Love Island (Deel 1)

Wat zijn de ambities dan precies in deze omschrijving?
Mijn vriend irriteert zich enorm aan Job, wat ik me goed kan voorstellen.
Ik Morris persoonlijk helemaal niks, die tanden?
Voor de rest inderdaad niet echt een stel wat eruit springt of een goede match is voor mij. Maar zou zo leuk zijn als er wat mannen voor Rosa zouden gaan, vind dit nu een soort bevestiging van de maatschappij dat je indd maat 34 en sportief en knap moet zijn om leuk gevonden te worden ofzo? Hopelijk niet het statement wat ze wilden maken bij Love Island.

1 like

Er is gestemd op de favoriete islander en het koppel dat samen de minste stemmen had lag er uit. Zo legde Holly het ook uit.

Yasmin is die trut die vroeger ging opsommen welke jongens haar allemaal leuk vonden. Terwijl ze wist dat jij verliefd op 1 van die jongens uit die lijst was.
Meangirl vibes

Ik vind Rosa, Job, Morris en Minn leuk

10 likes

Hoe kun je Job leuk vinden?

1 like

Job en Morris gedragen zich als twee vijftienjarige pubers. Ze komen naar mijn mening niet over alsof ze echt opzoek zijn naar liefde.

1 like

Job en Morris komt zo geforceerd over🙄 Ik vind Jim echt te leuk voor Ming en ik hoop zo dat er een leuke dame voor hem binnen komt en ik geloof ook echt niet dat ze hem ineens leuk vind. Ze vindt Job leuk.

1 like

Ik zie wat berichten over Ali langskomen op zo’n insta roddelkanaal en ik denk dat de productie Ali heel bewust de minst populaire hebben gemaakt om gezeik met die ex te voorkomen (en niet weer zo’n Remco-situatie te krijgen). Denk dat heel bewust niets van hem is uitgezonden, ook bij alle opdrachten zijn zijn stukjes eruit gehaald. Geen wonder dat ie dan geen populaire islander is.

Eén v/d screenshots:

4 likes

Maar wie zegt dat dit waar is

Dat weet ik idd niet maar als ik terugdenk aan die afleveringen klopt het wel dat ze geen ene seconde van Ali hebben uitgezonden :joy:

1 like

Op Instagram is Esmee echt populair maar ik snap niet waarom. Echt zo’n saaie girl next door (misschien daarom juist) vind haar tot nu toe ook niet echt een boeiende toevoeging en ze praat irritant

1 like

Jaa ik denk het meeste zo’n typisch meisje dat veel jongere meisjes bewonderen ofzo? Denk sowieso dat de leeftijdscategorie van de stemmers wat lager ligt misschien?

Hhhahahaha omg die reacties toen Deniz zijn keuze maakte :joy: ongemakkeliiiijk

9 likes

Echt een lullige reactie van Min! Ik denk dat hij van de productie interesse moest tonen in Rosa.

Haha wat een overdreven reacties zeg. Ik snap dat het jammer is, maar Minn en Jim doen net alsof ze nu helemaal niet meer met elkaar kunnen praten. Het enige verschil is toch eigenlijk met wie je (tijdelijk) in een bed slaapt?

7 likes

Hoezo zitten ze daar ineens in winterkleding lol

2 likes

En ze waren een vriendschappelijk koppel zeiden ze vorige week 🥲

Ik had trouwens verwacht dat hij voor Nina zou gaan.

1 like

Ik vind Minn steeds minder leuk. Alsof ze dit totaal niet had zien aankomen. Ze komt ook niet oprecht over

Gun Jim een leukere meid

2 likes

Ik vond Minn eerst leuk, nu ook steeds minder. Inderdaad erg jammer die reactie, kinderachtig. Zij en Jim waren helemaal geen “steady koppel” (om hun woorden te gebruiken)

1 like

Ja maar ze zei ook dat als hij haar zou kiezen ze dat wel leuk zou vinden maar ze is idd ook met Jim

Maar vond haar reactie gewoon overdreven en onaardig. Als ‘t andersom zou zijn, dus een meisje kiest een jongen en die jongen gaat dan helemaal boos/verdrietig kijken, handen voor gezicht enzo dan zou dat ook gewoon niet ok zijn maarja

2 likes

Ik snap ff iets niet, aan t begin van t programma kreeg Joey een berichtje dat iemand hem (en de rest van de Islanders) wilde ontmoeten op het balkon? En toen kwam die Italiaan met zijn jurk ineens tussendoor.
Maar nu ik dit typ/lees valt het kwartje trouwens al, maar was het een nep bericht dan?