Zijn mensen die dat kunnen hoor haha
Ja sorry maar Remco aub âIk kan wel zeggen wat ik voel maar wie zegt dat het waar isâ
Die boner van Gianni toen eilish hem ging masseren
Hahaha ik moest ook wel echt lachen toen Imen en remco elkaar moesten na doen en Imen zei âteveel prikkels!!â
Ik moet zeggen dat ik remco deze aflevering wel iets sympathieker vind
Ik zou wel bij de stellen willen zijn als ze love Island terugkijken. Sowieso dat dat ruzie oplevert. Jaloerse Mert die ziet hoe Joan in de armen van Milan springt en volop zoent, Imen die ziet dat hij best open was tegen Jaimy (ik vond hem in casa amore veel meer echt praten).
Lijkt me heerlijke als we dan mee mogen kijken
Soort kampvuur na casa amor net zoals temptation, Iâm in!!
Nou wil Gertje wel als schoonvader hoor.
haha random dat gianni en koen die vrouwen met huizen vergelijken
Ik vind die meid waar Koen nu mee is echt vreeeeselijk. Op een of andere manier vind ik alles aan haar irritant en haar kapsel totaal niet flatteus.
Sorry heb azijn gedronken.
Ik vind haar ook geen prettige uitstraling hebben, kan er mijn vinger niet helemaal op leggen wat het is. Ze komt wat gesloten over. Vind zichzelf iets te leuk denk ik.
Wanneer is nou de finale?
11 oktober!
Ik heb dit verhaal dus ook gehoord via iemand die de huisgenoot van Remco kent. Kan me alleen zo niet voorstellen dat je zegt ga maar naar zoân programma toe. Straks gaat hij echt iemand leuk vinden? Zou het ook echt niet chique vinden.
Die talentenshow hahaha ik gilllllll
Zoveel cringe
Oh en dan begint nu Eilish nog te zingen
Oei dat gezang van EilishâŠ
Vind haar en Gianni wel een leuk stel
Ik vind die babyaflevering altijd zo saaaaai, echt geen zin in
Meer mensen waarbij videoland niet werkt?
Edit: nvm het lag aan mân browser
Hahahahaha Mert
Het kwam niet loepzuiver uit haar mond, maar wel loepzuiver uit haar hart
Ik hou er zoooo van als ze op elkaar moeten stemmen, lekker drama
Voor mijn gevoel spreekt Holly het programma echt steeds meer overdreven uit âWelkom terug bij loffffffff aailundddâ
Gianni en Eilish vind ik nu wel steeds schattiger worden! (als zij tenminste nooit meer openbaar zingt)