Love Island (Deel 1)

Aflevering heet Aftersun! Je kan ook klikken op seizoen 2 en dan laatste aflevering

1 like

Lol, “shoppen”. De productie heeft gewoon een paar goedkope jurken opgehangen en daar moeten ze maar gewoon uit gaan kiezen.

3 likes

Ja hier was ik ook door in de war @Tedmosby

1 like

:expressionless:

2 likes

Wat een saaie finale. Zat nog te hopen op de beelden van hun audities met hun verwachtingen (was bij vorig seizoen wel volgens mij) maar het was alleeeeeeen maar herhaling. Echt zoveel doorgespoeld.

2 likes

Nou joehoe :handshake:

3 likes

Die random mensen (waarschijnlijk van de productie) ook op het balkon die af en toe klappen en juichen.

1 like

Voorspelbaar en saai. Meer kan ik niet zeggen.

7 likes

Ik zat me ineens te bedenken wat er zou gebeuren als Remco en Imen in de finale stonden er Remco had het geld :grimacing:. Ging hij dan voor de fame en zou hij delen of voor zichzelf?

Verder voorspelbaar, maar vind het toch altijd wel leuk om te kijken.

2 likes

Jeuj ik ben echt blij dat Joan en Mert gewonnen hebben. Ik had het echt heel raar gevonden als het niet zo was. Bij het terugzien van al die beelden sprongen zij er uit vond ik. Meest echt, geloofwaardig en relatable.

Ik heb nog nooit eerder een finale gezien maar wat een rare vraag, of je dat geld wilt delen. Lijkt mij niet dat er ooit iemand is geweest die dat niet deed toch :sweat_smile:

1 like

Ben ik trouwens de enige die gaandeweg MattheĂŒs leuker is gaan vinden? Ik vond hem eerst vreselijk maar nu eigenlijk wel heel lief en leuk.
Kan niet helemaal de vinger erop leggen hoe dat komt maar ik denk dat hij bij Raphaella echt zichzelf niet was.

4 likes

Relatable? Mag toch hopen dat hun relatie voor veel mensen niet relatable is.

11 likes

Ja ik had dat even moeten verduidelijken. Ik bedoel niet hun issues als bezitterigheid en het mommycomplex maar wel wat issues in het algemeen. Ik vind de andere stellen zo perfect, geen gedoe, maar daardoor ook wat saai ofzo?
Ikzelf heb eigenlijk altijd wel relaties gehad waar wat minpuntjes speelden maar als je gek genoeg op elkaar bent is dat niet zo erg. Ik zie bij Joan en Mert ook dat hun verliefdheid veel goed maakt.
En ik denk dat dat nog wel even blijft. En dat in de tussentijd Mert blijft leren en bepaalde dingen aanpast, anders ben ik het wel eens dat Nog Lang en Gelukkig er niet in zit.

1 like

Ik vind het juist wel een goede toevoeging! Want je weet uiteindelijk nooit of iemand oprecht is als er geld te winnen valt.

Er is een keer een (USA / UK / AUS??) seizoen geweest waar de winnaars op een soort ‘ladder’ liepen en ze hadden geloof ik een glazen bol vast? Elke stap op de ladder was meer geld waard wat puur alleen voor hunzelf zou zijn. In het midden de hoofdprijs wat ze zouden delen. De een na laatste stap was (bijna) gelijk aan de hoofdprijs dacht ik. En wanneer iemand die bol liet vallen dan was het geld voor die persoon. Toen heeft die vrouw op het allerlaatste moment de bol laten vallen omdat ze toch twijfels had aan zijn oprechtheid. :innocent:

edit: Shit ik weet niet meer of het wel Love Island was of een andere show. Herkent iemand bovenstaand scenario? In ieder geval kan ik het niet terugvinden bij de USA en AUS versies. Misschien toch UK maar dat zijn 6 seizoenen

edit: Ja! Het was Paradise Hotel! :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face:

Zelfde idee als Love Island met koppels vormen etc. maar dan wel iets meer drama en iets meer seks. Het wordt gepresenteerd door Kristin Cavallari :smile:

2 likes

Hier klinkt het wel spannend! Dat was het nu totaal niet :grin:

Ik heb het gevonden! Dat was Paradise Hotel, niet Love Island inderdaad :sweat_smile: Maar LI is ook echt wel een braaf programma. Er wordt niet gefeest en gezopen. En de deelnemers houden het ook netjes zeg maar. Plus de productie knipt de spannende stukjes er eerder uit dan dat ze het erin laten zitten. PH is wel wat meer drama en seks enzo. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Wat dat betreft is Love Island UK zoveel beter. Veel drama, ruzies en seks. En in de eerste seizoenen zie je ze ook gewoon de hele dag roken enzo, en volgens mij krijgen ze daar ook wel (wat meer) drank.

4 likes

Waar kan ik dat nu nog kijken? :sweat_smile:

Alles staat op Videoland!

Welk seizoen raad je aan? Ik vond die met Finn en Paige wel heel leuk (volgens mij de laatste?) maar eigenlijk ook nog best braaf.
Wel veel leukere gesprekken en meer vriendschap enzo, betere sfeer.