Love Island (Deel 1)

Ja dat was de grap. Dat Fransesco die meid is die de jongens wil ontmoeten ha ha

1 like

Ben ik de enige die Esmee op Audrina Patridge vindt lijken? :thinking: vraag me al de hele tijd af aan wie ze me doet denken en ineens viel het me in haha

Heb het gevoel dat Minn alleen met Jim wil blijven om haar plekje te verzekeren :sweat_smile:

8 likes

dit klinkt echt lullig en misschien doordacht maar volgens mij dachten de producers van als balans van een plus size kandidaat moeten we een mannelijke kandidaat erbij doen die niet knap is (Jim), vind dat ook meteen laten zien hoe ze denken over plus size vrouwen terwijl Rosa een prachtige vrouw is

Huh maar of je iemand knap vindt is toch persoonlijk? Er zullen zat vrouwen zijn die hem wel knap vinden maar bv Job of Morris niet? Persoonlijk zou ik ook liever een Jim willen (ook al is het qua uiterlijk ook niet helemaal mijn type), die mij veel oprechter lijkt dan een Job die iemand zoent omdat ie een weddenschap heeft…

8 likes

Ik zou ook voor Jim gaan. Ookal ben ik geen fan van zijn wilde haarstijl. Bij binnenkomst in de villa zat het beter.

6 likes

ja dat wel maar ik vind hem nou niet echt een love island type die ze normaal casten (al ben ik alleen bekend met de Engelse, dus kan het fout hebben) en qua innerlijk is hij sowieso beter dan job :nauseated_face: maar weet niet, heb gewoon het gevoel dat ze een minder instagram type hebben gekozen om te compenseren dat ze een plus size dame in dit seizoen hebben

misschien had ik niet het woord knap moeten kiezen maar eerder het typische love island type

2 likes

Ojee de baasjes voelen zich bedreigd

2 likes

Ik vind Jim juist veel aantrekkelijker dan die popi jopi’s :upside_down_face:

13 likes

Job praat echt zonder pauzes in zijn zinnen, wat een geratel.

1 like

Haha ja bij dat stukje waarin hij met die nieuwe aan het praten was dacht ik in eerste instantie dat het versneld werd afgespeeld haha. Hij ratelde maar door.

1 like

Ik vind Jim echt de leukste daar! Volgens mij vindt hij Ming ook niet zo heel leuk en eindigt hij nog met Rosa!! Morris gast sowieso voor die Sara. We missen wel wat hoor want nu wil Yasmin die nieuwe, terwijl ze in haar vorige shot een zoen met Joey aan het plannen was.

2 likes

Ik snap er niks van. Ik wil het nieuwe seizoen kijken maar het staat gewoon niet op Videoland bij mij?! Ik kan alleen seizoen 1 en 2 vinden??

Het is ook seizoen 2

6 likes

Zijn er niet twee verschillende, dus een met zowel BE als NL en een met alleen NL? Want het is seizoen 2 van NL

1 like

Ja klopt, ik dacht dat dit seizoen 3 zou moeten zijn maar het is dus idd gewoon seizoen 2 van NL.

1 like

Ik vind die Yasmin echt cringe.

3 likes

En Rosa doet me telkens denken aan:

4 likes

Dat haar van Donny vind ik wel jammer. Dit was leuker (dit is gewoon dezelfde man :sob:):

En Rowena zegt dat ze hoopt dat de fysieke aantrekkingskracht met Morris nog komt, maar zoiets moet er eigenlijk wel inmiddels zijn toch…

13 likes

En morris en job zijn echt de nieuwe mac en luca :woozy_face:

6 likes

Heb ook echt het idee dat zij er direct vanuit gaat dat die mannen net zo geinteresseerd zijn in haar. Dat gezicht van d’r toen ze hoorde dat hij op date mocht en dat gezicht toen bleek dat zij niet degene was die meemocht.

Edit; hoe verder ik kijk, hoe meer ik denk gadver. Ik geloof ook echt niet dat ze dit uit zichzelf had gezegd en ze doet zich nu heel erg voor als het slachtoffer terwijl ze gewoon super lullig is geweest.

4 likes