Vanavond is aftersun ipv morgen!
Nohhhh 
Godverkut arme Imen. Die had ik niet zien aankomen. Het gedeelte dat Remco reeds een andere vriendin had op zich wel, maar dat hij alles zo openlijk ging toegeven niet.
Ik heb zo met haar te doen en snap haar ondanks haar naĆÆviteit wel. Haar valt niets te verwijten imo.
Ik weet bijna zeker dat Mert en Joan gaan winnen en ik vind het drie keer niks. Zij hebben geen toekomst en Mert stelt bizarre eisen.
Hier ben ik dus wel van overtuigd. Mijn gevoel zegt dat maar misschien zit ik er helemaal naast. We gaan het zien. Als het hierom stuk loopt met Joan is dat in ieder geval een grote les voor hem.
Mijn voorspelling voor vanavond:
1 Mert & Joan
2 Gianni & Eilish
Kijk jij braaf de hele finale:
- Ja, ik wil alles zien
- Nee, meteen doorspoelen
0 stemmers
Wilde heel de aflevering kijken maar vind doorspoelen eigenlijk wel een goed idee.
Het is alleen maar herhaling, ik heb gvd alle 41 afleveringen gezien. Ik weet echt wel wat er allemaal is gebeurd 
Winnaars
Joan en Mert
Bij mij staat de aflevering er nog niet op
Edit: grapje, wel
Ik heb echt een hele sterke drang om je spoiler aan te klikken maar ik ga het niet doen.
Bij mij ligt Videoland er ineens uit? 
Ik vind die paillettenjurken er echt goedkoop uit zien 
Aflevering heet Aftersun! Je kan ook klikken op seizoen 2 en dan laatste aflevering
Lol, āshoppenā. De productie heeft gewoon een paar goedkope jurken opgehangen en daar moeten ze maar gewoon uit gaan kiezen.

Wat een saaie finale. Zat nog te hopen op de beelden van hun audities met hun verwachtingen (was bij vorig seizoen wel volgens mij) maar het was alleeeeeeen maar herhaling. Echt zoveel doorgespoeld.
Nou joehoe 
Die random mensen (waarschijnlijk van de productie) ook op het balkon die af en toe klappen en juichen.