Love Island (Deel 1)

Of op blond.

Maar niet Rosa

5 likes

Hahaha dat voorstukje van de afl van morgen is Yasmin aan 't janken omdat alle mannen haar willen :woozy_face: Echt LOTTE ja pff

16 likes

We hebben pas 2 afl gezien maar had het idee dat vorig seizoen iedereen al veel meer moeite deed om te praten met iedereen? Weet nog dat alle meiden ff momentjes gingen kletsen met alle jongens om ze te leren kennen. Nu kletst die Job niet eens met zijn koppel :sweat_smile:

1 like

Hahaha ja ik herken hem ook :sob: Tot nu toe heeft hij weinig inhoud laten zien

1 like

Zo ja die gesprekken ook aan het einde van de aflevering gisteren, eerst met Rowenna en daarna met Esmee. ZO sloom, hij kon amper volledige zinnen vormen, hij keek die meiden zowat niet aan
 kun je van de buitenkant nog zo aantrekkelijk zijn maar dat zijn toch afknappers.

11 likes

Maar hij heeft nog nooit een blauwtje gelopen hoor
 :roll_eyes:

Ja inderdaad! En waar heeft iedereen die enorme tan vandaan?

2 likes

Zonnebank!

Maar die zijn toch allemaal al heel lang gesloten? Of zal iedereen een spray tan hebben gehad (als dat ergens ivm corona mogelijk is)

De zonnebank hier laat vaste gasten via de achteringang naar binnen :woman_shrugging:t3:

3 likes

Hier in de omgeving ken ik meerdere die gewoon ‘stiekem’ openzijn. In principe mag je zonnebanken met doktersverklaring. Ik zonnebank zelf ook alweer een maand of 2
 :hugs:

Oh ik wist niet dat je ook speciale zonnebanken voor medische redenen had! Weer wat geleerd :smiley: Ik vind alles wat met de zon te maken heeft altijd een beetje eng (ik geef licht in de zon).

@Calypso Ja dat had ik ook bedacht, maar weet niet of dat zo gelijkmatig over het hele lichaam kan? Ook hier heb ik geen verstand van trouwens.

Ik zag op Instagram een opmerking staan dat Francesco wel wat wegheeft van Schmidt uit New Girl. Can’t unsee it. :sweat_smile:

4 likes

Hahah jezus die Yasmin, wat een aansteller ik zit gewoon hardop te lachen

Als dit haar al zulke stress oplevert, zou ik niet hebben gerijmd met een beroep als wedding planner

5 likes

Ja ik hoop ook Carlyn, zo saai zij
Ben wel erg benieuwd naar de uiteindelijke herkoppeling, het zal erg aan de volgorde van kiezen liggen denk ik

Jim en Nina zouden zo’n leuk koppel zijn! En Joey is zo lief :heart_eyes:

2 likes

Zou echt geen zin hebben als mijn verblijf zelf onzeker is om iemand te troosten die huilt dat iedereen haar wil :grimacing:

4 likes

Uhg ik irriteer me echt aan die Job en Morris🙄

1 like

Het zijn geen speciale zonnebanken, maar sommige mensen gaan goed op het uv licht. Bijv mensen met depressies & huidaandoeningen. Ik ga overigens zonder doktersverklaring.

1 like

Nou ik vind die Francesco ook niet echt een aanwinst voor de villa

5 likes

Ja inderdaad, echt stom dat er altijd eerst een vrouw uit gaat

Omdat er meer vrouwen in zitten op dit moment, dus als de mannen kiezen dan blijft er één vrouw over en die kan dan mooi dr koffers pakken :upside_down_face: