In z’n stories staat er dat zij het is. @Gatenplant snap ik ook echt niet
Ik zag het inderdaad… Bijzonder haha
Jeetje wat is dit nou weer voor een gaar verdienmodel
Dat is toch gewoon cameo, maar dan in NL? Bestaat al een tijdje hoor, dat concept, veel c- t/m z-celebs die daar een zakcentje mee bijverdienen
Zag opeens een van die jongens van Casa Amor bij Het Perfecte Plaatje als model van Bibi. In VOL ornaat
Nooit van gehoord, ik snap niet dat je voor 30 euro een verjaardagswens van een Love Islander wil :’)
Ooh was hij dat! Ik dacht ik ken hem ergens van ( niet in die hoedanigheid helaas)
En wie zou er nu zo’n videoboodschap van Remco willen?
Imen
@Seaside Ik heb heel die opdracht lang teven mijn vriend gezegd dat die jongen zo’n bekend hoofd had, maar kon het niet plaatsen
Die nieuwe “soort van vriendin” van Remco heeft zelf dus ook meegedaan aan Love Island. Ene Floor Masselink (heb dat Videoland seizoen zelf nooit gekeken), ken haar niet.
Maar zij geeft begin september aan dat ze weer gelukkig is in de liefde met iemand anders. Op die foto zie je duidelijk dat dat Remco is. Toen zat hij toch op het eiland?
https://lovereality.nl/love-island-floor-heeft-een-nieuwe-vriend-en-dit-is-hem/
Vind het ook iets te toevallig dat zij dan daten en ooohh hee allebei aan Love Island mee doen. What are the odds?
Oké nu ga ik weer aan het werk.
Concludeer je alleen op basis van deze foto dat zij iets met Remco heeft of heb ik iets gemist? Ik vind die foto helemaal niet overtuigend Remco haha.
Ze hebben gisteren op elkaars Instastories gepost. Ze zijn nu samen in Portugal op vakantie en hij bevestigd ook dat zij het is.
Op de stories van de insta van fawrynotsawry zegt iemand dat het niet die Floor is, zij was al in Portugal en hebben in een post van Remco afgesproken
.
Op die foto zie ik alles behalve Remco? Remco heeft ook geen baardje toch
Ja ik dacht meer door dat kettinkje, dat haar…maar ik zal er dan wel naast zitten haha. Maar ze zijn nu wel samen in Portugal (maar misschien gepland dan, zoals hierboven gepost)
Ik volg Floor al een tijdje en die zit al 3 maanden in Portugal, ze zei begin deze maand dat ze weer gelukkig was in de liefde en toen zat Remco in Love Island? Zou wel heel onwaarschijnlijk zijn maar niet onmogelijk
Camilla en Jamie hebben een dochter, Nell Sophie https://www.instagram.com/p/CG2qVldgPVy/?igshid=1jo6p233sotdv
Ik vond dat seizoen (UK) zo leuk