Ik kan die Jaimy echt niet meer aan hoor! Wat een nep mens is dat, je ziet en hoort ze nota bene zeggen dat ze schrikken van onderaan staan, en ineens wordt de liefde verklaard, meteen NOG kleffer (ik wist niet dat dat kon), ga toch weg.
Ik vond die scène op het balkon van Joan en Mert overigens zowat net zo fake overkomen
Ik denk dat beide koppels zich ook “bedreigd” voelen door Gianni en Eilish die het officieel gemaakt hebben
Ik begin me ook echt aan Imen te storen. Ze zegt: ”ik weet waarom Remco blij is, omdat hij eindelijk rustig kan slapen”. Meid, stop met jezelf zo aan de kant zetten en own het gewoon dat je er trots op bent dat hij je leuk vindt. Wat Feline soms teveel heeft, heeft Imen te weinig.
Wat een KUT geluid van die baby’s, mijn god. Meeste geluid plakken ze er ook onder in de edit want echt niet dat die poppen constant in die jankmodus zitten.
Ik stem nu maar weer op Feline en Giuliano, ookal hebben zij waarschijnlijk minder kans op succes. Vind Jaimy gewoon te irritant.
Gianni en Eilish moeten winnen
Ik kijk het nu en vind die liefdesverklaring van Jaimy ook echt niet oprecht overkomen? Ik vind Mattie echt wel leuk maar ik kan Jaimy ook niet zo goed handelen. In Casa Amor al niet :’)
Ik vond het ook best hard? Ookal kan het misschien niet werken hierna, ik geloof wel dat ze nu echt verliefd zijn op elkaar. Prima als je bij hen niet in de toekomst gelooft maar “is dit een grap?” klinkt net of ze de boel voor de gek houden
Ergens snap ik Feline wel. Ik zie Joan ook wel eerder met iemand met wat meer inhoud.
Woa hoe ongemakkelijk Imen die uit Remco trekt dat hij zegt dat hij ‘ook van haar houdt’. In die brief kwamen ook echt niet zijn gevoelens naar voren? Alleen een excuus voor de eerste twee weken? Of is dit ook weer edit. Dat hij al 100x heeft gezegd dat hij verliefd op haar is en na de villa met haar in NL samen wil blijven maar dat de makers het er expres niet in stoppen omdat ze weten wat de geruchten zijn.
Kreeg er ook een heel ongemakkelijk gevoel bij. Maar hoe snel zegt Imen het ook tegen Remco. Geloof echt niet dat hij oprecht is.
Remco die tegen zijn ouders Imen “een super lieve meid”, “mooi innerlijk” en “superzorgzaam” noemt. En nooit iets zegt over haar uiterlijk.
Dit valt mij ook op! Ik vind haar echt prachtig.
En waar ik ook denk: als de roddels waar zijn dat Remco al een vriendin thuis heeft: weten zijn ouders dat dan niet?
Ik word helemaal kriebelig van al deze geforceerde romantiek en alle diepzinnige liefdesverklaringen. Waar is de drama?
Die familie-ontmoetingen in Love Island UK zijn altijd één van m’n lievelings afleveringen maar ik vind dit echt 3x niks, echt een deceptie
Komt ook wel door corona, normaal komen ze altijd langs in de villa.
Ja dat weet ik maar ze hadden het er beter uit kunnen laten (vind ik)
Nouja dat is. toch niet perse een slecht ding?
Laatste week is altijd zo saai, meestal skip ik die haha.
Ik ben daarom afgehaakt. En steeds als ik hier bijlees denk ik “wijs besluit”. Wel jammer.
Haha ik moet echt lachen om hoe erg Gianni op Eilish haar broertje lijkt. Als hij iets blonder haar zou hebben en ook zo’n witte lach hadden dat ook broers kunnen zijn.
Oooh heb zo met Feline te doen! Zo sneu wat ze verteld omtrent het thema kimderen