ik

8 likes

Viktor :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik zie juist op insta veel reacties over mensen die remco ook niet geloofwaardig vinden. Of reacties als ‘team imen! Maar niet team remco’ etc. Wij zijn niet de enigen die het zien haha.

Ik zie trouwens ook veel reacties van dat mensen jaimy irritant vinden en Raffi veel beter bij Matti vonden passen. Daar ben ik het dan weer niet mee eens haha ik vind jaimy wel mee vallen en vind haar met Matti wel leuk. Betere ‘vibe’ (om even in LI taal te praten) dan hij met Raffi had.

Ik denk:

1. Mert en Joan
  2. Ellish en Gianni
  3. Imen en remco
  4. Matti en jaimy
2 likes

Hoe wordt het winnende koppel eigenlijk bepaald? Stemmen?

Ja altijd stemmen! Op Mert en Joan stemmen heeft bijna geen zin, want die eindigen toch wel bovenaan met de meeste stemmen. Ik denk er dus wel aan om op een ander koppel te stemmen.

2 likes

Ik vind het ongemakkelijk om Viktor aantrekkelijk te vinden omdat het idee dat Gert je schoonvader zou kunnen zijn, zo vreselijk is. Zo’n oude snoeperd. Gets.

5 likes

Ik vind Gert net wel tof, of hij komt toch tof over in Viktors vlogs en in Gert Late Night enz. En met Marie als schoonzus zou ik ook geen probleem hebben haha

Alsof iemand Fabiënne zou kiezen haha, ze ging sowieso naar huis

9 likes

Ik kan me er niet overheen zetten dat hij alle k3’s af is gegaan :woman_shrugging:t2:

3 likes

Wow is Viktor nog maar 26. Ik dacht 36 ofzo :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik had het nooit verwacht maar ik heb dus op Feline en Giuliano gestemd als favoriete koppel
M’n favoriet is Eilish maar heb echt niks met Gianni, ook al vind ik wel dat ze als koppel oprecht overkomen. Maar ik vind het tof van Feline dat ze de keuzes heeft gemaakt zoals ze ze heeft gemaakt en hoe ze erin staat.

Bij Joan en Mert heb ik nog steeds te veel het gevoel alsof ze gebruik maken van hun populariteit en het een beetje uitmelken. Bewust van die opmerkingen maken, zo’n combinatie van knullig en popi jopi doen…
Ik vind het gemaakt overkomen en qua koppel denk ik dat ze als eerste sneuvelen buiten de villa

HOE ongemakkelijk trouwens toen Remco werd gevraagd naar zijn gevoelens voor Imen :no_mouth: hij kwam er gewoon niet uit
Die challenge van volgende week is altijd 1 van m’n favorieten en die uitspraak in de preview ging natuurlijk over Imen en Remco

8 likes

Matti en yoga hadden het wel gezellig onder de lakens precies…