Ik ben alle reacties aan het teruglezen dus hele laten reactie en misschien is het al gezegd. Is ook niet heel relevant, maar ik herkende Feline al omdat Lars paar keer instapost(over diabetes) van haar deelt in zijn stories. Ook nog een paar maanden geleden met allemaal hartjes erbij.
Ik vond de brief van remco wel heel lief. Maar toch klopt het nog niet ofzo. Ik heb het gevoel dat hij haar eerst aan het lijntje hield met het idee van āzo gauw er iemand anders komt die ik leuker vind dan switch ikā maar dat diegene niet kwam, en dat hij elke keer dacht van dan blijf ik gewoon bij Imen. En dan uit eindelijk, toen het zelfs in casa amor niet was gelukt, besloot hij toch voor Imen te gaan want dat was dan wel de beste oplossing om love island af te kunnen maken. Zoān gevoel heb ik er een beetje bijā¦
Nja ik weet het niet maar ik hoop vooral dat hij wel serieus is met haar en dat ze gewoon echt samen zullen zijn na love island. Deze situatie doet me denken aan het vorige seizoen met ziggy en Victoria waarbij ziggy ook ongeïnteresseerd tov Victoria in beeld werd gebracht. Terwijl zij het enige koppel uit eindelijk zijn geweest die lang samen waren na love island⦠En dat Victoria ook later heeft gezegd dat ze heel anders in beeld waren gebracht dan hoe het echt was samen in de villa.
Ik hoop dus maar dat dit ook voor remco en Imen zo is
Zijn moeder zei op een gegeven moment wel iets van āstaat heel leuk op televisieā en die vader zei āleuke vertoningā en toen dacht ik wel even huh, klinkt juist niet alsof ze het serieus nemen/het in het echte leven zien gebeuren (om X reden die misschien wel om die vermeende vriendin draaitā¦)
Maar misschien ben ik nu wel te achterdochtig maar ik vind alles aan Remco nog steeds zo fake
En ik heb meegehuild bij het familie moment van Eilish haha wat erg maar vind haar zo leuk, had ik niet verwacht toen ze net binnen kwam;
Ik vind dat Joan en Mert hun āactā nog steeds zo uitmelken maar ik vrees dat het wel gaat werken en dat ze winnen
Wauw inderdaad. Zo fake en overdreven kwamen zij over vandaag. Alsof ze nog snel publiekslieveling willen worden.
Dacht trouwens dat eilish haar broer giannis broer was, zelfde types.
Hebben Victoria en Ziggy eigenlijk al officieel bekend gemaakt dat ze uit elkaar zijn? De roddels zijn er wel maar had nog niks vanuit hen gezien dacht ik?
Ja Victoria heeft dit verteld in een YouTube video een tijd geleden
Wat een neppe zooi dit zeg. Iedereen is ineens verliefd, relatie alles en dit constant herhalend. Heb veel dingen doorgespoeld. Vind Remco nog steeds niet erg oprecht, ze moest het echt uit hem trekken( vind sws dat ze dat zo snel benoemd na 5 week). En die brief bestond ook niet uit een bepaalde toekomstvisie ofzo. In Casa wilde hij nog bijna voor Jaimey gaan, een dikke week geleden?! Echt naar om te zien allemaal. Voor de rest denk ik dat het allemaal vakantieliefdes zijn.
Ik las laatst in de comments onder haar video dat ze vreemd is gegaan met Justin Kluivert.
Dat voorstukje op de uitzending van vanavond (Instagram LoveIslandNL)⦠De familie van Mattie had hem duidelijk liever met Raffie terug zien komen. Pijnlijk⦠Ik moet zeggen dat ik de gesprekken tussen hem en Jaimy ook echt nikszeggend vind. Ze zeggen alleen maar hoe leuk ze elkaar vinden en hoe blij ze zijn maar ik heb ze nog niet gehoord over iets anders dan dat�
Paar afleveringen terug moest ieder koppel stemmen op een koppel dat het niet zou redden. Maar is daar nog iets mee gedaan? Nee toch?
Ik denk dat de echte uitslag nog volgt: we konden tm gistermiddag stemmen op 1 van de 2 stellen die de meeste stemmen gekregen hadden van de Islanders. Mattheüs en Jaimy of Feline en Giuliano en ik denk dat het stel met de minste stemmen van het publiek in de aflevering van vanavond naar huis gaat
Oja dat is waar ook, was die stemming alweer vergeten dan zal de uitslag inderdaad snel volgen
Aaah lieve ouders heeft Feline!
Morgen gaan we eindelijk Mertās mama ontmoeten
Die kan je ook al zien bij āhet thuisfrontā ofzoiets
Ben zoooo klaar met mert jezus zeg
Hoe mert maar blijft benoemen dat hij iemand zoekt die op zijn moeder lijkt⦠Wat vreselijk haha
Ik snap de hype om Gianni en Eilish niet zo⦠hun gesprekken hebben zo weinig inhoud/diepgang? Ze praten alleen maar over hoe ze net broer en zus zijn
En Mert⦠ik vind hem eigenlijk best wel sneu, zo onzeker en echt nog zo onvolwassen. Gaat nooit werken met Joan in de āechteā wereld, zij heeft een veel sterker iemand nodig
In de preview van vandaag gaan Holly en Victor Remco vragen of de roddels op sociale media dat hij een vriendin zou hebben kloppen.
Ik kwam speciaal naar dit topic om dit te posten. Is zoiets ooit eerder voorgekomen in dit programma?! Ben nu wel heel benieuwd naar de aflevering vanavond.