Ik kan me trouwens echt niet voorstellen hoe kut Yasmin straks die villa uit moet komen, heel social media staat vol met haat richting haar. En als je daar zit heb je geen idee, zelf denkt ze wrs dat ze zich gewoon prima normaal gedraagt. Zelfs dat haar insta is gedeactiveerd Ik heb het idee dat dit eerdere seizoenen veel minder was (behalve tegen Remco maar die kon het wel een beeetje aan zien komen)
Dat was vorig jaar ook een beetje met Raphaella volgens mij. Tot de laatste aflevering waarin ze ineens heel volwassen reageerde. Al is Yasmin wel een tandje erger
Waarom is haar insta gedeactiveerd?
Ik denk vanwege de reacties. In het begin was ie nog wel actief
Francisco aan de paal hahaha
Lol moet Rosa nu nog zelf koken ook haha
Ahh haha Francesco die plazier zegt, te schattig.
Ik vond dat stukje met straattaal zo cringe, daar heb ik gewoon helemaal niks mee.
Eens maar vond t wel grappig dat Francesco dacht dat smikkelen straattaal is haha
Hahaha ja vertederend
Die voice-over is echt m’n mood, heerlijk ook die steken naar Yasmin
En wat is Minn een zeikerd geworden
Sander Lantinga, hij maakt het echt leuker haha!
Wow vind het bizar dat die bombshell pas 2 maanden single is hahaha
Is er vandaag een nieuwe of de recap?
Nieuwe, recap is op zondag
Ik vind sarah ook wel leuk. Alleen haar wenkbrauwen vind ik storend. en Francesco is zo ongemakkelijk. Hij past er totaal niet tussen, staat ie daar weer zo aan het zwembad terwijl ze er allemaal inspringen en hij neemt zichzelf echt mega serieus. Heb hem nog niet 1 keer echttt zien lachen. En Minn maakt het allemaal zo onnodig moeilijk voor haarzelf?? Ik hoop dat sarah voor joey kiest, doet ze waarschijnlijk niet maar die reactie van yasmin lijkt me echt goud waard.
ik denk dat ze dan de hele aflevering gaat janken en woedeaanvallen krijgt.
Hier joey met lang haar, wie weet was sarah dan wel voor hem gegaan
https://www.instagram.com/p/BrM8BSIFZb0/
Oh en deze foto van job en esmee, ik denk niet dat hij die zou plaatsen als ze niet meer samen zijn?
https://www.instagram.com/p/CPkcn60pSBy/?hl=nl
Ze zitten op love island nu, dus andere mensen (vrienden of familie) beheren nu de accounts van de islanders. Dus dit heeft job niet zelf geplaatst haha.
Het wordt nu opgenomen. Heeft maar een paar dagen vertraging.
Zooo slagveld wel. Maar wel goed denk ik anders blijft het een beetje saai