Ik heb het gezang van Eilish doorgespoeld, krijg echt plaatsvervangende schaamte en ongemakkelijkheid. Kon het niet aanzien.
Je wilt nu toch eigenlijk niet bij de twee horen met de minste stemmen? Kun je net zo goed naar huis, als je al niet populair bent bij de kijkers ga je ook niet hoog eindigen.
Ja maar ze doen niet mee om te winnen hoorrrrr!!! Ze willen het gewoon met zân allen afmaken
Ja ik vind haar leuk overkomen maar dit was toch echt een inschattingsfout
Dat wel, ik heb zeker niet zoveel lef! Je moet het maar durven
Mert en Matti hielden een balletje omhoog, Koen en Giuliano deden zogenaamd grappig en de rest deed een ~sexy dans ~
Dus wat dat betreft wel terecht ja
Haha ik zei gister nog tegen een vriendin; âzou niet weten wat ik zou moeten doen bij zoân talentshowâ
Eilish is met dit optreden alleen maar leuker geworden mijn inziens; het klonk nergens naar maar zo tof dat ze het gewoon deed!
Ik snap nog steeds niet dat Joan zo populair is, vind er niks aan en zo âgemaakt relatableâ
Ik kijk uit naar het moment dat de waarheid omtrent de âvriendinâ van Remco bekend wordt. Ik denk namelijk wel dat die er is, ook al hoop ik het niet voor Imen natuurlijk
In een spoiler van de aflevering van vanavond is te zien welk koppel overblijft
je ziet MattheĂźs in de spiegel
Lisa zegt op instagram dat ze seks heeft gehad met Gilliano en hij haar de dag erna dumpte?
Ze doet op insta een Q&A en de vraag is âhebben mensen sex gehad in de villa?â en daar zegt ze over: âeeuh ja, Dr was er maar een die zo zelfzeker genoeg was om euh extra condooms mee te brengen, en die ook vanaf dag 1 zei dat hij niet bang was om sex te hebben op televisie. En ik was zo naief om daarin mee te gaan. Seks heb je wel altijd met twee personen, dus het was van allebei de kanten wel gewild, maar het was wel zeker een les voor mij dat ik mij niet te snel moet laten meeslepen met mooie woorden. Want de dag erna heeft hij mij volledig laten vallen. Ik. Heb hier heel veel van geleerd en dat zie ik als iets positiefsâ.
Vind ik echt wel heftig! En ze zijn niet in de hide away geweest toch? Dus dan hebben ze gewoon in die slaapzaal seks gehad?
Die reactie van haar ook over Giuliano en Feline; net moeder en zoon haha.
Hmm dat lijkt me sterk want er hangen overal cameras⌠In bed kan je het nog onder de dekens doen haha
Oh of onder de douche misschien dan maar dan hadden ze toch vast een zwoele douche scène uitgezonden? Haha
Ik heb laatst seizoen 2 van de engelse gekeken en die is vrij heftig op dat gebied
(bijna) alle stelletjes hebben tegelijk seks in de grote slaapzaal en in een aflevering gaat een koppel ook zonder dekens
Qua drama is dat echt het beste seizoen
Ik vind dat uitspreken dat ze verliefd op elkaar zijn van Matti en Jaimy een beetje nep overkomen. Nadat ze onderaan stonden bij de stemmen ineens dat uitspreken, lijkt wel alsof ze hopen nog wat stemmen te krijgen ofzo.
Op vrije dagen zijn de mannen en vrouwen van elkaar gescheiden, net als bij de lunch en het avondeten trouwens, omdat ze niet willen dat er dan dingen gebeuren of gezegd worden zonder dat er gefilmd word
Jaaaa omg ik ging een paar maanden terug aan dat seizoen beginnen want in mijn herinneringen was dat suuuper leuk, maar kwam niet verder dan 2 afleveringen want vond het echt vreselijk echt heel ordinair en veel nare opmerkingen enzo. Ik weet niet kreeg er echt nare vibes van. En ook dat roken de hele dag⌠Echt verschrikkelijk.
Wel leuk dat Remco eigenlijk de enige is die echt met die baby bezig is, juist de jongen van wie ik het minst had verwacht.
Ja eens. Maaaar toch vind ik ze wel bij elkaar passen hoor. Beter dan bijvoorbeeld Mert en Joan of Feline en Giuliano.
Die laatsten zullen alsnog wel doorgaan naar de finale denk ik, maar vind Giuliano zo niet leuk. Hij komt zo dommig over, is niet grappig, neeee, gewoon nee.
Wie HOOP je dat er gaan winnen?
- Mert & Joan
- Giuliano & Feline
- Remco & Imen
- MattheĂźs & Jaimy
- Gianni & Eilish
0 stemmers