Love Island (Deel 1)

Dat zou je denken inderdaad. Weet ook even niet meer of ze nou wel of geen zenders om hebben als ze in bed liggen

En voor het eerst begrijp ik Mert haha

3 likes

Volgens mij hebben ze dan zelf geen microfoon om, maar zitten er wel zendertjes bij het hoofdeinde! Dat dacht ik in ieder geval.

1 like

Ik heb dit al zo vaak voorbij zien komen overal dat ik echt bang ben dat Mert en Joan zeker niet gaan winnen :flushed:

2 likes

Jeuj ik ben hier stiekem best blij om :grin:ik zie ook Merts gebreken hoor maar ik blijf zeggen dat er meer in hem zit dan wij zien. Qua gevoel, fatsoen, oprechtheid, dat soort dingen, als je dat vergelijkt met bijv Giuliano.

1 like

Haha oh nou zo positief zie ik hem verder niet oeps. Maar begrijp zijn boosheid wel. Vind hem en Joan verder ook niks haha. Maar dat heb ik eigenlijk bij ze allemaal haha. Vind alleen Feline en Elish wel leuk.

2 likes

Het lijkt alsof meer mensen van Remco’s verhaal afwisten
 ik vind die reacties van de mede islanders echt veel te mild. Ik zou woest zijn geweest. Hallooo, hij heeft je 6 weken lang voor de gek gehouden!!!

Wat een neppe zooi joh. Ook de reacties van Imen en Remco. Het leek net alsof ze al vantevoren wisten dat dit die avond zou gaan gebeuren.

1 like

:joy:ik was het weer even vergeten, die verschrikkelijke “het gaat erom” uitspraken :see_no_evil:

12 likes

Ik hoop voor ze dat ze professionele hulp krijgen want het gaat echt los op social media

4 likes

Wel grappig, het viel me al langer op dat Remco niet oprecht was en ik postte hier ook een aantal weken terug dat hij een vriendin zou hebben. IntuĂŻtie klopt dus wel, vond zijn gedrag echt opvallend.
Daarnaast vond ik de reactie van Feline en Guiliano, Gianni en Matti wel héél gelaten. 6 week voorgelogen en dan een wat lauwe reactie.
Kan bijna niet anders dan dat Feline het wist.

Mert die als enige man naar Imen ging en Remco ook confronteerde. HALLO je huisgenootje/ vriendin wordt voorgelegen en die mannen zeggen alleen maar jaa kut voor je man. Had het zĂł met Imen te doen, ze had al vertrouwensproblemen en nu deze klap. Vond ook dat Remco nogal kil reageerde, geen oprechte excuses naar Imen toe , of naar de productie of de islanders. Vond dat Holly ook de juiste vragen stelde, en hem even goed aanpakte.
Oh en idd wat iemand hierboven zei: " achja vrouwen die verliefd zijn he!" walgelijk!!!

Oh iemand op insta zegt: " if 2020 was a person"

16 likes

Wat erg dat iedereen zo “koeltjes” reageert, op Joan en Mert na. Wtf hij liegt 6 weken lang tegen iedereen en dan zeggen mensen “hij heeft het niet zo slim aangepakt” you think???!?? Dat de ouders van Remco zeiden “het ziet er leuk uit op televisie” en “leuke vertoning” krijgt nu ook een hele andere lading.

Vond trouwens de reactie van Remco ook best ingestudeerd overkomen? Maar hij zal er vast ook flink op geoefend hebben.

Oja en vond die Jaimy ook weer irritant haha zo huilen toen bleek dat zij naar de finale mochten :rolleyes: vind haar ook een beetje gemaakt overkomen

7 likes

:joy: :joy:

5 likes

Er is nog een aftertalk met Remco en Imen. Ik ga heel lekker op de kritische vragen van Rijk

7 likes

O wow hij gooit Imen weer voor de bus :frowning:

1 like

Om in Imen termen te blijven; OH MY GOD. Ik had dit even niet zien aankomen, dat Imen het wist. Al vond ik dr reactie in het voorstukje al zo kalm. Maar dat ze alsnog voor hem is blijven gaan verbaast me niks. Zij is zó smoorverliefd op hem en hij heeft haar weer hoop gegeven door de dingen die hij bv tijdens de date zei. Geloof ook wel dat ze dacht dat er een kans in zat dat ze buiten de villa nog met hem verder kon gaan ipv dat andere meisje. Verklaard ook wel dat stukje over haar angst voor dr toekomst en haar uitspraken daarbij over ‘hoop ik’, alsin dat ze er niet veel vertrouwen in had op dat moment. En die opmerkingen daarna. Dude!! Ook wat iemand hier al zei over die opmerking met z’n familie en vrienden. Imen lijkt hem gewoon niks te boeien. En dan durft ie ook nog te vragen wat hierna? Wat denk je zelf. Al ben ik wel bang dat als blijkt dat die andere meid hem ook niet meer moet en hij met hangende pootjes naar Imen toegaat, zij daar wel over na gaat denken. Hoop zo van niet. Dit meisje is hier weer zo door beschadigd :broken_heart:

Zo inderdaad! (maar ik ga sowieso lekker op Rijk :drooling_face:).
Hij stelt echt alle vragen die wij ook hebben.
Ik kan de antwoorden eigenlijk echt niet geloven, het is echt te bizar voor woorden. Hij is opgelucht.
En al die mooie beelden van hen samen, allemaal nep. En hoe denkt hij dat die meid in Nederland hem nog wil???

1 like

Remco is de mol

18 likes

En inderdaad Imen met haar depressie verleden
 :cry:dit kan toch gewoon echt niet. Ik ben echt verdrietig voor haar.

\Hij maakt het echt alleen maar erger lol.

En dat hij dan ook nog durft te zeggen dat hij tijdens de eliminatie van Koen & Naomi de vraag aan Imen heeft gesteld of ze samen zouden vertrekken en dat zijn toen antwoordde met een nee. Echt hij maakt het alleen maar erger voor zichzelf dan het al is? En nog even ‘subtiel’ proberen toe te voegen dat Imen naïef is. Gast, je bent gewoon een zak en ik hoop dat je chick in Nederland ook denkt: fuck you en zoek het uit.
Echt een klap van de surfplank gehad die gozer, ga lekker surfen ofzo.

12 likes