Ah ja zou ook kunnen!
Oooh echt zo benieuwd naar de aflevering vanavond! Als het echt zo is wil ik niet weten hoe Imen zich zal voelen. Ze lijkt me zoān lief en zorgzaam persoon, ze vertelde ook dat ze na haar ex in een depressie was beland. En dat haar dan nu dit moet overkomen, breekt echt een beetje mijn hart.
Omg neeee zou dit zo zielig vinden voor Imen Vind haar echt overkomen als een leuke en lieve meid.
Joan en Mert hebben beiden volgens mij een hele lieve en leuke familie.
Ik heb meteen doorgespoeld.
Samenvatting
Hij heeft tot aan de deelname gedate en was eigenlijk al best wel dol op haar. Toch twijfels en dus mee gedaan aan Love Island, in het begin besefte hij al meter dat hij niemand leuker vond dan de meid in NL en dat Imen alleen voor hier zou zijn.
Imen weet dit alles sinds een week, behalve dat alleen voor hier zou zijn. Zij wilde hem toch - God knows why - een kans geven. Ze is dus nog een WEEK bij hem gebleven terwijl ze dit wist
huh ik heb het nog niet gekeken maar waarom zegt ze dan dat ze van hem houdt? Ik ben zo in de war oh wacht ze wist nog nieet. dat hij na love island weer terug. zou gaan naar zn date
Samenvatting
Ze wist alleen dat hij hiervoor gedate had en dat hij gevoelens had, maar Imen wist niet dat hij weer terug zou gaan naar haar en dat zij alleen voor tijdens de deelname zou zijn.
Ze heeft gewoon gezegd dar ze van hem houd he?!
En dat doet ze nog steedsā¦
Ik vind die final dates zooooo saai om naar te kijken
Remco heeft toch echt geen enkele ruggengraat. Hoe kut is dit zowel voor die date thuis als voor Imen? En hoe heeft hij überhaupt de woorden āik ook van jouā uit zān mond gekregen? Ik hoop echt dat Remcoās date thuis ook denkt van joe joe zoek het uit, na dit poppenspel. Ben echt benieuwd of zijn ouders dit ook wisten toen ze gingen videobellen.
Woooow wtf, wat idioot dit. Wat een toneelstuk, zelfs met dat videobellen met Remcoās ouders wist Imen het ook al. Hoe heeft ze het ook zo lang nog vol kunnen houden. Dafuq
Ja dit vind ik dit ook heel heftigā¦
Nu merk je meteen weer dat Mert gewoon nog geen ervaring heeft met een serieuze relatie. Ik snap heel goed dat Joan zegt dat je niet moet zeggen dat je voor altijd bij elkaar blijft. Omdat je dat gewoon niet weet, je moet wel realistisch blijven. Vooral ook omdat het voor Mert zijn eerste relatie is.
Waarom begint die Jaimy nou zo te huilen dat ze in de finale zit. Die meid denkt echt alleen aan zichzelf
En nou zegt ie nog āik was duidelijk naar haar, maarja vrouwen die verliefd zijn heā jeeeeeeezus
Ja dat was echt nog even een trap na, wtf. Gelukkig hoefde Imen dat niet te horen (nu nog niet tenminste)
Ja en ook lachen enz en mattheus was super serieus
Deze uitspraak, echt wtfā¦
En ook dat hij het vooral erg vindt voor zijn familie⦠uhm niet voor Imen?
Ben ook benieuwd of die andere chick hiervan wist en wat zij ervan vond. Ik had hem direct de deur gewezen joeee
En dan aan het eind vragen hoe het verder gaat?! Wat hoopt hij, dat Imen plan b is als het niks wordt met zān chick?
Zooo jammer dit⦠gunde het haar zo erg en had zo gehoopt dat hij oprecht was, maar helaas
Echt zoveel kijkers hadden mixed feelings / dat hij niet oprecht leek bij Imen. Blijkt toch niet voor niets te zijn.
Maar ik vraag me wel af waarom Imen het niet heeft afgekapt of tegen iemand heeft gezegd? Of dacht ze ook ff lekker te cashen met de finale of zo?
Al denk ik niet dat Imen zo is hoor, vind het echt shit voor dr en snap niet dat ze nog zo ācoolā kan doen
Ik denk dat Imen echt hoopte dat zijn gevoelens nog zouden veranderenā¦
Vraag me wel af waarom hij haar vorige week de waarheid heeft verteld, werd zeker te heet onder zijn voeten