Love Island USA 2 is nog ordinairder haha. Heb 2 afleveringen gekeken maar kon 't niet meer aan. Misschien straks nog een poging wagen als 't op Videoland staat
Oke, dat klinkt veel belovend haha!
Ik zit no life al de halve avond naar Love Islanders te kijken die met elkaar live gaan op Instagram en ik geniet ervan dat Remco al 3x aan Imen heeft gevraagd om met hem live te gaan, maar zij dat negeert en ondertussen afspraken met Koen aan ât maken is om bij hem te komen eten
Ik zag net een live op Instagram tussen Imen en de moeder van Remco. Héél ongemakkelijk. De moeder van Remco vroeg Imen om hem te steunen en daar reageerde ze niet echt op, vervolgens ging ze van de live af. Haha.
Ik zag het Ze werd er emotioneel van. GĂȘnant dat die moeder zich ermee ging bemoeien
Ja, gĂȘnant is wel het juiste woord ja!
Over Feline en Guiliano hoor/ lees je ook niks he. Ze noemen elkaar niet in stories ofzo. Niet dat dat moet ofzo maar ben gewoon nieuwsgierig
De YouTube accounts schieten alweer als paddenstoelen uit de grond.
Ik begin het nu ook wel raar te vinden. Bij beiden op social media nog niks voorbij zien komen. Wel fotoâs van de anderen.
Ze snappen toch wel dat iedereen nieuwsgierig is of ze nog samen zijn grrr.
Lushhh
Bijzonder dat er nog 5 koppels van ât laatste seizoen bij elkaar zijn haha
En ik denk ook dat Feline en Giuliano uit elkaar zijn
Maar omdat ze niks op instagram posten over elkaar ziin ze âuit elkaarâ haha ?
Ja. Ze posten elke dag tering veel onzin online maar niets over elkaar, dat is gewoon opvallend. Als ze helemaal niets zouden posten zou ât niet gek zijn nee. Daarnaast waren ze ook nog niet echt een stel natuurlijk en vond ik haar sowieso al fake
Ik denk dat ze het rustig aan doen, in de villa vond vooral feline iedereen super snel gaan. Maar zou me ook niks verbazen als het al uit is hoor. Ze mogen vandaag uit quarantaine dus we zullen het wel zien denk
Hmm in der v ideo had ze het nog wel over hem. Volgens mij zitten ze ook nog allebei thuis in quarantaine dusja wat valt er te plaatsen. Ik vind het juist wel normaal om niks over je date op instagram te plaatsen.