Love Island (Deel 1)

Vind het net iets to much die lippen van Rosa, haar lippen krullen helemaal om van de fillers?

1 like

Ja maar Yasmin kent een strandjeee op ibizaaa dat niemand kent en omg hij kent die ook dus ze hebben echt raakvlakken

Vind haar zo irritant :joy:

19 likes

Ze is ook zo’n gevoelsmens en vindt het zo moooooi hoe Joey zich naar haar open stelt

Ja zo mooi dat je dit achter z’n rug om flikt, prachtig :nauseated_face: 100% dat zij dit nooit uit zichzelf tegen hem had gezegd.
Ze zat er ook zo ongeĆÆnteresseerd bij toen Rowenna het over die date had, een hele lelijke houding vind ik dat

Ik vond Esmee en Job best lullig over Morris terwijl hij er gewoon bij zat nota bene?
Maar ik vind alles wat die 2 doen irritant, echt jammer dat ze het enige ā€œsterkeā€ koppel zijn want daarmee stijgen ze vast in populariteit

Ik zag trouwens dat Donny de ex is van Natasja die ooit meedeed aan Temptation Island

https://www.instagram.com/p/CEezmV8jrzH/?utm_medium=copy_link

Yasmin is echt een schijnheilige chick. :nauseated_face: Dat zielige gedoe toen joey haar confronteerde. En die overdreven blije smoel steeds. Bah. Vind esmee en job wel cute samen! En vind rowena ook leuk en lief.

7 likes

Throwback naar hoe Yasmin reageerde toen Francesco uit het niets naar haar toekwam om te zeggen dat ie haar leuk vond en nu doet ze het zelf?

Je kan merken dat ze gewend is dat de jongens voor haar in de rij staan. Ze heeft geen benul hoe het is om aan de andere kant te staan

2 likes

Yasmin haar Instagram is verdwenen. Waarschijnlijk krijgt ze niet zulke positieve berichten.

Haha nadat Donny en Rowenna terug kwamen van die date stond hij in de slaapkamer tr vertellen: Ja en toen moesten we d…. Gingen we dansen!! :joy:

14 likes

Haha dit viel mij ook op

Ik vind ze trouwens wel leuk samen fuck Yasmin

1 like

Die Donny is trouwens de ex van Natasja, en dat is weer een TI verleidster van een paar jaar geleden. Die zat toen nog met die Jefferson te bekken in het zwembad nadat Lize met Ken geslapen had.

Jaa die dans was mega ingestudeerd, leek of ze er al een uurtje op hadden geoefend samen. Benieuwd naar dat nieuwe meisje, vond t wel opvallen dat ze hoogblond is met zwarte wenkbrauwen? En hoe dat met Yasmin verder ontwikkeld.

Zo hey, dit is lang geleden! Deze herinnering moest ik even uit de diepste krochten van m’n brein halen :rofl:

2 likes

Nina stelde zich ook zo aan met die slagroom in haar gezicht. Jezus je krijgt geen emmer stront in je bakkes. En die wimpers, of beter gezegd borstels kun je wel weer opnieuw opplakken.

7 likes

Job komt zo leeghoofdig over. Hij kan geen zin formuleren zonder ā€˜jeweetwel’ ā€˜man’ etc. te zeggen en wat hij zegt… is niks.

Yasmin probeert heel erg hard relevant te zijn en blijven, terwijl ze dat niet is.

8 likes

Haha ja precies, maar dat soort lege woorden zeggen die realityshow-deelnemers altijd veel te vaak. Net als ā€œsnap je??ā€ dat achter elke zin geplakt wordt. Ik ken niemand in mijn omgeving die dit zegt maar in programma’s als EOTB/Tempta/Love Island is dat echt het stopwoord van 2020/2021 onder twintigers.

2 likes

Ja vorig seizoen hebben ze dacht ik nog een compilatie gemaakt hoevaak die jongens elkaar bro noemden.

1 like

Vind Yasmin echt shady zoals ze het zelf noemt. En maar huilen omdat ze er (terecht) over wordt aangesproken.

7 likes

De enige chille vind ik nog steeds Jim. Rosa vind ik ook niet zo meer, die lulde ook gewoon zo nikszeggend met Francisco mee tijdens hun 1 op 1

6 likes

Man man wat een toneelstukšŸ˜‚

Yasmin is zooo gemaakt, echt irritant om naar te kijken met al d’r maniertjes.

6 likes