Love Island (Deel 1)

Lol dat antwoord van Remco was zo duidelijk…waarom zegt niemand dat in de villa tegen haar…vraag het me nog steeds af. Ik denk dat Remco stiekem een crush op Feline heeft.

Ik vind Eilish ook leuk maar die Gianni zo’n simpel ventje.

5 likes

Ik heb ook voor Feline en Guiliano gestemd. Vind hen wel het meest volwassenen stel en heb ergens ook wel het idee dat ze na LI bij elkaar blijven.

Ik snap Remco nu echt helemaal niet meer, de laatste afleveringen leek hij Imen juist wel leuker te vinden. Hoe hij haar aanraakte en vlak voordat hij haar koos werd hij een beetje emotioneel, maar meteen daarna dat ongemakkelijke stuk weer dat hij zijn gevoelens voor haar niet uit kan drukken? Wat een gekkie.

En oh oke toch Naomi gekozen. Ik vind haar maar saai, maar volgens mij is het gewoon een hele rustige en nuchtere meid.

Of Remco heeft gewoon wel echt gevoelens voor haar maar durft het niet letterlijk te verwoorden? Misschien heeft hij daar gewoon issues mee. Ik snap hem wel. Het is voor sommige mensen gewoon moeilijk om hun gevoel zo direct te omschrijven. “Ik ben verliefd op je” of “Ik hou van je”.

1 like

Leuk, echt gevarieerde antwoorden. Ook wel typisch aan dit seizoen… er springt gewoon niemand echt uit.

Edit: zie nu dat iemand zijn stem van Mattheüs in Eilish heeft veranderd :joy:als het maar krullen heeft.

1 like

Ik vind Giuliano oprecht een leuk jong.

1 like

Vraag me af of Remco Imen off-screen heeft verteld over Jaimy? Vind het maar raar. Lijkt me gek dat ze daar helemaal niks over weet

100% Remco! Op de een of andere manier blijken mannen die ik aantrekkelijk vind altijd iets Zuidoost-Aziatisch te hebben. :drooling_face:

Kijk dan! :dog2:

@Snowman maar is er iets tussen hun gebeurd of ben ik dat alweer vergeten? Vond Remco haar ook leuk en hebben ze gezoend? Ik kan het me niet herinneren. Hij was daar ook niet echt open over zijn gevoelens vond ik. Dus misschien weet Imen wel dat zij eerst voor hem kwam.

Maar heel benieuwd naar de volgende aflevering though…

1 like

Waar gaat dit over?

1 like

@oliverqueen @Xiomara Ik had het idee dat Remco Jaimy leuk vond en dat hij ook voor haar zou kiezen als zij niet opeens voor Mattheus ging

2 likes

De volgende afl gaat eindelijk voor wat juice zorgen thank god. Bij UK was ik helemaal verliefd op siannise en luke en paige en finn, maar hier heb ik dat zoooo met niemand. Echt geen leuk seizoen eigenlijk, skip ook de helft van alle afleveringen met dat saaie en zwoele geklets van ze

2 likes

Fabienne die zichzelf opoffert :face_vomiting: Alsof iemand voor haar ging kiezen?!?

2 likes

Remco heeft iig niet on screen iets over Casa Amor aan Imen verteld. En hij zat daar wel uitgebreid te zoenen en te strippen bij die Jaimey en Marit, dus met zoveel tegenzin zat hij daar ook niet, haha. Moet hij zelf weten, maar wees daar dan ook eerlijk over tegen Imen. Het komt allemaal niet oprecht over, en dat verdient Imen niet.

4 likes

Amije (ooit van Temptation toen ze met Donny Roelvink had) is vriendinnen met Joan en plaatst soms op insta dat ze met vrienden die aflevering gaat kijken. Ik zag er één met 2 gasten die zeiden dat zij de huisgenoot kennen van de vermeende vriendin van Remco en daar werd ook gezegd dat dat echt z’n vriendin is. Ik kan dat echt bijna niet geloven maar tegelijkertijd zegt t ook wel iets dat die roddel al meermaals is teruggekomen (ook al in de comments van love island toch)

4 likes

Zou me niks verbazen. Lijkt me wel heel erg sneu voor Imen als het zo is

Dit kunnen ze ook zeggen om Joan en Mert populairder te maken natuurlijk.

1 like

Jaaaa inderdaad Luke en Siannise! Wow die oprechte verliefdheid… je voelde het gewoon. En Finn en Paige ook leuk inderdaad.
Daarbij vergeleken is dit inderdaad een slap aftreksel. Geen idee hoe dat komt eigenlijk?

4 likes

Of de bromance van Luke en Luke :heart_eyes:

6 likes

Ohh ja dat vond ik ook echt genieten. Hou echt van hen allemaal haha

1 like

Ik zou echt nooit 6 weken lang kunnen spelen dat ik iemand leuk vond, inclusief allerlei lichamelijk contact, brrrr. Dat is toch onmogelijk? Nog voor geen miljoen euro. Volgens mij zit de mens zo niet in elkaar. Of mannen wel? :flushed: