Love Island (Deel 1)

Ik vind die final dates zooooo saai om naar te kijken :sleeping:

1 like

Remco heeft toch echt geen enkele ruggengraat. Hoe kut is dit zowel voor die date thuis als voor Imen? En hoe heeft hij überhaupt de woorden ā€˜ik ook van jou’ uit z’n mond gekregen? Ik hoop echt dat Remco’s date thuis ook denkt van joe joe zoek het uit, na dit poppenspel. Ben echt benieuwd of zijn ouders dit ook wisten toen ze gingen videobellen.

5 likes

Woooow wtf, wat idioot dit. Wat een toneelstuk, zelfs met dat videobellen met Remco’s ouders wist Imen het ook al. Hoe heeft ze het ook zo lang nog vol kunnen houden. Dafuq

4 likes

Ja dit vind ik dit ook heel heftig…

1 like

Nu merk je meteen weer dat Mert gewoon nog geen ervaring heeft met een serieuze relatie. Ik snap heel goed dat Joan zegt dat je niet moet zeggen dat je voor altijd bij elkaar blijft. Omdat je dat gewoon niet weet, je moet wel realistisch blijven. Vooral ook omdat het voor Mert zijn eerste relatie is.

5 likes

Waarom begint die Jaimy nou zo te huilen dat ze in de finale zit. Die meid denkt echt alleen aan zichzelf

7 likes

En nou zegt ie nog ā€œik was duidelijk naar haar, maarja vrouwen die verliefd zijn heā€ jeeeeeeezus

25 likes

Ja dat was echt nog even een trap na, wtf. Gelukkig hoefde Imen dat niet te horen (nu nog niet tenminste)

Ja en ook lachen enz en mattheus was super serieus

Deze uitspraak, echt wtf…
En ook dat hij het vooral erg vindt voor zijn familie… uhm niet voor Imen?

Ben ook benieuwd of die andere chick hiervan wist en wat zij ervan vond. Ik had hem direct de deur gewezen joeee :wave:t3:

En dan aan het eind vragen hoe het verder gaat?! Wat hoopt hij, dat Imen plan b is als het niks wordt met z’n chick?

Zooo jammer dit… gunde het haar zo erg en had zo gehoopt dat hij oprecht was, maar helaas

3 likes

Echt zoveel kijkers hadden mixed feelings / dat hij niet oprecht leek bij Imen. Blijkt toch niet voor niets te zijn.

11 likes

Maar ik vraag me wel af waarom Imen het niet heeft afgekapt of tegen iemand heeft gezegd? Of dacht ze ook ff lekker te cashen met de finale of zo?

Al denk ik niet dat Imen zo is hoor, vind het echt shit voor dr en snap niet dat ze nog zo ā€˜cool’ kan doen

Ik denk dat Imen echt hoopte dat zijn gevoelens nog zouden veranderen…

Vraag me wel af waarom hij haar vorige week de waarheid heeft verteld, werd zeker te heet onder zijn voeten

Zij dacht oprecht dat er nog een kans was, dat zei ze ook tegen Victor en Holly.

Omdat ze knetter verliefd is op die vent en hoopte dat hij alsnog verliefd op haar zou worden.

Hoop echt dat die chick van hem niet meer wel, hij met hangende pootjes Imen belt en zij dan zegt doeggggg mij nie belle

5 likes

Ik dacht echt dat Remco, zoals hier al werd gezegd, met een kut smoesje aan kwam en dat er niks aan de hand was. Zo zieke plot twist. Imen had het al die tijd dus goed aangevoeld.

Ik moest wel lachen om Joan die echt naar iemand gebaarde dat hij gestoord was. En Joan en Mert zijn de enige die ook echt degene zijn die boos zijn geloof ik.

Het is wel sneu voor Imen vind ik. Ook al vind ik het heel naïef om nu nog van hem te houden (überhaupt zo snel). Ik heb nooit zoveel met die bevestigingzoekende personen (net als Raph), maar vraag me nu toch wel af of dat ook een deel intuïtie is.

4 likes

Ik vind het ook wel een beetje raar van Imen, begreep sowieso al niet wat ze in hem zag maar nu al helemaal niet meer.

2 likes

Alleen Mert - wie had dit gedacht - stelde een serieuze vraag van wat is nog meer gelogen dan.

Vond de rest nog heel kalm en vriendelijk.

9 likes

Dit wou ik ook zeggen. Mert was ook de enige jongen die niet meteen naar Remco ging maar eerst maar Imen. De rest zat een beetje van: ā€œja is wel dom maar we blijven mattiesā€. En inderdaad Joan en Mert die zagen er ook echt boos uit en stelden vragen, ze leken ook de enigen te zijn die echt in shock waren. Zegt ook wel veel (in positieve zin) over ze.

25 likes