Love Island (Deel 1)

Remco( eigenlijk diegene die het account nu beheert) heeft nu trouwens ook zn reacties op al zn insta posts uitgeschakeld . :no_mouth:

Oh wow, ben zo benieuwd wat ‘ie gaat zeggen. Wel heel sneu voor Imen als ‘t waar is.

@Plantengekkie Australia had ook zoiets maar die brachten ‘t niet zo. Ik denk dat als je het zo als programmamakers naar voren brengt dat ‘t wel waar moet zijn anders is ‘t wel heel kut

Wauwwww, ben zo benieuwd!

Denk dat de productie van niemand diepgaande gesprekken deelt. Dat zie je eigenlijk nooit, alleen gesprekken die goeie tv maken. Denk dat se echt wel veel praten op een dag maar miss ook over hyn favoriete pretpark ofzo nja dat is niet interessant om uit te zenden.

Doet me ook meteen denken aan dat seizoen van UK waarbij twee mensen (waaronder die Mike die later zelfmoord heeft gepleegd) nadat ze eruit waren gestemd seks met elkaar zouden hebben gehad, terwijl dat meisje nog iets met een jongen in het huis had en die jongen (ben zo slecht met namen) was ondertussen nog aan het huilen in het huis dat hij haar zo mistte.

Toen heeft de productie een constructie bedacht waarbij de ouders van een ander stel via een “gewonnen” facetimesessie die roddel weer het huis in brachten. Ik vond dat toen zo’n doorzichtige actie.

Wel goed dat ze zo’n kutte roddel nu direct op de man af vragen denk ik. Maar ik vraag me af of Remco er eerlijk op gaat antwoorden. Ben benieuwd…

Ik denk niet dat Remco hoeft te liegen. Hij zal die relatie toch wel even tijdelijk uitgemaakt hebben en afgesproken dat het na een aantal weken als de Love Island storm weer is gaan liggen weer aan is voor de wereld? Ze gaan dat echt wel op een doortrapte manier verkopen.

Met Imen zal het straks na Love Island zogenaamd niet gaan werken vanwege afstand en Corona ofzo.

Oooo ben benieuwd naar z’n antwoord!

Ah ja zal wel zoiets worden: ‘Ik was inderdaad met iemand aan het daten, maar dat was niks serieus. Vind het heel vervelend dat zij het anders heeft opgevat en dit nu zo uit de hand is gelopen met geruchten die niet waar zijn’. Blabla chocoladevla.

Altijd goed voor de kijkcijfers.

8 likes

Omg ik vind die momenten met die familie echt zo cringy. Wat een gejank en overdreven gedoe.

1 like

Dom & Jess waren dat. Jess was er met Mike samen uitgestemd, en zij zouden toen in het hotel seks met elkaar hebben gehad inderdaad. Zoveel drama. Maar sowieso dat seizoen was echt heerlijk, is echt mn fave (Seizoen 3). Dom & Jess zijn er trouwens wel overheen gekomen, die zijn nog steeds samen en hebben een kindje :smiley:

2 likes

Waarschijnlijk geeft hij net zo’n nietszeggend antwoord als bij de vraag of hij verliefd is op Imen. “Ik heb niet geen relatie” oid

3 likes

Ik vind Remco oprecht een leuke jongen. Jammer dat hij niet zo goed over zijn gevoel kan praten en Imen aan het begin aan het lijntje hield, maar verder lijkt hij echt een goede vriend tegenover de andere Islanders. Echt heel teleurstellend als dit blijkt te kloppen…

Huh maar hoe weten ze dit dan al? Neem aan dat het programma zelf de primeur wil hebben.

Haha nee ik snap je wel! Ik vond bijvoorbeeld zijn gesprekken met Feline mooi, dat hij zich kwetsbaarder opstelt. Hoe hij met iedereen boxt, emotioneel wordt als hij zijn ouders ziet, etc. Ik vind hem nuchter overkomen en dat kan ik wel waarderen! Ik denk inderdaad dat hij wat saai kan overkomen in zo’n programma.

Maar je weet natuurlijk sowieso niet hoe iemand is, je ziet maar een miniscuul deel van zo’n dag en misschien doet hij zich dus wel heel anders voor dan hij is.

2 likes

Ohhh echt benieuwd wat Remco gaat zeggen vanavond, maar denk idd dat ie het maar probeert af te wimpelen als een scharrel die obsessed met hem is ofzo.

Bij Love Island Australia S1 kwam er na de opnames pas drama tussen Grant en Tayla, toen bleek dat hij getrouwd was geweest en recent weer gescheiden terwijl Tayla (in het programma zelf al officieel zijn vriendin) hier helemaal niet vanaf wist :sweat_smile: Maar er waren toen wel allang roddels.

Dus extra leuk dat Remco nu in het programma nog aan de tand gevoeld wordt, gebeurt niet vaak geloof ik

Dit topic is echt mijn source of information als het om LI gaat haha. Iemand hier zei een paar weken terug al dat Remco een vriendin bleek te hebben en toen heb ik dit gedeeld met vriendinnen, maar niemand wilde er ook maar iets van weten. Nu komt het vandaag (edit: een soort van, niet bevestigd) uit en is iedereen in rep en roer erover. Typisch haha.

Vraag me af of hoe ze aan die informatie komen uit dat nieuwsbericht van @Eddie Smullen vanavond!!!

2 likes

Wel opvallend dat het in Vlaanderen wel al in het voorstukje is te zien en in NL niet, zo lijkt het. Maar ik vraag me af hoe hij in tijden van social media niet kan bedenken dat dit uitlekt?

1 like

Ik was even Remco’s insta aan het stalken. Ga stuk hierom.

23 likes

Die reacties onder die post van al die oud love islanders haha

1 like