Love Island (Deel 1)

Mert en Jonna ook alleen maar bij elkaar op insta: ‘morgen zie ik mijn askim weer. Zijn jullie daar blij mee’ /‘ik ga je opeten mijn askim’

Eh. Kan mij het schelen? :joy:

7 likes

Zou me ook niks verbazen als dit een tactiek van Giuliano en Feline blijkt, beetje mysterieus doen om interessant te blijven :joy:

Haha duh dat vind ik ook normaal. Maar meedoen aan Love Island is sowieso al ‘niet normaal’ om het zo maar te zeggen, en aangezien zij heel actief is op social media verwacht je wel een foto of iets. Meestal als er even niets wordt gepost, maken ze een paar weken later hun break-up bekend

Maar hoe de rest ermee omgaat zoals bijvoorbeeld Mert en Joan die de dagen aftellen en al die slijmerige comments vind ik ook echt :nauseated_face: dus wat dat betreft zou het ze wel sieren als ze gewoon stilletjes hun relatie voortzetten. Haha @Wijntje dat kan ook inderdaad

Ik heb er echt totaal geen vertrouwen in. Vind ze ineens ook helemaal niet meer bij elkaar passen zo in hun eigen huis :joy:.
Feline hield zich niet volledig aan de quarantaine (knuffelde met een vriendin) en pakt meteen lekker door met nieuwe vlog etc, en Giuliano alleen maar saaie selfies vanaf zn bank alsof ie de hele dag niks doet.

En überhaupt dat verhaal van “hij gleed er zo in” over de seks met Lisa, als je nog met Feline bent zeg je dat toch niet zo, uit respect :joy:.

Tot zover mijn 50 cent.
Ik voel me een beetje net als na de afloop van de Bachelorette. Beetje genaaid ofzo?

2 likes

Feline heeft een video met Giuliano online gezet, ze hebben inderdaad besloten niet verder met elkaar te gaan. Kan niet zeggen dat ik verbaasd ben eigenlijk…

11 likes

Shit je hebt toch gelijk haha, staat net een video op Feline’s insta. Allebei eigen leven, contact liep niet zoals verwacht en ze gaan hun eigen weg blablabla.

Edit: shit net te laat haha

1 like

Ik ben niet verbaasd maar vind het toch gek. Ja het leven is toch anders In NL zeggen ze dan, maar ze hebben elkaar nog helemaal niet gezien in Nederland haha, dat wisten ze dan in de villa toch ook al wel

2 likes

Dus ze hebben t niet eens echt meer geprobeerd :sweat_smile: dan hadden ze sowieso al nooit die intentie (betwijfelde ik sowieso al)

8 likes

Indd, ze hebben elkaar niet eens gezien na de villa hoe kan je dan nu al conclusies trekken?? Denk echt dat Feline er alleen was voor het influencer leven, zeker omdat ze ook vlogs maakte. Ben niet de enige die zo denkt zo te zien in de comments lol

7 likes

Viel te verwachten, maar overal duiken de YouTubekanalen op. Mert en Joan hebben ook hun ontmoeting gefilmd door een cameraman(?!) zo ongemakkelijk.

4 likes

Ik ben uit ellende maar voor het eerst UK aan het kijken, seizoen 3. Ze zitten daar de hele dag alleen maar te paffen en na nog niet eens een kwart in het seizoen al 2x seks. Oke :+1:

2 likes

Heeft Remco nou zn instagram verwijderd? Kan hem niet meer vinden, was benieuwd of ie nog wat heeft gezegd over zn deelname.

1 like

Oh hij gaat voor onbepaalde tijd op reis, en niet alleen :zipper_mouth_face::zipper_mouth_face:

zie in z’n story dat 'ie Imen nog wel regelmatig spreekt en ‘dat ze elkaar op de hoogte houden’

1 like

Never mind, ik ben gewoon scheel

Dit is een artikel met ‘zijn kant van het verhaal’

1 like

Ja echt hoor…

Snap ook echt niet dat dat meisje nu alsnog met hem op reis gaat. Hoeveel red flags kan je krijgen zeg

1 like

Is dat dat meisje dan en niet gewoon een vriendin?

Als dit gewoon een vriendin was dan had ie niet zo geheimzinnig gedaan denk ik haha