Ja van vorig jaar weet ik dat ze 1 dag vrij hadden. Heb zelf een deelnemer daarover gesproken maar überhaupt dat er al wordt gezegd 1 dag vrij. En dat het natuurlijk wel een hele mooie ervaring blabla was maar ook vaak erg saai. Ik had toen eigenlijk meer over dat eten moeten vragen. Dat is denk ik dan in de 2 uur pauze per dag. En veel misten muziek erg. Denk echt dat veel mensen zich daar stierlijk zouden gaan vervelen.
Ja waarom mag er eigenlijk geen muziek aan? Lijkt me ook echt saaaai
Copyright, denk ik.
Ja, daar dacht ik ook aan! Daarom worden die feestjes natuurlijk ook helemaal zo geëdit uitgezonden
CASA AMOGGG
- de brabos
Haha wat een type is Yasmin zeg jeetje
Wat een vreeeeselijke mannen hahaha
Paulo is een knappe vent man. De rest vind ik echt he-le-maal niks. Oneh, valt wel mee, maar toch sowieso by far de leukste imo.
Haha Sarah… meteen zeggen dat ze zich niet gaat openstellen. Zo dom? Geloof echt niet dat zij oprecht is ze weet gewoon dat Jim populair is en dat ze met hem kans maakt op de winst
yasmin “ik vind het wel fijn als een man niet jaloers is zodat ik vrij ben om te gaan en staan” ziet er wel een beetje jaloers uit at the moment
Ik heb op Paolo gestemd maar aflevering nog niet gezien Mooi dan
stemmen lukt bij mij niet ik wil ook op Paolo stemmen want die kwam als enige echt goed over vind ik
Lukt mij ook niet en wil ook op Paolo stemmen
Hahaha ja
Hahaha omg ik ken Jeffrey. Eindelijk iemand bij zo’n programma die ik ken.
En jasmin denkt echt dat ze de main character is he.
SING TO ME PAOLO
Oh ik vond de mannen juist wel leuk! Niet allemaal mijn type maar ik vond ze wel redelijk oprecht overkomen ofzo. Paulo is ook mijn favoriet!!
Ik vind de vrouwen in casa amor ook best leuk, alleen die Jamayma (??) praat zo hard en snel pff
Ik zie Joey wel met Luna, maakt me eigenlijk niks uit als ie maar switcht
En ik hoop ook Donny want ik vind hem niet zo’n goeie match met Rowenna
Sarah valt inmiddels wel echt door de mand, die kwam echt met een plan binnen
Ik denk dat hier best wat nieuwe koppels uit kunnen voortkomen, zo leuk
Nu kan het weer