Ah nee de villa is zo veel minder leuk na vanavond ik vond Minn inmiddels wel beetje vervelend icm Jim, continu met r âstijgende lijnâ en âwe gaan het uitzoekenâ ja hallo je zit er inmiddels 2 weken
Ik heb gewoon mee zitten janken met Jim hoor, zo lief ook die jongen hij is sowieso mân favoriet
Ik had ook echt gehoopt dat er zou worden gestemd op Yasmin en Joey ipv zo basic op het âvriendschapskoppelâ ik snap het aan de ene kant wel want LOVE island maar de irritatie mbt Yasmin zit diep en ik vind ze ook oprecht niet matchen
Ik hoop echt dat het publiek binnenkort weer mag stemmen want Yasmin en Joey eindigen geheid onderaan doeeeii
Ik vind het echt jammer. 2 van de leukste mensen eruit
Aah ik vind het echt jammer dat dit koppel weg moet
So sad
Aawhw. Moet zeggen dat ik er niet rouwig om ben dat Frans naar huis is. En ik vind het ook wel goed dat er een aantal keer werd benoemd dat het love island is, dus ja het doel daar is wel om je liefde te vinden. Niet dat dit in de praktijk vaak blijkt te werken maargoed. Yasmin kan bij mij niks meer goed doen, joey is een prima gozer maar blijft gewoon bij dr om erin te blijven en ik denk vice versa want donny heeft volgens mij totaal geen interesse in haar. Ik heb ook heel sterk het gevoel dat deniz totaal geen interesse heeft in nina. Nou esmee en job spreekt voor zich, en waarschijnlijk een impopulaire mening maar ik vind ze wel leuk samen. Zon hi-ha-ho koppel die waarschijnlijk enorm gaan carnavallen enzo. Iig het matcht wel. Jim en sarah lijken me wel leuk samen en ik snap dat hij voor haar gekozen heeft want met minn ging het eigenlijk geen kant op. Dit was mn spreekbeurt.
Ik geloof Deniz dus ook niet zo. Denk dat dat komt door zijn smooth talk de hele tijd
Haha dacht dat ik de enige was maar sowieso meent hij niks van wat âie zegt. Zo geacteerd ook
Ik denk dat Fransesco en Rosa er wel beide waren om echt liefde te vinden en niet alleen om de volgers, denk dat de anderen er wel met als hoofddoel âvolgersâ zitten en het is stom dat die dan toevallig wel in een koppel zitten. Op Insta is ook echt veel commentaar erop omdat de productie dit natuurlijk zag aankomen en er niemand is gecast die in eerste instantie echt voor Rosa kwam. Ze willen blijkbaar allemaal iemand met maat 32, en dat is oke als zij dat willen want je kan niks forceren maar dan is er ondanks die zogenaamde diversiteit nog steeds slecht gecast als er niemand mee doet die wel direct voor iemand gaan die geen maat 32 heeft. Ik denk dat de poging om diversiteit te creeeren op basis van lichaamsbouw echt totaal is mislukt want dit bevestigd weer âdat jongens alleen iemand willen die zoân perfect figuur heeftâ. Jammer, want in de echte wereld is dit echt niet altijd zo, maar dat gaan veel jonge, onzekere meiden wel denken.
Ja en je ziet aan Nina dat ze helemaal wegzijmelt bij die woorden en het wel helemaal gelooft
Ik skip vanavond want ze gaan naar de hide away en Deniz is zo niet in to Nina. Deniz en Joey zullen met casa amore wel herkoppelen.
Laten we het hopen
Wat is Casa Amor ook alweer?
Ze worden voor twee dagen gescheiden en ontmoeten dan nieuwe singles.
Ik ben bang dat er geen casa amor komt want dat was met ât eerste NL-seizoen ook niet alleen met de Belgen samen was dat
Het beste deel uit Love Island, haha! Dan gaan de mannen en vrouwen in aparte villaâs en komen er bij beide nieuwe singles bij. Soort mini Temptation Island.
@Xiomara dat zou zo jammer zijn
Ik stem nooit, maar heb nu de app klaar staan voor als je op je minst favoriete koppel/persoon kan stemmen de haat is groot.
Zouden die Islanders op de een of andere manier psychische ondersteuning krijgen? Yasmin is ook absoluuut niet mijn favo islander maar de haat die zij online op bv Insta krijgt is wel echt groot. Lijkt me echt heftig als ze thuis komt en ze krijgt dat te zien/horen en gun zoveel haat op de persoon iemand ook niet. Remco had het vorig jaar natuurlijk ook en dat leek me ook heftig maar dat was nog op zân actie met een meid thuis en niet echt op de persoon zoals bij haar wel het geval is.
Hmm volgens mij niet. Lisa en Victoria gaven wel aan dat ze een superfijne crew hadden waar ze heel goed bij terecht konden als ze ergens mee zaten. Ik heb trouwens die haat op yasmins instagram niet gezien. Wat stond er onder andere dan? En casa amor lijkt me niet dat dat komt. Ik heb er ook nog nooit van gehoord, heb de nl/be versie niet gekeken. Maar bij love island uk heb ik ook nooit casa amor gezien?
Haha het is van Love Island UK. Dat maakt het programma juist zo leuk
Aah oké! Ik hoorde dat Yasmins Insta om die reden is verwijderd? Maar op de Insta van de LoveIsland zelf zie ik ook veel reacties met haat op haar. Kan best zijn dat ze inmiddels wat haat hebben verwijderd hoor, geen idee.