Die Yasmin vind ik heel vermoeiend, ze praat met zoveel geluid en op een hele overdreven manier, ook allemaal bijgeluiden enzo, en ze zegt ook niet echt ‘iets’. Ik hoor gewoon niet wat ze zegt ook alles lijd af.
Aah vind het zo sneu voor Rosa. Ik ben echt bang dat ze idd snel in de friendzone wordt gedumpt omdat ze ‘wat voller is’ (wat ik haat om te zeggen want ze heeft een hartstikke ‘normaal’ en mooi lichaam). Urgh!!
Iedere keer als ik Job zie moet ik aan Rick denken van Prince Charming, alleen dan ziet Job er gladder uit
Vind het zo sneu en vind het van die jongens ook wel typisch, ze hebben haar O zo hoog zitten en ze is zogenaamd goed zoals ze is: maar niemand geeft haar überhaupt een kans. Ze zeggen het alleen om haar beter over zichzelf te laten voelen
Jaa! En ze lijkt me ook echt wel lief en persoonlijk vind ik innerlijk belangrijker dan uiterlijk, maar iedereen weet dat het daar vooral om uiterlijk gaat en als je er dan ‘anders’ uit ziet dan de andere deelnemers val je gewoon buiten de boot. Echt rot, vind ik. Kan me voorstellen dat je daar echt onzeker van wordt en ook als (jonge) kijker. Ik ben nu op een leeftijd dat ik het wel kan relativeren en ik heb een vriend die mij prachtig vind, ook al heb ik geen ‘perfect’ lichaam. Maar kan mij voorstellen dat als je als 16 jarige dit kijkt dat je kan denken; zie je wel, je moet maat 32 hebben, anders willen ze je niet
Precies!! Heel fijn dat love island iets meer diversiteit heeft ingebracht bij het selecteren van de dames, maar ze kijken daarbij niet naar de voorkeur van de mannen waardoor die diversiteit alleen tegen kan werken dan. Idee is goed, uitvoering wat minder
Zo wat een kut herkoppeling
Ik dacht bij zowel Morris als Ali dat ze Rosa zouden kiezen maar neeeee joh stel je voor!!
Wat een vaag verhaal rondom Rowenna en Morris ook, alsof er rond hun + Job van alles speelde wat we niet hebben meegekregen? Begreep het niet helemaal
Ik vind situatie ook vreemd dat dit is wat Rosa “krijgt” mbt favoriete islander; wat had ze dan gekregen als ze gewoon was gekozen?
En hoe wordt bepaald wat het minst favoriete koppel is, heb ik een stemronde gemist!? Want mijn stem zou gaan naar Job en Esmee, heerlijk dat die samen in een koppel zitten nu want vind beide irritant
Maar misschien mogen ze op elkaar stemmen
En weer hardop gelachen om Yasmin die zichzelf voor schut zet: ze werd vast zo boos op Francesco omdat ie niet meer haar als nummer 1 had. Toch een man minder die haar wilt!! Ken toch niet
Haha love jouw commentaar, helemaal mee eens ook
En toen Rowenna werd gekozen zei ze tegen Morris: ‘goh je liet me nog wel schrikken hoor!’, alsof ze al wist dat dit zo zou lopen. Echt raar
En waarschijnlijk wilde de productie ook niet dat Rosa naar huis ging haha, beter zo. Alleen jammer dat we nog met Karljn zitten opgescheept
Huh ik zie alleen maar t/m aflevering 3 op Videoland. Heeft iemand enig idee hoe ik de nieuwe afleveringen kan kijken? Ik kijk op tv
Ik was al helemaal fucking boos en in een “ik haat alle mannen” bui. Maar YES deze plot twist, ze is ook gewoon echt de leukste uit de villa.
Op de instapagina staat “iedere dag”.
Zo ik ging tijdens het kijken echt door een rollercoaster heb ook het idee dat we allemaal geheime bondjes niet mee hebben gekregen voor de herkoppeling.
Hopelijk zit er nu voor Rosa een gast te wachten die echt voor haar wil gaan
Ja volgens mij elke dag een aflevering maar dan op zondag (of zaterdag?) een soort weekoverzicht dus geen nieuwe aflevering
Wauw echt zowat de best mogelijke uitkomst uiteindelijk; Rosa mocht blijven en Carlyn naar huis
Ik vind het wel raar dat ze een bekende van Rosa erin stoppen, nota bene via zijn ex. Alsof het dan meteen ook een match zou zijn? Nina meteen vol er op pff geef Jim nou even een kans ofzo
Ik vind het een beetje een puinhoop in die villa, iedereen gaat van hot naar her en ik heb het idee dat ze onderling niet echt bij elkaar passen.
Morris ook die ineens interesse toont in Minn, en wtf die weddenschap die Job heeft omtrent het zoenen van Esmee. Ik zou zo boos zijn als ik daarachter kwam, kleuter.
En hoezo is Job na Rosa de meest populaire islander? Wat voor mensen kijken dit programma??! Alsof die vent nog meer veren in z’n reet nodig heeft
Maar dit met de laatste twee stellen is toch raar, dat zij toevallig alle vier met twee een stel zijn en toevallig allemaal de laagste stemmen hadden?
En wel karma voor Ali, als hij Rosa had gekozen had-ie wel kunnen blijven
Ik vond dit ook zo stom, niemand vroeg ook naar haar date??
Maar als ik het goed begrijp is de ex van Deniz een vriendin van Rosa? Dat lijkt me dan ook wel gek. Vind ze denk ik ook niet echt bij elkaar passen, jammer.
En ik vond Morris aan 't begin wel leuk alleen hij is nu zo dik met Job, vind het echt twee kleuters bij elkaar.
Job is goed bevriend met Eilish van het vorige seizoen, haar stories zullen ongetwijfeld mee helpen.
En hij heeft gewoon een knappe kop, althans, ik denk dat heel veel meiden hem heel knap vinden.
Ik vind hem wel een beetje trying to hard met z’n ik lees wel graag en mijn hobby’s zijn nieuwe dingen leren, talen enzo nja ik vind hem gewoon saai denk ik
Maar alles beter dan Job inderdaad, da’s gewoon echt een leeghoofd volgens mij (en niet eens knap, vind ik)
Lol zijn profieltekst
Feestbeest met ambities
Hoewel Job dus druk is met werken, is hij ook een echte praatjes- én feestmaker. Op partijtjes is hij vaak degene die het licht uit moet doen. Maar voor serieuze, diepere gesprekken loopt de alleskunner ook niet weg.
Heel diepgaand inderdaad