Love Island (Deel 1)

Hahaha :clown_face: Yasmin :clown_face: hahaha

1 like

Jezus wat een stom kind zeg. Zo nep allemaal, met haar krokodillentranen.

Wanneer komt die nieuwe blonde meid nou?

1 like

🤷

Ik vind Morris veel leuker dan Job, stom dat hij weggaat.

Het zijn volgensmij wimper extensions, die kan je niet opnieuw opplakken haha. Als je ook gaat boenen kunnen ze eruit vallen

Nee het zag er bij die spiegels eruit dat ze het weer opplaktte.

Huh, maar ze wordt steeds wakker met wimpers en gaat er ook steeds weer mee slapen

Bah wat ik vind ik yasmin vervelend. Ook dat ze zegt, ik moet nu meer mn latina kant laten zien en dan met een boze kop. Dat vind ik echt zo raar. Jezus, ik zat dit zelf te kijken met een vol latino vriend. Waarom moet dat weer zo. En ehw ze zit zooo erg in onze allergie.

@Natiui zal morgen proberen het stukje te vinden.

1 like

Ik hoop trouwens dat donny en rowenna wel wat wordt. We kijken het nu pas terug met veel wijn. :clown_face: en jim is ook schattig en echt een goede jongen.

Ik vind Esmee en Job echt saaiiiii, hoop niet dat ze gaan winnen maar dat zie ik nog wel gebeuren eigenlijk.

5 likes

Ja daar ben ik ook bang voor, ze hebben veel fans ook online

Ik hoop dat Casa Amor alles verpest :smiling_imp:

7 likes

Ik hoop nog steeds dat Jim en Rosa een koppel worden. Volgens mij kiezen Jim en Minn elkaar alleen maar om in de villa te blijven.

5 likes

Maar hoezo hoop je dat? Zij vinden elkaar toch niet leuk

Rosa heeft wel een klik met Jim.

Vriendschappelijk toch? Ze zei dat er niemand voor haar tussen zit in de villa

Vind het stom dat iedereen dan zo gaat forceren

1 like

Ze lijken me een leuk koppel en denk dat zij de enige zijn die samen van Esmee en Job kunnen winnen :stuck_out_tongue:

Ja dat denk ik ook, net als vorig jaar met Joan en Mert, zo saaiiiiiii.

Ik hoop dat Francesco snel naar huis moet, vind hem zo irritant

2 likes

Ik vind Francesco vooral zielig. Volgens mij is is het deels wel een beetje die taalbarriĆØre. Lijkt me gewoon zo lastig dat je je soms niet helemaal goed kunt uitdrukken als je iemand probeert te leren kennen. Maar ook dat die Nederlandse meiden gruwelen van zijn smoov Italiaanse versierskills. Ik zou dat ook echt niet trekken hoor

12 likes

Rosa heeft aangegeven wel interesse te hebben. Lijkt mij een leuker koppel dan met Minn, maar vind haar sowieso heel saai?

1 like