Love Island (Deel 1)

Ik vind Rosa echt leuk! Ben alleen bang dat ze er niet lang in blijft :frowning_face:

En Job zou echt zo een verloren Roelvink broertje kunnen zijn haha.

9 likes

Ja ik vind haar ook leuk.

En vond het stom dat niemand haar koos. En ook die Ali in z’n voorstuk ‘Ik val op blonde meiden met blauwe ogen’. Rosa dus. Vervolgens kiest 'ie Yasmin met haar bruine haar. En zij lijkt idd op Lotte, dus nu al m’n bec.

6 likes

Ja heel stom dat niemand haar kiest, bevestigd maar weer hoe mannen naar vrouwen kijken.

14 likes

Oh ja ik vond Yasmin ook al vervelend, vooral in dat laatste stukje net met Minn op de bank. Ze praat zo irritant
Ik vind Rosa en Rowenna leuk en Jim. Van die nieuwe meiden vind ik het haar van Carlyn zo intens, valt vreemd/zwaar over dr ogen.
Ik heb echt helemaal niks met Job, die vindt zichzelf veel te lekker en incasseert veel te graag complimenten

2 likes

Ja Yasmin lijkt zich net als Lotte een beetje als main character te gaan profileren

Die Job (?) lijkt wel het jongere broertje van Giuliano haha

3 likes

Het is wel echt duidelijk wie er deze week vervangen worden🙄But they tried…

1 like

Ik zou echt voor geen enkele man naar voren stappen :joy: weinig inhoud allemaal en zo ijdel haha. Vreselijk.

7 likes

Ja, grote kans dat Nina en Rosa worden vervangen door die nieuwe meiden. Surprise surprise.

3 likes

Spoiler aflevering 2

Haha, wauw! Dat met Ali is echt in scene gezet. 2e dag en die meid heeft al geschreven naar RTL? :o_o:

3 likes

Jim doet me een beetje denken aan Kees van der Spek haha
Vind hem wel de leukste van de mannen!

4 likes

Oh wat heeft Job ‘t toch zwaar met z’n knapheid :roll_eyes:

En die nieuwe meiden zijn ook saai. Echt zo doorsnee ook, vooral die Brabander. Echt geen boeiende toevoeging aan de villa, vind ik

3 likes

Ik vind hem uberhaupt zo’n gezicht hebben die vaak voorkomt zeg maar. Echt zo’n typische mooiboy gezicht.

2 likes

Hij woont in onze stad dus misschien op een festival ofzo??

1 like

Ik vind alleen Rosa leuk, maar heb zo’n gevoel dat ze niet in een koppel komt en naar huis gaat… sad.

8 likes

Zo Job en Rowenna gingen er wel voor (dramaaa)

Vind Minn verder ook wel leuk naast Rosa.

Je kon na de eerste aflevering stemmen op je favoriet toch, ben benieuwd wat we daar nog van gaan merken
Misschien mag diegene als eerste kiezen bij herkoppeling! Deden ze wel eens bij UK, ik hoop het want ik heb gestemd op Rosa

Dat kapsel van Job is echt Jimmy Neutron

1 like

Ik vind Rosa ook leuk! En Nina ook wel. Door die eerste aflevering en het eerste moment dat de meiden en de jongens elkaar zagen , vond ik haar eerst een beetje arrogant over komen. Maar nu ze heeft uitgelegd waarom ze de jongens niet echt leuk vindt, kan ik haar wel echt begrijpen. Zal het leuk vinden als het nog wat meer blijkt te klikken tussen haar en die nieuwe jongen.

2 likes

Ik vraag me ook af of ze vooraf goed hebben gecast waar die jongens op vallen. Ze lijken allemaal op licht getint en maatje model te vallen.

1 like