Love Island (Deel 1)

Zij dacht oprecht dat er nog een kans was, dat zei ze ook tegen Victor en Holly.

Omdat ze knetter verliefd is op die vent en hoopte dat hij alsnog verliefd op haar zou worden.

Hoop echt dat die chick van hem niet meer wel, hij met hangende pootjes Imen belt en zij dan zegt doeggggg mij nie belle

5 likes

Ik dacht echt dat Remco, zoals hier al werd gezegd, met een kut smoesje aan kwam en dat er niks aan de hand was. Zo zieke plot twist. Imen had het al die tijd dus goed aangevoeld.

Ik moest wel lachen om Joan die echt naar iemand gebaarde dat hij gestoord was. En Joan en Mert zijn de enige die ook echt degene zijn die boos zijn geloof ik.

Het is wel sneu voor Imen vind ik. Ook al vind ik het heel naïef om nu nog van hem te houden (überhaupt zo snel). Ik heb nooit zoveel met die bevestigingzoekende personen (net als Raph), maar vraag me nu toch wel af of dat ook een deel intuïtie is.

4 likes

Ik vind het ook wel een beetje raar van Imen, begreep sowieso al niet wat ze in hem zag maar nu al helemaal niet meer.

2 likes

Alleen Mert - wie had dit gedacht - stelde een serieuze vraag van wat is nog meer gelogen dan.

Vond de rest nog heel kalm en vriendelijk.

9 likes

Dit wou ik ook zeggen. Mert was ook de enige jongen die niet meteen naar Remco ging maar eerst maar Imen. De rest zat een beetje van: ā€œja is wel dom maar we blijven mattiesā€. En inderdaad Joan en Mert die zagen er ook echt boos uit en stelden vragen, ze leken ook de enigen te zijn die echt in shock waren. Zegt ook wel veel (in positieve zin) over ze.

25 likes

Ik vind dat 'ie er nog aardig ā€˜goed’ vanaf is gekomen. Stiekem denk ik dat hij gewoon voor 't geld ging maar dat zal hij natuurlijk nooit toegeven

Oh en iedereen doet nog aardig tegen 'm, gewoon een slechte keuze gemaakt joh (Feline?? :roll_eyes:) Alleen Joan en Mert zijn boos geloof ik

2 likes

Ja, vind ook dat die er makkelijk vanaf komt. Juist als mede-eilander zou ik het echt naai streek vinden, 6 weken lang dacht je dat je iemand kende en allemaal hetzelfde doormaakt. Ik denk dat sociaal media anders hierop gaat reageren.

5 likes

Maar echt wtf zeg, flikkert hij ff keihard door de mand. Hij hoeft iniedergeval geen sympathie meer te verwachten. En ook nog dat hij zei dat Imen wist dat het voor alleen hier was en dat ze toen zei dat dat dus niet waar was. Alsof hij nog even de schuld wou verdelen zodat het minder erg zou lijken. Ik kots echt van hem.

Vraag me ook af hoe die andere meid heeft zitten kijken (zou ze überhaupt gekeken hebben? zullen we ooit weten wie dat is??). Als je ziet dat je love interest zo intiem is met iemand anders op TV (inclusief liefdesbrief) wil je toch niets meer met zo’n jongen te maken hebben? Wauw, echt ik kan er met mijn hoofd niet bij.

6 likes

Iets anders, gaan jullie stemmen en zo ja op wie?

• Ja maar ik weet nog niet op wie
  • Ja op Joan en Mert
  • Ja op Feline en Giuliano
  • Ja op Eilish en Gianni
  • Ja op Jaimy en Mattheüs
  • Nee ik wil niet stemmen
  • Nee ik kan niet kiezen

0 stemmers

Ook al bijna 19000 comments onder de laatste post op Insta van LI. Beter delete Remco hierna zijn eigen account of neemt ie een nieuwe identiteit aan :joy:

Ik vraag me trouwens ook af hoe hij het haar heeft verteld haha, ze worden toch 24/7 gefilmd, of zou het in die brief staan

4 likes

Zoooo ik kan hier echt niet bij joh, wat een gozer. Hij had het zo anders kunnen doen… Zoals geen ā€˜ik houd van je’ zeggen??? Hij wist van Imen haar issues en hij heeft echt op haar hart getrapt joh.

2 likes

Echt zo walgelijk dit! Hij geeft totaal niet om Imen dat is in de laatste 10 minuten wel duidelijk geworden.

3 likes

Twijfel nog tussen Mert en Joan (ja sorry maar blijf een zwak voor ze hebben) en Gianni en Eilish. Al neig ik naar die laatste twee, M&J gaan waarschijnlijk toch wel winnen en hebben vast al genoeg stemmen.

1 like

Misschien toen ze in de hideaway zaten? Was dat niet een week geleden ong? Zo kun je iig wel met elkaar praten zonder dat de rest het hoort… wat ze allemaal bespreken als ze met elkaar in bed liggen hoor je eigenlijk ook nooit

Nee maar de productie hoort dat dan toch wel

Maar jezus die opmerking van Remco ja vrouwen die verliefd zijn he.
Oh man gadverdamme wat een engerd.

8 likes

Feline en Guiliano, ik vind de andere echt snel gaan, vind hen veel realistischer over nog geen relatie enzo.

En verder denk ik dat alleen Eilish en Gianni kans van slagen hebben.

1 like