Haha ik ging daar wel eens een soort van mee om met uitgaan. Toen had ie dat knotje nog niet, vond ik beter. @Xiomara die zijn toch van nl/be? Van dat seizoen heb ik maar 2 afleveringen van gezien.
Woahhh zo snel, yessss.
Yes hopelijk komt er nu wat meer actie. Het is nu soms zoooo saai
Voor de echte actie hoop ik toch wel dat job en esmee ook uit elkaar gaanâŠ
hahah die hunger games muziek onder het afscheid doet 't 'm altijd
dat jim Sarah koos na een dag zag ik echt niet aankomen
ik was zo blij toen zij en Chris gingen daten want dat was het koppel die ik bij elkaar wou in love island
wel jammer dat het niks is geworden
Beetje vroeg om te zeggen maar ik zie jim en sarah nog wel ver komen. Volgens mij is jim iig echt sarahs type. Dat moment dat ze aan job zei van je bent echt zo niet mn type, en dat ie meer een ken was en esmee er nog ff bij zei van âja niet echt mannelijkâ haha 
Ali en carlyn schijnen te daten.
Bij het herkoppelen gister was t volgens mij Harry Potter muziek 
Het is 20:08 en het staat er nog niet op 
Ik vind die Deniz heeeeeelemaal niks
Ik krijg bij Sarah zowat het gevoel dat zij de eerste dagen vanuit Nederland heeft gezien en weet van de populariteit van Jim en er daarom zo vol voor gaat
Ik vind het allemaal een beetje too much? Kan me niet voorstellen dat je zo snel helemaal hotel de botel bent van iemand
Verder echt ZIN in casa amor want jeetje wat is het saai verder zeg
Ja deze aflevering was zo boringâŠ
Ok what the hell, ik heb als enige voor zover ik weet het ww van videoland. Krijg ik een melding, oeps we konden de video niet afspelen, er kijken nu teveel mensen een video met dit account. Wtf is dit.
Vanavond was inderdaad saai, zin in Casa Amor morgen.
En tuurlijk waren alle jongens die Yasmin eerder heeft gehad jaloers, ze âwas niet anders gewendâ 
Hoe kan het nou dat die Nederlandse versies vaak zo saai zijn maar die van de UK niet/minder? Ik zag in ieder geval dat daar een nieuw seizoen start op 28 juni 
Sarah lijkt wel zowat verliefd?! En haha wat sander lantinga zei, ja want ze wilt over 2 weken kinderen!

Haha ja daar meost ik ook om lachen, ook dat stemmetje erbij. Ik was trouwens verbaasd dat die kleding allemaal leek te passen, ook de rokjes enzo?? Dat ik echt ff dacht dat ze speciaal kleding vd crew hadden gekregen. Bijv vooral dat wat job aan had.
Ik ben wel benieuwd of Yasmin al een beetje voorbereid wordt daar op alle haat die ze krijgt. Lijkt me echt heel heftig als je dan nietsvermoedend thuiskomt en dat je instagram verwijderd is door de hoeveelheid nare comments en dat heel internet volstaat met haatberichten.