Love Island (Deel 1)

Volgens mij werd er gevraagd wie er rookte en toen had ze Fabienne haar naam genoemd

Heb net een stukje van Fabiënne haar live gezien (in fadims beautyspace) en Imen had verteld dat Fabiënne rookte en dat vond fabiënne niet leuk. Verder niet veel van meegekregen. Imen heb ik ook een paar keer live zien komen daar.

M’n vriend kent Floor (een beetje) en die zegt dat iemand anders haar vriend is.

1 like

Ik hou echt van Siannise en Luke van Love Island UK, so emotional die hereniging na casa amor :sob::sob::sob::sob::sob:

6 likes

Verliefdheid spat af van je scherm he. Heel bijzonder, zie je niet vaak meer op tv. Ik was toen ook helemaal verliefd haha

3 likes

Jaaaa precies, zo vaak nog terug gekeken. En bij NL was m’n hoofd echt alleen dit :roll_eyes:

1 like

Jaaa hetzelfde bij Molly Mae en Tommy. Dat was echt mijn favo seizoen :hugs:

4 likes

Ahhh menn ik vond hun zo’n vreselijk koppel, ook niet te vergelijken met Siannise en Luke :stuck_out_tongue:

Dani en Jack daarentegen, daar spatte de liefde ook echt vanaf. Maar die zijn dan al wel weer uit elkaar helaas

Niks overtreft de bromance van Luke en Luke. Zij zijn mijn favoriete koppel :joy:

5 likes

Ahh Anna en Josh van Love Island Australia zijn ook uit elkaar

Crazy ook hoe social media dan een totaal ander beeld van je relatie geeft… Dat ze 2 weken geleden nog een foto van hun samen met plaatst met dingen als ‘love you en the fun we have’ en zo :sweat_smile:

3 likes

Iemand al de eerste vlog van Joan en Mert gezien? Vind het echt ongemakkelijk hoe klef zij zijn haha, voelt te intiem ofzo om zo mee te kijken naar hun prille liefde

Ja ik heb het halverwege afgezet want ik vond het ook te cringe. Ongemakkelijk omdat ze voor het eerst vloggen, voor het eerst bij elkaar thuis zijn, en gewoon geen leuke humor of interessante dingen te vermelden…

3 likes

Eerste aflevering USA S2 staat op Videoland!

7 likes

Is de Amerikaanse versie leuk? Want vind de Nederlandse echt heel saai maar de UK versie geweldig haha.

Ja, ik heb precies hetzelfde lijstje als @Calypso !

1 like

Dit seizoen schijnt wel leuk te zijn!

Eerst dacht ik dat Mackenzie wel leuk was maar ze is zo’n aansteller. Echt m’n bec nu

James en Moira zijn leuk

2 likes

Haha ja zij is ook echt mijn bec. En als ze praat lijkt het net alsof alleen haar onderlip beweegt, alsof het een buikspreekpop is :frowning_face:

2 likes

Ja wow ik wilde ook net komen klagen over James. Word helemaal nerveus en geïrriteerd van hem. Ook hoe hij zo geforceerd vrolijk doet als die nieuwe mannen komen, doe gewoon chillllll
Edit: ik ben nog maar op de helft maar ik vind wel dat iedereen goed op James reageert en zegt van joh doe gewoon rustig aan ipv dat ze met hem meepraten want dat gebeurt ook vaak.

3 likes