Iets anders, gaan jullie stemmen en zo ja op wie?
- Ja maar ik weet nog niet op wie
- Ja op Joan en Mert
- Ja op Feline en Giuliano
- Ja op Eilish en Gianni
- Ja op Jaimy en Mattheüs
- Nee ik wil niet stemmen
- Nee ik kan niet kiezen
0 stemmers
Iets anders, gaan jullie stemmen en zo ja op wie?
0 stemmers
Ook al bijna 19000 comments onder de laatste post op Insta van LI. Beter delete Remco hierna zijn eigen account of neemt ie een nieuwe identiteit aan 
Ik vraag me trouwens ook af hoe hij het haar heeft verteld haha, ze worden toch 24/7 gefilmd, of zou het in die brief staan
Zoooo ik kan hier echt niet bij joh, wat een gozer. Hij had het zo anders kunnen doen… Zoals geen ‘ik houd van je’ zeggen??? Hij wist van Imen haar issues en hij heeft echt op haar hart getrapt joh.
Echt zo walgelijk dit! Hij geeft totaal niet om Imen dat is in de laatste 10 minuten wel duidelijk geworden.
Twijfel nog tussen Mert en Joan (ja sorry maar blijf een zwak voor ze hebben) en Gianni en Eilish. Al neig ik naar die laatste twee, M&J gaan waarschijnlijk toch wel winnen en hebben vast al genoeg stemmen.
Misschien toen ze in de hideaway zaten? Was dat niet een week geleden ong? Zo kun je iig wel met elkaar praten zonder dat de rest het hoort… wat ze allemaal bespreken als ze met elkaar in bed liggen hoor je eigenlijk ook nooit
Nee maar de productie hoort dat dan toch wel
Maar jezus die opmerking van Remco ja vrouwen die verliefd zijn he.
Oh man gadverdamme wat een engerd.
Feline en Guiliano, ik vind de andere echt snel gaan, vind hen veel realistischer over nog geen relatie enzo.
En verder denk ik dat alleen Eilish en Gianni kans van slagen hebben.
Dat zou je denken inderdaad. Weet ook even niet meer of ze nou wel of geen zenders om hebben als ze in bed liggen
En voor het eerst begrijp ik Mert haha
Volgens mij hebben ze dan zelf geen microfoon om, maar zitten er wel zendertjes bij het hoofdeinde! Dat dacht ik in ieder geval.
Ik heb dit al zo vaak voorbij zien komen overal dat ik echt bang ben dat Mert en Joan zeker niet gaan winnen 
Jeuj ik ben hier stiekem best blij om
ik zie ook Merts gebreken hoor maar ik blijf zeggen dat er meer in hem zit dan wij zien. Qua gevoel, fatsoen, oprechtheid, dat soort dingen, als je dat vergelijkt met bijv Giuliano.
Haha oh nou zo positief zie ik hem verder niet oeps. Maar begrijp zijn boosheid wel. Vind hem en Joan verder ook niks haha. Maar dat heb ik eigenlijk bij ze allemaal haha. Vind alleen Feline en Elish wel leuk.
Het lijkt alsof meer mensen van Remco’s verhaal afwisten… ik vind die reacties van de mede islanders echt veel te mild. Ik zou woest zijn geweest. Hallooo, hij heeft je 6 weken lang voor de gek gehouden!!!
Wat een neppe zooi joh. Ook de reacties van Imen en Remco. Het leek net alsof ze al vantevoren wisten dat dit die avond zou gaan gebeuren.
Ik hoop voor ze dat ze professionele hulp krijgen want het gaat echt los op social media…
Wel grappig, het viel me al langer op dat Remco niet oprecht was en ik postte hier ook een aantal weken terug dat hij een vriendin zou hebben. Intuïtie klopt dus wel, vond zijn gedrag echt opvallend.
Daarnaast vond ik de reactie van Feline en Guiliano, Gianni en Matti wel héél gelaten. 6 week voorgelogen en dan een wat lauwe reactie.
Kan bijna niet anders dan dat Feline het wist.
Mert die als enige man naar Imen ging en Remco ook confronteerde. HALLO je huisgenootje/ vriendin wordt voorgelegen en die mannen zeggen alleen maar jaa kut voor je man. Had het zó met Imen te doen, ze had al vertrouwensproblemen en nu deze klap. Vond ook dat Remco nogal kil reageerde, geen oprechte excuses naar Imen toe , of naar de productie of de islanders. Vond dat Holly ook de juiste vragen stelde, en hem even goed aanpakte.
Oh en idd wat iemand hierboven zei: " achja vrouwen die verliefd zijn he!" walgelijk!!!
Oh iemand op insta zegt: " if 2020 was a person"