Ja deze aflevering was zo boring…
Ok what the hell, ik heb als enige voor zover ik weet het ww van videoland. Krijg ik een melding, oeps we konden de video niet afspelen, er kijken nu teveel mensen een video met dit account. Wtf is dit.
Vanavond was inderdaad saai, zin in Casa Amor morgen.
En tuurlijk waren alle jongens die Yasmin eerder heeft gehad jaloers, ze ‘was niet anders gewend’
Hoe kan het nou dat die Nederlandse versies vaak zo saai zijn maar die van de UK niet/minder? Ik zag in ieder geval dat daar een nieuw seizoen start op 28 juni
Sarah lijkt wel zowat verliefd?! En haha wat sander lantinga zei, ja want ze wilt over 2 weken kinderen!
Haha ja daar meost ik ook om lachen, ook dat stemmetje erbij. Ik was trouwens verbaasd dat die kleding allemaal leek te passen, ook de rokjes enzo?? Dat ik echt ff dacht dat ze speciaal kleding vd crew hadden gekregen. Bijv vooral dat wat job aan had.
Ik ben wel benieuwd of Yasmin al een beetje voorbereid wordt daar op alle haat die ze krijgt. Lijkt me echt heel heftig als je dan nietsvermoedend thuiskomt en dat je instagram verwijderd is door de hoeveelheid nare comments en dat heel internet volstaat met haatberichten.
Ik vind dat ergens heel sneu, maar ze lijkt zo vol van zichzelf dat het zo’n mensen misschien wel even met beiden benen op de grond zet. Op een gegeven moment heb je zoveel irritaties dat je iemand gezicht of mimiek irritant vind.
Maar dit gun je ook weer niemand ofzo, dubbel haha.
Ik vind Nina en Deniz helemaal niks. Vond Nina vanaf het begin al heel high maintenance overkomen, maar nu zit Deniz ook in mijn irritatiezone.
Haha wat een raar moment als Nina die trap afkomt alsof ze een hele trouwjurk aanheeft en Deniz onderaan de trap wacht met z’n tandenborstel en z’n toilettasje.
Vond dit zo cringe hahahaha de dame helemaal opgetut en de heer alsof ie naar de camping gaat
Ik vind dat hele klappen en joelen steeds ook zo erg als ze outfits aan elkaar onthullen voor een date of nachtje hide-away maargoed dat hele program is ook eigenlijk niks voor mij
Haha ja ik vind mezelf ook echt de anti love islander. Het lijkt me een oprechte hel, hele dag daar zitten, muziek mag niet aan, 24/7 gefilmd worden. Heel nep en blij doen voor de camera. Af een toe ene mega achterlijk spel doen als challenge en vooral heel veel over gevoelens praten. Ja daag. Leuk om naar te kijken maar lijkt me echt een straf, en je moet dan met zn allen samen in zo’n hok liggen te stinken elke nacht. En hoe zit dat nou met het eten? Schijnt ook heel karig te zijn daar, waarschijnlijk omdat ze elke dag heel ripped op de buis moeten verschijnen. Ze hebben maarliefst 2 uur pauze op een dag. Well, shoot me.
Dit ja, lijkt me echt de hel, die bedden ook zo dicht bij elkaar
En dan heb je al wekenlang naast elkaar gelegen of eventueel al een paar keer van bed en bedpartner geruild, gaan de lampen aan. Begint het riedeltje weer, hey hoe gaat het? Ja ik wil je beter leren kennen. Ja we groeien.
En dat voor 25.000 euro In Engeland en Australië krijgen ze tenminste nog het dubbele en in Amerika zelfs 100.000 dollar
Ja vreselijk, en de hele dag in je bikini lopen en zo geforceerd sporten. Ze komen die villa ook niet uit (nouja, behalve die date van Yasmin en Joey dan in de voortuin), lijkt me echt dodelijk saai. Met EOTB gaan ze tenminste nog op een bootparty.
Volgens mij worden ze 1 dag per week niet gefilmd en gaan ze de villa uit, naar 't strand of plaatselijke winkelcentrum ofzo haha, Joey en Job hebben ook allebei dezelfde zwembroek aan dus wellicht hebben ze samen geshopt
Wel de jongens en meiden apart zodat er geen dingen kunnen gebeuren
8 uur bij videoland
Aflevering 17 staat erop bij mij!