Love Island (Deel 1)

Zijn mensen die dat kunnen hoor haha

Ja sorry maar Remco aub :joy: ‘Ik kan wel zeggen wat ik voel maar wie zegt dat het waar is’

7 likes

Die boner van Gianni toen eilish hem ging masseren :joy:

7 likes

Hahaha ik moest ook wel echt lachen toen Imen en remco elkaar moesten na doen en Imen zei ‘teveel prikkels!!’ :joy:

Ik moet zeggen dat ik remco deze aflevering wel iets sympathieker vind

3 likes

Ik zou wel bij de stellen willen zijn als ze love Island terugkijken. Sowieso dat dat ruzie oplevert. Jaloerse Mert die ziet hoe Joan in de armen van Milan springt en volop zoent, Imen die ziet dat hij best open was tegen Jaimy (ik vond hem in casa amore veel meer echt praten).

Lijkt me heerlijke als we dan mee mogen kijken :grimacing:

5 likes

Soort kampvuur na casa amor net zoals temptation, I’m in!!

4 likes

Nou wil Gertje wel als schoonvader hoor. :drooling_face:

2 likes

haha random dat gianni en koen die vrouwen met huizen vergelijken

Ik vind die meid waar Koen nu mee is echt vreeeeselijk. Op een of andere manier vind ik alles aan haar irritant en haar kapsel totaal niet flatteus.

Sorry heb azijn gedronken.

12 likes

Ik vind haar ook geen prettige uitstraling hebben, kan er mijn vinger niet helemaal op leggen wat het is. Ze komt wat gesloten over. Vind zichzelf iets te leuk denk ik.

Wanneer is nou de finale?

11 oktober!

1 like

Ik heb dit verhaal dus ook gehoord via iemand die de huisgenoot van Remco kent. Kan me alleen zo niet voorstellen dat je zegt ga maar naar zo’n programma toe. Straks gaat hij echt iemand leuk vinden? Zou het ook echt niet chique vinden.

Die talentenshow hahaha ik gilllllll
Zoveel cringe

Oh en dan begint nu Eilish nog te zingen :woozy_face:

Oei dat gezang van Eilish

Vind haar en Gianni wel een leuk stel

Ik vind die babyaflevering altijd zo saaaaai, echt geen zin in

7 likes

Meer mensen waarbij videoland niet werkt?

Edit: nvm het lag aan m’n browser

Hahahahaha Mert
Het kwam niet loepzuiver uit haar mond, maar wel loepzuiver uit haar hart :roflmao:

4 likes

Ik hou er zoooo van als ze op elkaar moeten stemmen, lekker drama :heart:

4 likes

Voor mijn gevoel spreekt Holly het programma echt steeds meer overdreven uit “Welkom terug bij loffffffff aailunddd”

Gianni en Eilish vind ik nu wel steeds schattiger worden! (als zij tenminste nooit meer openbaar zingt)