Love Island (Deel 1)

Die Remco is echt niet goed joh, wat een eikel. En arme Imen, die wil hem nu eigenlijk nog steeds. Hoop echt dat ze gaat zien hoe leuk ze is en dat ze nooit zo’n halfbakken vent nodig heeft die dr alleen maar aan het lijntje houdt en die dr dan ook nog eens afvalt.

2 likes

Jahoor wat nep komt dit over

3 likes

Ik denk dat hij en Lisa echt wel een stelletje zijn of worden, zo leuk!
Waarom heb ik in de villa niet gezien dat ze goed matchen? En zij zelf ook niet, maar soms loopt dat zo.
Aah ik hoop het echt, gun het ze allebei.

14 likes

Hoe kut Remco ook was/is, vanaf begin af aan is ze naïef geweest tegenover hem. Hij gaf haar nooit bevestiging en zij maar zeggen dat ze van hem houdt.

6 likes

Ik snap gewoon niet dat je (Imen) het dan weet, jezelf in de spiegel kan blijven aankijken wetende dat andere potentiële koppels naar huis gaan omdat jij te naïef bent toe te geven dat het met Remco niet gaat werken. I JUST CAN’T. Voor Remco heb ik even geen woorden op het moment want niks dekt de lading :unamused:

Nee want in love check up wordt ook gezegd dat Imen dit al wist toen Koen en Naomi naar huis gingen. Zij wist meer dan alleen “hij heeft gedate voor vertrek”, ze wist dat hij meer voelde voor dat meisje thuis en dat hij daar de voorkeur voor had. Ze heeft zelfs gezegd in de hide-away dat ze van hem hield, terwijl ze dit hele verhaal al wist en Remco onder druk (werd ook in dit topic gezegd) ik hou van jou terug gezegd. Desondanks is dit haar ook overkomen, ik snap dat je graag wilt dat het wél werkt… de hele situatie is gewoon stom, ze hadden er gewoon meteen uit moeten stappen.

1 like

Ja maar ook pas een week van te voren he? Het is niet zo dat ze dit al vanaf het begin heeft geweten. En zoals Imen gister ook zei bij de herkoppeling: ze wist dus niet dat zij alleen voor in de villa was. Dat weet ze ook pas vanaf het moment dat wij het zagen op TV.

3 likes

Maar Imen is hier toch tegen wil en dank in meegesleept door Remco? Ze is door hem in deze positie gebracht en ik vind dan dat je van haar dan niet mag verwachten dat ze dan altijd daarin de meest verstandige keuzes maakt. Ze was verliefd, hoopte dat hij toch wat voor haar zou gaan voelen. En dat werd versterkt door wat hij in die brief in de hide away had geschreven (ondanks dat hij al had verteld dat hij verliefd is op een ander).

Edit: oeps, ik zie nu dat ik niet de enige ben die op je reageert! Kan me voorstellen dat het nu wat veel overkomt door alle reacties.

6 likes

@Eddie @macaron
Haha geeft niet, zolang we respect hebben voor elkaars mening is het prima toch?

Ik snap jullie stuk voor stuk goed, het is niet dat ik team Remco ben, bij lange na niet. Misschien zeg ik dit zo omdat ik het me voor mezelf niet kan voorstellen om zo ver te gaan voor iemand die niet datzelfde terug geeft. We weten allemaal ook niet wat er precies gebeurd is, ik hoop vooral dat het voor Imen niet teveel schade berokkent. En zoals @Eddie zegt, het siert haar enorm dat ze zo ver voor iemand gaat, maar dat gaat nu wel ten koste van haarzelf :frowning:

2 likes

Zijn alle vrouwen ook niet net wat ouder dan de mannen? Alleen Guiliano is 25+ (27 dacht ik)? Weet niet zeker hoor.

@Stofdoek Ik denk dat het ook best wel veel is voor iemand zo ineens denk ik. Kom je uit een depressie na een gebroken hart en dan denk je: nieuw avontuur!! En dan ineens dit. En dan een week van tevoren krijg je dit op je bordje. Lijkt me echt een mindfuck ook gewoon. Ik heb zelf ook wel eens in zo’n situatie gezeten toen mijn ex vreemdging en ik dacht: ik kan dit nog redden! En dan wanhopige pogingen doen en hopen dat hij nog van gedachten zou veranderen. Liefde is soms (of heel vaak) zo gecompliceerd en zo breekbaar.

Wow, vervelend dat je dat mee hebt moeten maken… Ik hoop dat je er goed uit bent gekomen! Wat betreft Imen, dat denk ik ook. Betrap mezelf er ook op dat het makkelijk oordelen is vanaf de bank, leer voor de volgende keer om proberen wat minder snel te oordelen.

Ah nee he. Hoe onduidelijk is Remco wel niet geweest naar Imen dat ze zoveel hoop bleef houden? En dat houden-van moment in de hideaway was dus toen ze het al wist? En hun date dat hij helemaal aan het vertellen was op welke dagen hij haar kon opzoeken, dat was ook nep?

Hebben ze dit ook verborgen moeten houden van de productie? Je zou bijna denken van wel! Hoe kan Imen mee gaan in zijn spelletje wetende dat hij verliefd is op een ander en dat dit een week (al dan niet langer, ik ben de timeline helemaal kwijt) verborgen is gehouden voor de kijkers? Ik snap er echt niks van.

1 like

De comments staan weer aan bij remco, heftig allemaal. Hopelijk gaat het ondanks alles met beiden wel goed, niet niks om zo half Nederland over je heen te krijgen. Nu snap ik ook waarom Imen zei dat ze bang was, en zelfs Remco ook zei dat hij best bang was voor wat er komen zou buiten de villa.

1 like

Vanavond is aftersun ipv morgen!

1 like

Nohhhh :unamused:

Godverkut arme Imen. Die had ik niet zien aankomen. Het gedeelte dat Remco reeds een andere vriendin had op zich wel, maar dat hij alles zo openlijk ging toegeven niet.
Ik heb zo met haar te doen en snap haar ondanks haar naïviteit wel. Haar valt niets te verwijten imo.

Ik weet bijna zeker dat Mert en Joan gaan winnen en ik vind het drie keer niks. Zij hebben geen toekomst en Mert stelt bizarre eisen.

Hier ben ik dus wel van overtuigd. Mijn gevoel zegt dat maar misschien zit ik er helemaal naast. We gaan het zien. Als het hierom stuk loopt met Joan is dat in ieder geval een grote les voor hem.

1 like

Mijn voorspelling voor vanavond:
1 Mert & Joan
2 Gianni & Eilish