Love Island (Deel 1)

Oja wacht, ik kan me dat awkward moment herinneren dat shaughna daar stond en hij niet voor haar had gekozen. Over haat gesproken, die shaughna heeft toen zo’n enorme storm aan haat gekregen over haar benen. Echt absurd.

1 like

Zij is echt een van mijn favoriete UK deelnemers, love her.

5 likes

Bij het vorige seizoen van NL is er niet veel haat geweest toch?

Ik kijk ondertussen het vorige seizoen terug en ik vind die Thijs zooo sexy. Weet niet waarom, heb dat ook echt niet snel.

Ben je Raphaella en Fabiënne vergeten? :stuck_out_tongue:

4 likes

Jaaa mee eens! En Maura vond ik ook heel leuk.

5 likes

Zie veel reacties niet meer staan, dus denk dat ze flink aan het verwijderen zijn. Ik denk dat we wel moeten beseffen dat het voor ‘ons’ (ik post dat soort reacties ook niet, maar bedoel wij als kijkers) relatief milde reacties kunnen zijn, maar dat het voor diegene over wie het gaat wel echt heftig kan zijn. Persoon A plaatst 1 reactie en denkt ja het is maar 1 reactie, maar als er tig negatieve reacties komen op je karakter lijkt me dat wel echt heel heftig.

1 like

Haha ik ging daar wel eens een soort van mee om met uitgaan. Toen had ie dat knotje nog niet, vond ik beter. @Xiomara die zijn toch van nl/be? Van dat seizoen heb ik maar 2 afleveringen van gezien.

1 like

Toch wel!!!

22 likes

Woahhh zo snel, yessss.

1 like

Yes hopelijk komt er nu wat meer actie. Het is nu soms zoooo saai

Voor de echte actie hoop ik toch wel dat job en esmee ook uit elkaar gaan…:zipper_mouth_face:

5 likes

hahah die hunger games muziek onder het afscheid doet 't 'm altijd

dat jim Sarah koos na een dag zag ik echt niet aankomen

ik was zo blij toen zij en Chris gingen daten want dat was het koppel die ik bij elkaar wou in love island :triumph: wel jammer dat het niks is geworden

1 like

Beetje vroeg om te zeggen maar ik zie jim en sarah nog wel ver komen. Volgens mij is jim iig echt sarahs type. Dat moment dat ze aan job zei van je bent echt zo niet mn type, en dat ie meer een ken was en esmee er nog ff bij zei van ‘ja niet echt mannelijk’ haha :rofl:

Ali en carlyn schijnen te daten.

3 likes

Bij het herkoppelen gister was t volgens mij Harry Potter muziek :joy:

Het is 20:08 en het staat er nog niet op :cry:

Ik vind die Deniz heeeeeelemaal niks

2 likes

Nog steeds niet, wtf :cry:

Ik krijg bij Sarah zowat het gevoel dat zij de eerste dagen vanuit Nederland heeft gezien en weet van de populariteit van Jim en er daarom zo vol voor gaat
Ik vind het allemaal een beetje too much? Kan me niet voorstellen dat je zo snel helemaal hotel de botel bent van iemand

Verder echt ZIN in casa amor want jeetje wat is het saai verder zeg

5 likes