Love Island (Deel 1)

Klinkt goed haha

Die ervoor vond ik ook leuk!

In volgorde: 4, 3, 2, 5 (maar eigenlijk maakt 't niet uit waar je begint want vind ze allemaal leuk)
1 heb ik niet gezien. 6 vond ik inderdaad het minste ook, hoe nieuwer het seizoen, hoe braver :stuck_out_tongue:

1 like

Wanneer denken jullie dat Remco weer iets durft te posten op Insta haha?

Heb al zin in een flash forward naar over een paar weken en dat we kunnen zien welke koppels nog samen zijn en welke niet.

6 likes

Jezus hoe oud zijn ze, twaalf?

10 likes

Ik hoorde in de live van Raphaella dat zelfs zijn ouders met de dood zijn bedreigd :woozy_face: wtf

Ik zou dus echt compleet afknappen als t brutale jongetje ineens zo’n zacht ei wordt

2 likes

Jezus mensen sporen echt niet, waar kun je je ook druk om maken… En dan denken dat je beter bent. Of zogenaamd iemand straffen met iets wat nog erger is dan zijn gedrag? Raarrr

He(a)rt aka hert lol why

1 like

Krijg er de kriebels van.

Dat hij nog steeds Joan Jonna noemt :joy:

1 like

Stel je voor dat je op Love Island iemand leert kennen en het klikt echt super goed en je wordt verliefd, en dat je er dan thuis pas achterkomt dat hij zo typt…

33 likes

Ik moest tijdens de persconferentie zowaar aan Guiliano z’n restaurant denken.
Die jongen valt toch ook in een enorm gat, sneu. Sowieso bestond Corona natuurlijk 6 weken even helemaal niet voor hen. En dan ook nog die kou hier brrr.

2 likes

Hij woont in Belgie, geen idee hoe het daar zit met horeca

Love island USA S2 staat vanaf 9 november op Videoland

11 likes

Haha, op tinder was die niet eens tot een eerste date gekomen :joy:

3 likes

Bij het eerste seizoen was er wel een reünie aflevering na een paar maanden/weken. Maar meestal posten ze het zelf wel op instagram.

1 like

Of je ziet het vanzelf overal op facebook 'OMG het is uit tussen DEZE Love Island sterren;

3 likes

Heeft iemand miss een online linkje kunnen vinden van de engelse love island what happened next?

Meh, ik wil de ordinaire UK versie!

1 like